eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Ochrona osób i mienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Katowice: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 312050 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581804, faks 032 3581947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.kskarbowa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje bezpośrednią całodobową fizyczną ochronę osób i mienia realizowaną przez pracowników ochrony oraz konserwację, serwis systemów alarmowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem umowy jest całodobowa stała bezpośrednia ochrona fizyczna mienia (nieruchomości i ruchomości) i osób przebywających na terenie objętym ochroną, z wykorzystaniem elektronicznych systemów ( SSW i N , telewizji przemysłowej i sygnalizacji ppoż.), w związku z art. 5 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1099) realizowana zgodnie z (Planem ochrony obiektu) uzgodnionym z Komendą Wojewódzką Policji w Katowicach w tym w szczególności polegająca na: I. ochronie budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Częstochowie przy ul. Rejtana 9, wpisanego do ewidencji (Obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie) nr FIN-42, Wojewody Śląskiego oraz mienia ruchomego znajdującego się w nim, II. ochronie terenu wokół budynku, a w szczególności przyległych parkingów oraz mienia ruchomego znajdującego się na nim, III. ochronie osób znajdujących się w budynku i na terenie wokół budynku przed działaniem osób trzecich powodującym utratę lub zniszczenie chronionego mienia oraz przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia i dokumentów znajdujących się w chronionym obiekcie, IV. stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w urządzeniach elektronicznych i systemie alarmowym oraz systematycznej obserwacji obrazu przekazywanego przez system telewizji przemysłowej nie rzadziej niż co 10 min przez posterunek stały. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr obserwacji obrazu, w którym będzie wskazana godz. rozpoczęcia obserwacji, czas jej trwania, uwagi, dane pracownika dokonującego wpisu., V. zabezpieczeniu technicznym, polegające na eksploatacji i konserwacji i systemów alarmowych. Przegląd SSW i N - 4 razy w roku, VI. aktualizacji (Planu ochrony obiektu), VII. wykonywaniu czynności portiera ( wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, wraz z ich rejestracją) , VIII. gotowość grupy interwencyjnej do zabezpieczania nieruchomości w sytuacjach kryzysowych (pożar, napad i inne), IX. innych czynnościach określonych w (Planie ochrony obiektu), X. Ochrona obiektu będzie realizowana w czasie wojny do czasu przejęcia jej przez Wydz. Ochrony. Przewidywany czas przejęcia ochrony do 5 dni. b) Wykonywanie czynności związanych z ochroną nieruchomości będzie odbywać się przez 24 godziny na dobę w następujący sposób: - w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 16:00 przez co najmniej dwóch pracowników wykonawcy, - w dniach wolnych od pracy oraz poza godzinami pracy urzędu przez co najmniej jednego pracownika wykonawcy. c) Wykonawca powierzy całodobową ochronę obiektu tylko osobom wpisanym na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, umundurowanych i wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r.(tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1099). d) Zamawiający wymaga na podstawie art. 36 ust. 2 pkt 9, w związku art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp, aby w terminie wykonania zamówienia, wykonawca skierował do realizacji umowy, minimum 4 osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, które będą pełniły ochronę fizyczną obiektu (pracownicy ochrony) w pełnym wymiarze czasu pracy. e) Przedstawiciel wykonawcy, kierujący i nadzorujący pracę ochrony (kierownik wykonawczy), będzie posiadał poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą (ZASTRZEŻONE). f) Wykonawca powierzy obsługę techniczną (stały serwis) systemu alarmowego zamontowanego na obiekcie zamawiającego osobom wpisanym na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Posiadającym pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą (ZASTRZEŻONE). g) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego usuwania ewentualnych awarii systemu alarmowego , w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Naprawa nie może trwać dłużej niż 8 godzin. W przypadku konieczności wymiany części, zapłata za tę czynność będzie regulowana odrębnie. h) Wykonawca wyposaży wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie firmowe oraz w środki przymusu bezpośredniego (paralizator elektryczny o średniej wartości w obwodzie powyżej 10 mA i energii powyżej 300mJ 1 szt., pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, środki łączności, latarki elektryczne, środki opatrunkowe). i) Wykonawca obowiązany jest przedstawić pozwolenie na broń na okaziciela, świadectwo broni oraz protokół odbioru sejfu na przechowywanie paralizatorów przed podjęciem czynności ochronnych. j) Wykonawca podłączy do stacji monitorowania system sygnalizacji włamania i napadu. k) Pracownicy grupy interwencyjnej muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Grupa interwencyjna powinna być wyposażona w oznakowany samochód oraz broń palną bojową, pałki obronne wielofunkcyjne, kajdanki, latarki elektryczne, środki opatrunkowe a także posiadać łączność telefoniczną lub radiową. W przypadku zadziałania systemu alarmowego lub wezwania, zabezpieczyć obiekt grupą interwencyjną. l) Czas podjęcia działań grupy interwencyjnej od momentu otrzymania zgłoszenia o zdarzeniu wymagającym interwencji do czasu podjęcia działań na miejscu zdarzenia, będzie wynosił max do 15 min. m) Wykonawca nie może obsadzać jednocześnie stanowisk ochrony obiektu pracownikiem grupy interwencyjnej. 3. Zamawiający zastrzega że wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania części lub całości przedmiotu zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi koncesję (wraz ze wszystkimi zmianami) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, w pełnym zakresie, wydaną na podstawie ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1099),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta zgodna z formularzem oferty - którego wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas podjecia działań grupu interwencyjnej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zamiany wynagrodzenia w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 4) zmian przedstawicieli stron, o których mowa w § 5 ust. 2 umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt. 1-3 mogą być dokonane jeżeli będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Po stronie wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia że zamiany te maja bezpośredni wpływ na jego wynagrodzenie oraz wykazania jaki dokładnie jest efekt finansowy w ramach niniejszej umowy. Przed dokonaniem zmian w formie aneksu do umowy powinny być przeprowadzone negocjacje w sprawie wysokości zmiany wynagrodzenia. Zamiany mogą być dokonane tylko i wyłącznie w przypadku zgodnego oświadczenia zamawiającego i wykonawcy co do wysokości zmian wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.kskarbowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice V-piętro, pok. 507.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice V-piętro, pok. 507.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.