eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Naprawy i konserwacje urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Poznań: Naprawy i konserwacje urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów
Numer ogłoszenia: 311988 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacje urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług technicznych i napraw urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów znajdujących się na ewidencji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu wykorzystywanych do zabezpieczenia procesu szkolenia słuchaczy z Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu i Szkoły Podoficerskiej Wojsk Lądowych Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 19: Zadanie nr 1 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu UB-765 - stanowisko automatycznego ładowania (trenażer). Zadanie nr 2 - Naprawy awaryjne i obsługiwanie okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Orlik 1/300. Zadanie nr 3- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe systemów sterowania WSB 03/M, WSB 04/M. Zadanie nr 4 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe podnośników ciężkich i lekkich figur bojowych (PPC - 81/MR, PPC - 11B, PPL - 2A i 2A/P), zasilaczy sieciowych WZS - 93/WZS - 93 A oraz przystawek WPR-85E. Zadanie nr 5 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu AGAT/M SZMARAGD/M. Zadanie nr 6 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu TCW-97 Cyklop 5S. Zadanie nr 7- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Czantoria: 1PLS-1SG, 1PPLS-1/P, LSS-2, LSS-2/0, LSS-3, LSS-5, LSS-5/0. Zadanie nr 8- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu TH - 1. Zadanie nr 9- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Kompleksowego symulatora strzelań SK-1. Zadanie nr 10- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe symulatora ładowania T-72 I-01-02-007. Zadanie nr 11- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Stanowiska szkolenia załóg SJ-02 I-04-01-002. Zadanie nr 12- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Stanowiska wahliwego WUW-84 I-03-03-001. Zadanie nr 13- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe trenażerów działonowego - operatora BWP-1: ORTLES-3M/Z, ORTLES-3M/K, ORTLES-3M. Zadanie nr 14 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe trenażerów działonowego czołgu T-72: BESKID-2M/Z, BESKID-2/M, BESKID-2M/K, trenażera działonowego czołgu PT-91 BESKID-2M/PT, symulatora szkolenia załóg czołgu PT-91 BESKID-3. Zadanie nr 15- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzenia celów PRM-4 i PRM-5. Zadanie nr 16- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzenia treningowego do szkolenia ogniowego TSO-5. Zadanie nr 17- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe poligonowego zestawu pozoracji PZP-28, imitatora ognia broni POM31, urządzenia do nauki celowania TNC-1. Zadanie nr 18- Naprawy awaryjne i obsługi okresowe stanowiska automatu ładowania ZAZ-175. Zadanie nr 19- Naprawy awaryjne i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Pancernik, Jaguar 3M, Jaguar 4M..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym określoną ustawą z 22.06.2001r (Dz. U. z 2012 poz.1017 z późn. zm.) w zakresie WT VII. Sprzęt specjalistyczny do szkolenia oraz jego składniki i akcesoria-określonego w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2001r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. 2001r. nr 145 poz. 1625 z późn. zm.)-dotyczy wszystkich zadań częściowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ; b) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ; c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - marża na cześci zamienne - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym część III do SIWZ - Projekt umowy. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 5, wejście C, pokój 6-7, w dniach od pon-pt. w godz. 8.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kancelaria Jawna - budynek nr 2, pokój 17A (parter) w dniach od pon-pt. w godz, 8.00-15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu UB-765 - stanowisko automatycznego ładowania (trenażer)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Naprawy awaryjne i obsługiwanie okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Orlik 1/300..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe systemów sterowania WSB 03/M, WSB 04/M..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe podnośników ciężkich i lekkich figur bojowych (PPC - 81/MR, PPC - 11B, PPL - 2A i 2A/P), zasilaczy sieciowych WZS - 93/WZS - 93 A oraz przystawek WPR-85E..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu AGAT/M SZMARAGD/M..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu TCW-97 Cyklop 5S..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Czantoria: 1PLS-1SG, 1PPLS-1/P, LSS-2, LSS-2/0, LSS-3, LSS-5, LSS-5/0..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu TH - 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Kompleksowego symulatora strzelań SK-1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe symulatora ładowania T-72 I-01-02-007..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Stanowiska szkolenia załóg SJ-02 I-04-01-002..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Stanowiska wahliwego WUW-84 I-03-03-001..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe trenażerów działonowego - operatora BWP-1: ORTLES-3M/Z, ORTLES-3M/K, ORTLES-3M..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe trenażerów działonowego czołgu T-72: BESKID-2M/Z, BESKID-2/M, BESKID-2M/K, trenażera działonowego czołgu PT-91 BESKID-2M/PT, symulatora szkolenia załóg czołgu PT-91 BESKID-3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzenia celów PRM-4 i PRM-5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzenia treningowego do szkolenia ogniowego TSO-5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe poligonowego zestawu pozoracji PZP-28, imitatora ognia broni POM31, urządzenia do nauki celowania TNC-1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18- Naprawy awaryjne i obsługi okresowe stanowiska automatu ładowania ZAZ-175..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19- Naprawy awaryjne i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Pancernik, Jaguar 3M, Jaguar 4M..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. marża na cześci zamienne - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.