Poznań: Naprawy i konserwacje urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów
Numer ogłoszenia: 311988 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacje urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsług technicznych i napraw urządzeń szkolno - treningowych, trenażerów i symulatorów znajdujących się na ewidencji 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu wykorzystywanych do zabezpieczenia procesu szkolenia słuchaczy z Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu i Szkoły Podoficerskiej Wojsk Lądowych Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 19: Zadanie nr 1 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu UB-765 - stanowisko automatycznego ładowania (trenażer). Zadanie nr 2 - Naprawy awaryjne i obsługiwanie okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Orlik 1/300. Zadanie nr 3- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe systemów sterowania WSB 03/M, WSB 04/M. Zadanie nr 4 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe podnośników ciężkich i lekkich figur bojowych (PPC - 81/MR, PPC - 11B, PPL - 2A i 2A/P), zasilaczy sieciowych WZS - 93/WZS - 93 A oraz przystawek WPR-85E. Zadanie nr 5 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu AGAT/M SZMARAGD/M. Zadanie nr 6 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu TCW-97 Cyklop 5S. Zadanie nr 7- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Czantoria: 1PLS-1SG, 1PPLS-1/P, LSS-2, LSS-2/0, LSS-3, LSS-5, LSS-5/0. Zadanie nr 8- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu TH - 1. Zadanie nr 9- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Kompleksowego symulatora strzelań SK-1. Zadanie nr 10- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe symulatora ładowania T-72 I-01-02-007. Zadanie nr 11- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Stanowiska szkolenia załóg SJ-02 I-04-01-002. Zadanie nr 12- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Stanowiska wahliwego WUW-84 I-03-03-001. Zadanie nr 13- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe trenażerów działonowego - operatora BWP-1: ORTLES-3M/Z, ORTLES-3M/K, ORTLES-3M. Zadanie nr 14 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe trenażerów działonowego czołgu T-72: BESKID-2M/Z, BESKID-2/M, BESKID-2M/K, trenażera działonowego czołgu PT-91 BESKID-2M/PT, symulatora szkolenia załóg czołgu PT-91 BESKID-3. Zadanie nr 15- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzenia celów PRM-4 i PRM-5. Zadanie nr 16- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzenia treningowego do szkolenia ogniowego TSO-5. Zadanie nr 17- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe poligonowego zestawu pozoracji PZP-28, imitatora ognia broni POM31, urządzenia do nauki celowania TNC-1. Zadanie nr 18- Naprawy awaryjne i obsługi okresowe stanowiska automatu ładowania ZAZ-175. Zadanie nr 19- Naprawy awaryjne i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Pancernik, Jaguar 3M, Jaguar 4M..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią i amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym określoną ustawą z 22.06.2001r (Dz. U. z 2012 poz.1017 z późn. zm.) w zakresie WT VII. Sprzęt specjalistyczny do szkolenia oraz jego składniki i akcesoria-określonego w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2001r. w sprawie rodzajów broni i amunicji oraz wykazu wyrobów i technologii o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, na których wytwarzanie lub obrót jest wymagana koncesja (Dz. U. 2001r. nr 145 poz. 1625 z późn. zm.)-dotyczy wszystkich zadań częściowych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ; b) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ; c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - marża na cześci zamienne - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym część III do SIWZ - Projekt umowy. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 5, wejście C, pokój 6-7, w dniach od pon-pt. w godz. 8.00-15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kancelaria Jawna - budynek nr 2, pokój 17A (parter) w dniach od pon-pt. w godz, 8.00-15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu UB-765 - stanowisko automatycznego ładowania (trenażer)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Naprawy awaryjne i obsługiwanie okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Orlik 1/300..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe systemów sterowania WSB 03/M, WSB 04/M..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe podnośników ciężkich i lekkich figur bojowych (PPC - 81/MR, PPC - 11B, PPL - 2A i 2A/P), zasilaczy sieciowych WZS - 93/WZS - 93 A oraz przystawek WPR-85E..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu AGAT/M SZMARAGD/M..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu TCW-97 Cyklop 5S..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Czantoria: 1PLS-1SG, 1PPLS-1/P, LSS-2, LSS-2/0, LSS-3, LSS-5, LSS-5/0..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu TH - 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Kompleksowego symulatora strzelań SK-1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe symulatora ładowania T-72 I-01-02-007..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Stanowiska szkolenia załóg SJ-02 I-04-01-002..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe Stanowiska wahliwego WUW-84 I-03-03-001..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe trenażerów działonowego - operatora BWP-1: ORTLES-3M/Z, ORTLES-3M/K, ORTLES-3M..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe trenażerów działonowego czołgu T-72: BESKID-2M/Z, BESKID-2/M, BESKID-2M/K, trenażera działonowego czołgu PT-91 BESKID-2M/PT, symulatora szkolenia załóg czołgu PT-91 BESKID-3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzenia celów PRM-4 i PRM-5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe urządzenia treningowego do szkolenia ogniowego TSO-5..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17- Naprawy awaryjne, przeglądy i obsługi okresowe poligonowego zestawu pozoracji PZP-28, imitatora ognia broni POM31, urządzenia do nauki celowania TNC-1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18- Naprawy awaryjne i obsługi okresowe stanowiska automatu ładowania ZAZ-175..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19- Naprawy awaryjne i obsługi okresowe urządzeń szkolno - treningowych typu Pancernik, Jaguar 3M, Jaguar 4M..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. marża na cześci zamienne - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Pogwarancyjna opieka serwisowa zasilania rezerwowego w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w poznaniu, Pile i Kaliszu
- Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń garderoby aktorskiej w siedzibie Estrady Poznańskiej
- Dostawa papieru do EKG, EEG, drukarek laboratoryjnych, pojemników do wycinków histopatologicznych, mankietów udowych, podkładów j.u, fartuchów foliowych, gąbek do toalety jamy ustnej, kocy itd.
- Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
- "Wykonanie usługi przeniesienia tymczasowej hali namiotowej na teren nieruchomości przy ul. Zamkowej nr 1 w Skokach"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.