Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-19
Białystok: Dostawa Zestawu Trenażera -replika karabinka szturmowego
wz. 96 Beryl ASG
Numer ogłoszenia: 311986 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 39, faks 85 749 88 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Zestawu Trenażera -replika karabinka szturmowego wz. 96 Beryl ASG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zestaw trenażera BERYL ASG karabinka szturmowego w skali 1:1 (zgodny z oryginałem), w wersji o podwyższonej wytrzymałości, przeznaczonej dla służb mundurowych. Trenażer powinien być wykonany z metalu, ABS, gumy. Musi posiadać oznaczenia wersji bojowej Fabryki Broni oraz własny unikalny numer seryjny. Musi posiadać w pełni działający selektor ognia (przełącznik rodzaju ognia - ogień ciągły, krótkie serie, pojedynczy). Trenażer zmodernizowany za pomocą elementów wersji bojowej tzw. wz. 2004 pochodzących z Fabryki Broni (kolba teleskopowa, szyna PICATINNY nad komorę pokrywy zamkowej, zespół RIS - łoże i nakładka z szynami montażowymi, kompatybilne do modelu, chwyt przedni, pas nośny). Moc trenażera: 380-420 fps, precyzyjna lufa wewnętrzna: 6,04 mm. Wyposażenie każdego zestawu: 1.Trenażer - replika zmodernizowana za pomocą elementów wersji bojowej (kolba teleskopowa, szyna PICATINNY nad komorę pokrywy zamkowej, zespół RIS - łoże i nakładka z szynami montażowymi, kompatybilne do modelu, chwyt przedni, pas nośny). 2.Magazynek 30rd-40rd - pojemność 30-40 kulek - 7 szt. 3.Magazynek 90rd - pojemność 90 kulek - 3 szt. 4.Magazynek o pojemności 300 kulek dla symulacji karabinu wsparcia - 1 szt. 5.Akumulator LiPo - dedykowany dla wymaganej repliki - 2 szt. 6.Przyrząd do ładowania magazynków - 1 szt. 7.Gogle ochronne certyfikowane w klasie odporności B - 1 szt. 8.Maska ochronna z osłoną uszu - 1 szt. 9.Amunicja treningowa 0,25g - 20 000szt. do każdego zakupionego egzemplarza. 10.Olej silikonowy - 1 szt. 11.Ładowarka automatyczna do akumulatorów LiPo - 1 szt. 12.Wycior - 1 szt. Do każdego zestawu Zamawiający wymaga dołączenia: 1.Podbitej książki pracy i usług konserwacyjnych sprzętu. 2.Podbitej karty gwarancyjnej sprzętu na okres co najmniej 12 miesięcy (warunki gwarancji w oddzielnym pliku). 3.Instrukcji obsługi i użytkowania wraz ze schematem w języku polskim. 4.Certyfikat CE. WYKAZ WYMAGANYCH PARAMETRÓW AMUNICJI TRENINGOWEJ 1.Kulki wykonane z jednorodnej masy, bez bąbelków powietrza. 2.Tworzywo gwarantujące nierozpadanie się kulki w przewodzie lufy, dopuszczalne jest rozłupanie kulki na kilka części po trafieniu w twardy cel. Wadą dyskwalifikująca jest powstawanie proszku po trafieniu w cel. 3.Kształt kulki idealnie sferyczny. 4.Środek ciężkości kulki zgodny (pokrywający się) ze środkiem geometrycznym. 5.Kulki wykonane w technologii bezszwowej (brak jakichkolwiek łączeń). 6.Powierzchnia polerowana. 7.Kolor biały. 8.Waga: 0,25 g 9.Średnica: 5,95 mm. Tolerancja wymiarowa: +- 0,01 mm.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.82.00.00 - Sprzęt pomocniczy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający przyjmuje jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający przyjmuje jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający przyjmuje jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający przyjmuje jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający przyjmuje jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. FORMULARZ OFERTOWO - CENOWY ? wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
ul. Kawaleryjska 70
15-601 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ul. Kawaleryjska 70 15-601 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usług pocztowych: przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, odbiór korespondencji na rzecz GDDKiA O. w Białymstoku
- Dostawę fabrycznie nowych samochodów do PZDW w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na zadania: Zadanie I - dostawa 4 szt. samochodów patrolowych, Zadanie II - dostawa 2 szt. samochodów osobowych.
- Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku
- DOSTAWA ZESTAWÓW DIAGNOSTYCZNYCH I TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH
- Remont zatok autobusowych w ciągu DW 647 Dęby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski w km 13+220SL i 13+319SP.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA POTRZEBY KWP W BIAŁYMSTOKU I JEDNOSTEK JEJ PODLEGŁYCH
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.