eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-19

Wieluń: Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 311934 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8860249, faks 43 8860260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń obejmujące: 1) Zadanie 1 - opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń. Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XIV/155/15 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 27 października 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń zatwierdzonej uchwałą Nr XII/136/15 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 21 września 2015 roku; 2) Zadanie 2 - sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze Gminy Wieluń obejmujących obręby: Turów i Widoradz wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XIV/156/15 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 27 października 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze Gminy Wieluń obejmujących obręby: Turów i Widoradz; 3) Zadanie 3 - sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego teren przy ul. Baranowskiego w Wieluniu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XIV/157/15 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 27 października 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu przy ul. Baranowskiego w Wieluniu; 4) Zadanie 4 - sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego teren przy ul. Długosza i ul. Jagiełły w Wieluniu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XIV/158/15 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 27 października 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu przy ul. Długosza i ul. Jagiełły w Wieluniu; 5) Zadanie 5 - sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego terenu przy ul. Sadowej w Wieluniu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XIV/159/15 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 27 października 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu przy ul. Sadowej w Wieluniu; 6) Zadanie 6 - sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego teren przy ul. Gaszyńskiej w Wieluniu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XIV/160/15 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 27 października 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu przy ul. Gaszyńskiej w Wieluniu; 7) Zadanie 7 - sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia, przy ulicach: Sieradzkiej, Jagiełły, Fabrycznej i Ciepłowniczej wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XIV/161/15 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 27 października 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia, przy ulicach: Sieradzkiej, Jagiełły, Fabrycznej i Ciepłowniczej. Uchwały wraz z załącznikami graficznymi stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z póź. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy. Zakres rzeczowy usług: A. w zakresie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: 1) przygotowanie tekstu i rysunku zmiany studium; 2) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; 3) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących Zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń 4) uzgadnianie projektu zmiany studium oraz uzyskanie opinii zgodnie z art. 11 pkt 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 5) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 6) uzyskanie opinii o projekcie zmiany studium zgodnie z art. 11 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) udział we wszystkich prezentacjach projektu zmiany studium, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu, przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 8) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej. 9)udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po uchwaleniu zmiany studium i na skargi złożone do sądu; 10) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy tekstu i rysunku zmiany studium w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza zmiany studium wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG oraz w formacie SHARE) w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej Zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń. B. w zakresie każdego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu planu w postaci elektronicznej (w wersji do uchwalenia) sporządzonej w programie EAP XML Legislator w formacie pliku ZIPX i rysunku planu w formacie JPEG, dostosowanych do wymogów publikacji w Dzienniku Urzędowym; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 6) uzyskanie opinii o projekcie planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) uzgadnianie projektu planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej. 9) udział we wszystkich prezentacjach projektu planu, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu, przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 10) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po opublikowaniu planu i na skargi złożone do sądu; 11) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy planu w skali 1:1000 i jednego egzemplarza matrycy rysunku planu w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza planu wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG oraz w formacie SHARE) w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej plan zagospodarowania przestrzennego.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 27.11.2015 r. do godz. 13.00 w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda udokumentowania posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanie: a) minimum 1 opracowania Studium co najmniej dla gminy wiejsko-miejskiej oraz b) wykonanie co najmniej dwóch mpzp lub dwóch zmian mpzp obejmujące obszar o powierzchni co najmniej 10 ha każdy. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje co najmniej trzyosobowym zespołem, który będzie wykonywał zamówienie, w tym: a) minimum jedną osobą posiadająca kwalifikacje do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 199 z póź. zm.), b) minimum dwoma osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 8 - Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Brak dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Kserokopie dokumentów potwierdzających, że usługi wykonano należycie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez podmiot użyczający swoich zasobów. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia, biorących udział w realizacji zamówienia jako Podwykonawca, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty w odniesieniu do tych podmiotów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ w formie oryginału sporządzonego i podpisanego przez podmiot zobowiązany; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot zobowiązany

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktur - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych, c) działania lub zaniechania osób trzecich, uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, d) wystąpienia okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy, w szczególności leżących po stronie Zamawiającego (np. z okoliczności wynikających z uchwał podjętych przez Radę Miejską w Wieluniu w zakresie planowania przestrzennego), e) konieczności powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych, niezależnych od Wykonawcy, f) w przypadku nie wywiązania się Zamawiającego z obowiązków określonych w § 3 niniejszej umowy, g) w razie opóźnienia niezależnych od Wykonawcy czynności - uzgodnień oraz pojawienia się uwag w fazie wyłożenia studium lub planu do publicznego wglądu, h) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian złoży pisemny wniosek, a jeżeli złoży po tym terminie - od chwili jego złożenia, w którym wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny; 3) zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany: a) ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, b) wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony; 4) zdarzenia losowego (np. choroba, zgon osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia) przewiduje się zamianę osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia na inną osobę o minimum tożsamych uprawnieniach; 5) zmiany danych adresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody; 6) zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego; 7) zmian korzystnych dla Zamawiającego - na wniosek Zamawiającego pod warunkiem pisemnej akceptacji Wykonawcy. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany 3. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.12.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.