eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Dąbrówka › Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na częściCzęść nr 2 - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw. Część nr 5 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego, rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników zabudową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Czarna Dąbrówka: Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na części: Część nr 2 - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw. Część nr 5 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego, rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników zabudową
Numer ogłoszenia: 311522 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268126 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czarna Dąbrówka, Czarna Dąbrówka 33, 77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie, tel. 059 8212643, faks 059 8212644.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na części: Część nr 2 - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw. Część nr 5 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego, rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników zabudową.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja siedmiu oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na części: Część nr 2 - Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw, obejmujące następujące jednostki: Zespół Szkół w Czarnej Dąbrówce Szkoła Podstawowa w Jasieniu Zespół Szkół w Nożynie Zespół Szkół w Rokitach Część nr 5 - Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego, rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników zabudową obejmujący następujące jednostki: Zespół Szkół w Czarnej Dąbrówce Szkoła Podstawowa w Jasieniu Zespół Szkół w Nożynie Zespół Szkół w Rokitach 3.1. Zamówienie wykonywane jest w ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej - projektu systemowego, dofinansowanego w całości na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.01-22-012/13-00 3.2. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej (załącznik nr 8) oraz w opisach przedmiotu zamówienia poszczególnych zadań, zawartych w załącznikach nr 2 i 5 do SIWZ, stanowiących jednocześnie kalkulację cenową do wypełnienia przez Wykonawcę. 3.3. Do obowiązku Wykonawcy zamówienia należy oznakowanie elementów składających się na przedmiot zamówienia poprzez ich oklejenie zgodnie z wytycznymi oznakowania projektów w ramach POKL oraz zamieszczenie w widocznym miejscu informacji o wykonaniu placu zabaw ze środków pochodzących z funduszy unijnych. 3.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do odpowiedniej placówki szkolnej. Czynności dostawy obejmują wniesienie przedmiotów dostawy do budynku. 3.5. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku - nie wcześniej niż w 2013, nieużywane, wolne od wad, zapakowane w opakowania uniemożliwiające uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 3.6. Wszystkie dostarczone elementy składające się na przedmiot zamówienia: wyposażenie, urządzenia, sprzęt, materiały i pomoce dydaktyczne muszą spełniać wymagania dopuszczenia do obrotu, w tym w szczególności norm bezpieczeństwa dla dzieci, BHP i p.poż oraz Polskie Normy i europejskie normy. 3.7. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć na żądanie Zamawiającego wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne certyfikaty zgodności z europejskimi normami lub oświadczenie o posiadaniu w/w certyfikatów. 3.8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesiące gwarancji jakości i rękojmi za wady, z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbiorów częściowych dla odebranych wg działów elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w kalkulacjach cenowych, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kart gwarancyjnych sprzętu, które wystawia producent, w dniu protokolarnego przekazania tej części przedmiotu zamówienia. 3.10. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych tzn. nie gorszych niż przyjęto w opracowanej dokumentacji - zgodnie z art. 30 ust. 5 PZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zam. wyk. jest w ramach realizo. przez Zam. proj. pt.: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Czarna Dąbrówka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dział.9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej-umowa nr UDA-POKL.09.01.01-22-012/13-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem placu zabaw.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD BUDOWLANY BIELAWA FRANCISZEK BIELAWA, UL. OGRODOWA 1/17, 77-116 CZARNA DĄBRÓWKA, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97522,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97522,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97522,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup i dostawa mebli i wyposażenia sal, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, wyposażenia wypoczynkowego, rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników zabudową.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOJE BAMBINO SP. Z O. O. SP.K., UL. GRANICZNA 46, 93-428 ŁÓDŹ93-428, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85566,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90841,56

  • Oferta z najniższą ceną: 90841,56 / Oferta z najwyższą ceną: 90841,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.