eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › Budowa chodnika w m. Bożeń w ciągu drogi wojewódzkiej nr 338 wraz z budową kanalizacji deszczowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Wołów: Budowa chodnika w m. Bożeń w ciągu drogi wojewódzkiej nr 338 wraz z budową kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 311320 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wołowie , Rynek 34, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 71 319 13 05, faks 71 319 13 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w m. Bożeń w ciągu drogi wojewódzkiej nr 338 wraz z budową kanalizacji deszczowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, zgodnie z projektem budowlanym oraz pozostałymi opracowaniami dokumentacji projektowej, polegających na budowie chodnika oraz budowie odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 338 w Bożeniu. W ramach zadania zaprojektowano budowę nowego chodnika wraz ze zjazdami indywidualnymi, w kilometrażu po lewej stronie drogi wojewódzkiej, od km 0+000 do km 0+355,51, po prawej stronie drogi wojewódzkiej, od km 0+199,62 do km 0+249,41, po prawej stronie drogi wojewódzkiej, od km 0+351,45 do km 0+484,85, o konstrukcji nawierzchni z brukowej kostki betonowej wraz z budową zjazdów indywidualnych, odcinka kanalizacji deszczowej, zatoki autobusowej oraz przebudowie odcinka linii elektroenergetycznej niskiego napięcia (3 szt. słupów) i rozbudowie oświetlenia drogowego (1 latarnia). Projektowana konstrukcja nawierzchni chodnika: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, warstwa profilująca z kruszywa naturalnego gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych: warstwa ścieralna z kostki betonowej grafitowej gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm, warstwa piasku stabilizowanego cementem o Rm = 2,5MPa gr. 15 cm. Projektowana konstrukcja nawierzchni zatoki autobusowej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 5 cm, warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC 22 P gr. 15 cm, podbudowa z betonu C12/15 gr. 20 cm, warstwa gruntu (piasku) stabilizowanego cementem o Rm = 2,5MPa gr. 50 cm. Zakres zamówienia obejmuje: odhumusowanie terenu oraz rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodników, i zjazdów indywidualnych oraz wywóz i utylizację rozebranego materiału, wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni chodnika, zjazdów indywidualnych, zatoki autobusowej, wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej wraz z budową elementów odwodnienia tj. rowów przydrożnych, ścieków, studzienek i wpustów odwodnieniowych, przebudowę odcinka linii elektroenergetycznej niskiego napięcia, rozbudowę oświetlenia drogowego, usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, wykonanie czasowej organizacji ruchu oraz zabezpieczenia terenu budowy na czas prowadzenia robót budowlanych, wykonanie stałej organizacji ruchu, uzyskanie w imieniu Zamawiającego (w przypadku takiej konieczności) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego lub zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy. Inwestycja zlokalizowana jest w m. Bożeń, Gmina Wołów, powiat wołowski..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 12 000,00 zł słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100. Wadium będzie wymagane od Wykonawców zaproszonych do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie) minimum: trzech zadań inwestycyjnych lub remontowych - budowy, przebudowy lub remontu dróg, ulic lub chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej minimum 550.000,00 zł brutto każda. Oferent załączy wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie następującym sprzętem: - co najmniej 1 koparko-ładowarką lub 1 koparką kołową, - co najmniej 1 zagęszczarką o masie min. 154 kg / 170 kg, - co najmniej 1 zagęszczarką o masie min. 500 kg / 525 kg, - co najmniej 2 samochodami samowyładowczymi do transportu urobku o ładowności min. 3,5 t.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie: co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku kierownika budowy minimum trzy zadania inwestycyjne lub remontowe - budowy, przebudowy lub remontu dróg, ulic lub chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej minimum 550.000,00 zł brutto każda. co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót minimum trzy zadania inwestycyjne lub remontowe - budowy, przebudowy lub remontu dróg, ulic lub chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej minimum 550.000,00 zł brutto każda, co najmniej 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która wykonała na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót minimum trzy zadania inwestycyjne lub remontowe - budowy, przebudowy lub remontu dróg, ulic lub chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej minimum 550.000,00 zł brutto każda. Wykonawca załączy dokument nadania wymaganych uprawnień budowlanych dla zgłoszonych osób biorących udział w realizacji zadania oraz dokument stwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 550.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Do dalszego udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych 5 wykonawców, spełniających w najwyższym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego. Ocenie poddane będą wyłącznie zadania spełniające wymogi postawione przez Zamawiającego. Jeśli warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało więcej niż 5 wykonawców, Zamawiający sporządzi listę rankingową. Podstawą określenia kolejności na liście rankingowej będzie liczba wykonanych robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, ulic lub chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej minimum 550.000,00 zł brutto każda,(zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) potwierdzonych stosownymi dokumentami (referencje z wyszczególnieniem: wartości, zakresu i terminu realizacji robót) z których jasno będą wynikać wymagania określone przez Zamawiającego tj. rodzaj nawierzchni jezdni oraz jej długość. W przypadku równej ilości wykonanych usług, Zamawiający weźmie pod uwagę zsumowaną wartość tych usług tj. łączną długość kilometrów. Do składania ofert Zamawiający zaprosi Wykonawców z miejsc 1 - 5 listy rankingowej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści oferty. warunki dokonywania zmian określone zostaną w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która będzie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający nie udostępnia SIWZ na stronie internetowej. SIWZ otrzymają Wykonawcy zaproszeni do złożenia oferty..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wołowie, Rynek 34; 56-100 Wołów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.