eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny › na prowadzenie zajęć w ramach projektu STOP Schematom

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Sejny: na prowadzenie zajęć w ramach projektu STOP Schematom
Numer ogłoszenia: 311276 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach , ul. Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 517 34 15, faks 87 517 34 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.sejny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na prowadzenie zajęć w ramach projektu STOP Schematom.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy lub wykonawców do udzielenia wsparcia uczestnikom projektu w formie kursów i szkoleń i innych działań w ramach projektu pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej, Priorytetu i Zatrudnienie i integracja społeczna, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych. Część I Kurs prawo jazdy kat B. 8 osób. Część II Kurs prawo jazdy kat C+E. 1 osoba. Postanowienia szczegółowe dotyczące I, II części,Termin realizacji: od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać przesunięty, jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.),Miejsce szkolenia teoretycznego dla I części zamówienia. teren miasta Sejny,Miejsce szkolenia teoretycznego dla I części zamówienia. teren miasta Sejny i Suwałki,Miejsce szkolenia praktycznego dla I, II części zamówienia. teren powiatu sejneńskiego i suwalskiego,Miejsce szkolenia teoretycznego i praktycznego dla II części zamówienia. miasto Suwałki,Godzina szkoleniowa zajęć teoretycznych jest równa 45 min tj. godzina dydaktyczna a praktycznych jest równa godzinie zegarowej, tj. 60 minut,Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca skieruje uczestników i opłaci wszystkie niezbędne badania lekarskie tj. laryngologiczne, okulistyczne, psychologiczne, osobom ubiegającym się o uprawnienia do kierowania pojazdami oddzielnie dla każdej z części,Sale dydaktyczne, w których realizowane będą zajęcia teoretyczne powinny być dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 8 osobowej (gwarantujące miejsca siedzące dla każdego uczestnika kursu, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniające swobodne sporządzanie notatek) i być wyposażone w sprzęt audiowizualny, stanowiska komputerowe wyposażone w odpowiednie oprogramowanie użytkowe do realizacji przedmiotowego kursu oraz niezbędne pomoce dydaktyczne i)Wykonawca zapewni ubezpieczenie NW (powstałych w związku z kursem oraz w drodze do miejsca jego odbywania i z powrotem) dla uczestników zajęć, w okresie realizacji umowy. (Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu poświadczoną, przez Wykonawcę, za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej przed rozpoczęciem kursu),Kursy w obu częściach winny zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę oraz zgłoszeniem kandydata na kierowcę na egzamin państwowy (na cz. teoretyczną i praktyczną),Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia uczestników kursu na egzamin państwowy i jego opłacenia (cz. teoretyczną i praktyczną), w zakresie każdej części zamówienia w uprawnionym ośrodku egzaminacyjnym oraz zapewnienia dojazdu na egzamin wszystkim uczestnikom kursu. Część III Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpieczną wymianą butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia. opracowania programu i przeprowadzenie kursu w wymiarze: 65 godz. podzielonych na cześć teoretyczną i praktyczną;liczba osób zgłoszonych do szkolenia. 1 osoba.Termin realizacji: od podpisania umowy do końca realizacji projektu, tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Miejsce szkolenia preferowane Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie położonej dalej niż 45 km od Sejn. Cel kursu - nabycie i pogłębienie wiedzy oraz podniesienie poziomu umiejętności w zakresie:- znajomości podziału wózków jezdniowych na rodzaje, typy, odmiany, postacie i wielkości- znajomości budowy wózka, jego zespoły i podzespoły mechaniczne, elektryczne,- urządzeń zabezpieczających, sygnalizujących, ostrzegawczych, - znajomości czynności operatora w czasie pracy z wózkami,- umiejętności kierowania wózkiem, - umiejętności załadowania i rozładowania towaru,- umiejętności manewrowania wózkiem,- umiejętności bezpiecznej obsługi - wymiany butli gazowych. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika do istniejącej grupy realizującej kurs. Forma zakończenie kursu - kurs powinien zakończyć się wydaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego uprawniającego do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego oraz wydaniem zaświadczenia MEN o ukończeniu kursu kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz bezpieczną wymianą butli w wózkach wyposażonych w te urządzenia. Część IV. Kurs opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. Cel kursu. Uzyskanie przez uczestnika wiedzy i umiejętności wskazanych do świadczenia opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi podczas kursu w wymiarze nie mniejszym niż 80 godz. podzielonych na cześć teoretyczną i praktyczną. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu, tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 8 osób. Miejsce realizacji części teoretycznej zapewnia Zamawiający w mieście Sejny, część praktyczna zapewnia przez Wykonawcę w mieście Sejny. Kurs powinien obejmować następujący zakres tematyczne Rola i znaczenie opiekuna osoby starszej i niepełnosprawnej Anatomia i fizjologia człowieka Zagadnienia z psychologii Problemy psychospołeczne osób starszych i niepełnosprawnych Procesy starzenia się organizmu człowieka Choroby wieku podeszłego i obserwacja chorego Pierwsza pomoc w nagłych przypadkach Higiena w opiece nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi Aspekty opiekuńczo - pielęgnacyjne rehabilitacji Pielęgnacja chorych i niepełnosprawnych w podeszłym wieku Opieka nad umierającym Zasady żywienia osób starszych, chorych i niepełnosprawnych Problemy opieki chorych i niepełnosprawnych Sposoby komunikowania się z podopiecznym i jego rodziną Wybrane zagadnienia farmakoterapii Forma zakończenie kursu. Kurs powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu z wyszczególnieniem zrealizowanych tematów i zakresem godzinowym. Część V Kurs fryzjerski. Zapoznanie uczestników kursu z podstawami fryzjerstwa w tym m. in.: kosmetyka, struktura i właściwości włosa, techniki fryzjerskie, stylizacja w wymiarze 30 godz. (1 h-60 min) podzielonych na cześć teoretyczną i praktyczną. Wykonawca zapewnia niezbędne narzędzia. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać również wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 3 osoby. Miejsce realizacji kursu. Zapewniona przez Zamawiającego w mieście Sejny. (Poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Forma zakończenie kursu. Kurs powinien zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu z wyszczególnieniem zrealizowanych tematów i zakresem godzinowym. Część VI Kurs obsługi komputera ECDL. Przeprowadzenie szkolenia przygotowującego do uzyskania Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych BASE (ECDL) zakończonego egzaminem. Termin realizacji. od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać również wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.).Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 1 osoba. (Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika kursu do zawiązanej już grupy). Miejsce realizacji kursu. Zapewniona przez Wykonawcę (preferowane - Sejny, dopuszczamy możliwość organizacji kursu w innej miejscowości jednak nie dalej położonej niż 45 km od Sejn). Forma zakończenie kursu, kurs powinien zakończyć się podejściem do egzaminu na uzyskanie Certyfikatu ECDL BASE. Część VII Kurs eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych. Przygotowanie słuchaczy do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały i narzędzia. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać również wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Liczba osób zgłoszonych do szkolenia - 1 osoba. (Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestnika kursu do zawiązanej już grupy). Miejsce realizacji kursu. Zapewnia Wykonawca, nie dalej niż 45 km od miasta Sejny. Forma zakończenie kursu. egzamin kwalifikacyjny, zgodnie z procedurami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z póź. zm). Część VIII. Doradztwo zawodowe w formie indywidualnych konsultacji specjalistycznych.Cel warsztatu. Przygotowanie uczestników projektu do aktywnego poruszania się na rynku pracy. W trakcie zajęć powinni zapoznać się z aktywnymi metodami poszukiwania pracy a tematyka warsztatów powinna obejmować m.in. przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych z potencjalnymi pracodawcami oraz omówienie dokumentów aplikacyjnych. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Wymiar czasu. 1 godzina zegarowa 10 rodzin wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym (1 h-60 min). Miejsce realizacji zamówienia. Zapewnione przez Zleceniodawcę w mieście Sejny. (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Część IX Nauka języka niemieckiego dwóm oddzielnie uczestnikom projektu Schematom STOP!. Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Wymiar czasu. Nie mniej niż 32 h zegarowe na osobę wg harmonogramu wypracowanego z Zamawiającym. Miejsce realizacji zamówienia. Zapewnione przez Zleceniodawcę w mieście Sejny. (poniesienie kosztów dojazdów leży po stronie Wykonawcy). Informacje dodatkowe dotyczące zlecenia: Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia początkowego poziomu wiedzy uczestnika kursu i dostosowanie do niego nauczanych treści. Istnieje zwiększenie liczby godzin w przypadku, gdyby planowana liczba godzin okazała się niewystarczająca.Część X Szkolenie z przedsiębiorczości motywujące do podnoszenia kwalifikacji z elementami ekonomii społecznej. Zainicjowanie postawy przedsiębiorczej u uczestników projektu Schematom STOP! w oparciu o ich osobiste predyspozycje psychologiczne, umiejętności, doświadczenie, wiedzę oraz środki finanse i rzeczowe. Opracowanie propozycji przedsięwzięcia gospodarczego z godnie z potencjałem uczestnika. Zaproponowanie źródeł finansowania oraz sposobu działania w celu osiągnięcia maksymalnego zysku. Wzbogacenie szkolenia o wiedzę z zakresu ekonomii społecznej.Termin realizacji. Od podpisania umowy do końca realizacji projektu tj. do 31.12.2014r. (w przypadku wydłużenia realizacji projektu, termin realizacji zadania może zostać również wydłużony jednak nie dłużej niż do końca stycznia 2015r.). Wymiar czasu. 24h zajęć warsztatowych w przeliczeniu 12 h na każdą z 2 oddzielnych grup, 1 godzina warsztatów = 1 godzina dydaktyczna (45 minut). Miejsce realizacji kursu. Zapewnia Zamawiający na terenie miasta Sejny. Forma zakończenie kursu. egzamin kwalifikacyjny, zgodnie z procedurami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z póź. zm). Postanowienia szczegółowe dotyczące I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, części: a)Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu przebiegu warsztatów. b)Wykonawca wyposaży każdego z uczestników w niepodlegające zwrotowi, nieodpłatne materiały dydaktyczne i piśmienne, które będą wykorzystywane podczas kursu, warsztatu, oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 31 grudnia 2013r. (wytyczne dostępne są na stronie www.efs.gov.pl). c)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia 1 kompletu materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników kursu, Zamawiającemu, wraz z listą pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w materiałów do celów dokumentacyjnych. d)Wykonawca zapewni uczestnikom nadzór wykładowcy lub instruktora, na każdym etapie kursu. e)Wszystkie w/w kursy oraz egzaminy wewnętrzne muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. f)Wykonawca przy ustalaniu terminu kursów weźmie pod uwagę możliwości czasowe uczestników kursu. g)Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska. h)Zamawiający prześle Wykonawcy imienną listę uczestników wytypowanych do uczestnictwa w kursie na każdą część oddzielnie; i)Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy powierzenia danych osobowych oraz do ochrony uzyskanych danych osobowym osób uczestniczących w kursie przewidzianej w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.); )Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:-prowadzenie list obecności uczestników kursu, -bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania, -zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego; k)Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl oraz opis o treści: Projekt Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; l)Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego informowania uczestników (przed rozpoczęciem zajęć), że zajęcia są realizowane w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, a projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego; m)Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia monitoringu kursu, łącznie z fotografowaniem. n)Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający imienne wskazanie osób, które odbyły kurs z podziałem na poszczególne grupy (wymagane jest dołączenie do raportu oryginałów list obecności), wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów; rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć, wnioski z realizacji kursu wynikające z ankiet ewaluacyjnych, ewentualne uwagi zgłoszone przez osoby uczestniczące w kursie, inne uwagi według oceny Wykonawcy. o)W przypadku nieukończenia przez uczestnika kursu, Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą na podstawie faktycznie zrealizowanej liczby godzin. p)Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ewaluacji zajęć w zakresie zdobycia przez Uczestników oczekiwanych kwalifikacji i umiejętności (ankiet mających na celu ocenę szkolenia/kursu/warsztatu, ocenę jednostki szkolącej). Jednocześnie wykonawca zobligowany jest do przesłania oryginałów przeprowadzonych ankiet do zamawiającego. q)Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl. r)Ustosunkować się do zaleceń Zleceniobiorcy przy ustalaniu harmonogramu spotkań. s)Liczba osób zgłoszonych na szkolenia/kursy w częściach I-IX może ulec zmianie. Zamawiający rozliczy się z wykonawcą na podstawie rzeczywistej liczby osób. WYMAGANIA OGÓLNE STAWIANE WYKONAWCY:Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia oraz zorientowanie na osiągnięcie celu, którym jest efektywna pomoc członkom rodzinom zagrożonym wykluczeniem społecznym lub wykluczonym społecznie.Wymagane jest, żeby Wykonawcy na bieżąco monitorowali osiąganie zakładanych rezultatów i po zakończeniu realizacji zamówienia przeprowadzili ich ewaluację. Raport ewaluacyjny walidujący osiągnięcie zakładanych rezultatów w formie pisemnej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak szczegółowy harmonogram itp.) uzgadniane będą przez Zamawiającego.Wykonawcy określą telefony kontaktowe i adresy e-mail w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości Uczestników

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.53.12.00 - Usługi szkolenia technicznego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże, ze dysponuje i/lub będzie dysonował:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował:Część I - II, Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Cześć III - IX Co najmniej jedną osobą posiadającą dwuletnie (w czasie ostatnich 3 lat) doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym bezpośrednio z wykonywaniem czynności jakie obejmuje dany kurs zawodowy oraz przeprowadzenia co najmniej jednego kursu zawodowego odpowiadającego tematem danej części zamówienia lub Co najmniej jedną osobą posiadającą dwuletnie (w czasie ostatnich 3 lat) doświadczenie w prowadzeniu kursów odpowiadających tematyce kursu jaki dana osoba będzie prowadziła. Dodatkowo Część VIII co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi doradztwo zawodowe w formie indywidualnych konsultacji, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum roczne doświadczenie (w okresie 3 lat przed terminem składania ofert) w poradnictwie zawodowym i przeprowadziła co najmniej taką ilość warsztatów z zakresu aktywizacji zawodowej, która odpowiada VIII części zamówienia. Część IX co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi kurs języka niemieckiego, posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w nauczaniu języka niemieckiego odpowiadające liczbie godzin IX części zamówienia w okresie 3 lat przed terminem składania ofert. Część X Co najmniej jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/zajęć z przedsiębiorczości dla osób zagrożonych wykluczaniem społecznym odpowiadającą liczbie godzin X części zamówienia w okresie 3 lat przed terminem składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zleceniodawcy będą mogły zostać zastąpione innymi, o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu,- zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy, - w przypadku zmian na liście Uczestników projektu i/lub Indywidualnych Planów Działania liczba osób biorących udział w poszczególnych kursach/szkoleniach warsztatach może ulec zmianie. Do obliczenia należnego wynagrodzenia zastosuje się wówczas algorytm (cena ryczałtowa za daną liczbę uczestników przewidzianych SIWZ * liczba Uczestników biorących udział w zajęciach).- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;- gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą lub Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; - gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.sejny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach ul.Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, pokój nr 3, woj. podlaskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 12:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sejnach ul.Piłsudskiego 34, 16-500 Sejny, pokój nr 2, woj. podlaskie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.