eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › na dostawa w II pakietach ambulansów z wyposażeniem do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w których zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (2 pojazdy) oraz wyposażenia medycznego do 2 szt. ambulansów drogowych typu C

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Elbląg: na dostawa w II pakietach : ambulansów z wyposażeniem do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w których zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (2 pojazdy) oraz wyposażenia medycznego do 2 szt. ambulansów drogowych typu C
Numer ogłoszenia: 311224 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, faks 055 2345547.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na dostawa w II pakietach : ambulansów z wyposażeniem do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w których zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (2 pojazdy) oraz wyposażenia medycznego do 2 szt. ambulansów drogowych typu C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na dostawa w II pakietach : ambulansów z wyposażeniem do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w których zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (2 pojazdy) oraz wyposażenia medycznego do 2 szt. ambulansów drogowych typu C. Pakiet nr I - dostawa ambulansów z wyposażeniem do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w których zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (2 pojazdy) wraz z przeprowadzeniem szkolenia na koszt Wykonawcy dla pracowników S.Sprzętu Medycznego, personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego i kierowców w WSzZ w Elblągu w zakresie prawidłowej konserwacji i obsługi ambulansów o wymaganych parametrach granicznych i na warunkach gwarancji, serwisu, szkolenia i ubezpieczenia, które zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagane parametry techniczne pojazdów oraz wyposażenie pojazdów zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ . Dodatkowe parametry funkcjonalne dla pojazdów -oceniane będą wg parametrów oraz punków określonych w Załączniku Nr 1 A do SIWZ. Pakiet nr II - dostawa wyposażenia medycznego do 2 szt. ambulansów drogowych typu C wraz z przeprowadzeniem szkolenia na koszt Wykonawcy dla pracowników S.Sprzętu Medycznego w zakresie prawidłowej konserwacji i kontroli stanu technicznego sprzętu i aparatury medycznej zainstalowanej w przedziale medycznym ambulansu oraz w zakresie obsługi sprzętu medycznego dla personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego i kierowców w WSzZ w Elblągu o wymaganych parametrach granicznych i na warunkach gwarancji, serwisu, szkolenia , które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.21.12.00-9, 79.63.20.00-3, 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W Zakresie Pakietu nr I - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na dostawie co najmniej pięciu ambulansów typu C . Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W Zakresie Pakietu nr II - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opisów produktów, które mają być dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego - dla każdego Pakietu stosownie do zakresu złożonej oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ wraz z Załącznikiem Nr 1 A do SIWZ opis oceny funkcjonalności; Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2. Dla Pakietu nr I - Dokumenty dopuszczające zaoferowany sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 z dnia 17 czerwca 2010 r.) . 3. Dla Pakietu nr II - Dokumenty dopuszczające zaoferowany sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 z dnia 17 czerwca 2010 r.) . 4. Deklaracji zgodności CE wystawionej zgodnie z przepisami prawa polskiego potwierdzającej zgodność zabudowy medycznej z wymogami normy PN EN 1789 w zakresie ambulansu sanitarnego typu C. 5. Certyfikat dla ambulansu potwierdzający pozytywne wyniki badań wytrzymałościowych zgodnych z normą PN EN 1789 (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu, a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789. 6. Aktualnej całopojazdowej homologacji typu WE pojazdu skompletowanego (oferowanego ambulansu typu C - 2 szt.), zgodnie z ramową Dyrektywą 2007/46/WE). Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami ambulansu (nie jest wymagane składanie wraz z ofertą załączników do homologacji). 7. Potwierdzenia wykonanego testu zderzeniowego całego jednorodnego nadwozia ambulansu (zgodnie z wymogami PN EN 1789) wystawionego przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą -załączyć do oferty certyfikat lub protokół/raport z przeprowadzonych badań dotyczących oferowanych ambulansów. 8. Oświadczenie Wykonawcy , że serwis dla terminali statusów, radiotelefonów, będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta (należy dołączyć do oferty). Zamiast dokumentów określonych w ppkt. 2,3,4,5 można złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Wypełnione stosownie do zakresu złożonej oferty Załącznik Nr 1 wraz z Załącznik Nr 1A ;Załącznik Nr 2 do SIWZ . 4. Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy ( formularz asortymentowo-cenowy ) stosownie do zakresu złożonej oferty uwzględniające ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ -Pakiet Nr 1 ; Załącznik Nr 10 do SIWZ -Pakiet Nr 2). 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfiką projektu i wymogami Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska - Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI CBC) 2007-2013) jakie należy spełnić przy wykonywaniu dostaw realizowanych ze środków Unii Europejskiej oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. 6. Dot.Pakietu Nr I - Oświadczenie Wykonawcy, że po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia dla pracowników S.Sprzętu Medycznego, personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego i kierowców w WSzZ w Elblągu w zakresie prawidłowej konserwacji i obsługi ambulansów 7. Dot.Pakietu Nr II - Oświadczenie Wykonawcy, że po przekazaniu przedmiotu zamówienia do bieżącej eksploatacji potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt szkolenia w zakresie prawidłowej konserwacji i kontroli stanu technicznego sprzętu i aparatury medycznej zainstalowanej w przedziale medycznym ambulansu oraz w zakresie obsługi sprzętu medycznego dla personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego i kierowców w WSzZ w Elblągu 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej Załącznik nr 17 do SIWZ zgodnie z treścią oferty . 10. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy - nie powierzy podwykonawcom. 11. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty. 12. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 13. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe i trwałe w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem: a) że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego , b) strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny , c) ilekroć jest to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na podstawie zmian przepisów prawa, ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian. 2. W przypadku zmian o których mowa w pkt. 1. zostaną one uzgodnione i po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wprowadzone aneksem do umowy. 3. Aneks zostanie sporządzony przez Wykonawcę i przesłany z co najmniej 7 -dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego w celu zapoznania się z jego treścią.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82 - 300 Elbląg Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych pok.068.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ul. Królewiecka 146, 82 - 300 Elbląg Sekretariat pok. nr 44.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach UMOWY GRANTU - DZIAŁANIA POZA GRANICAMI UNII EUROPEJSKIEJ - Nr ILPR.02.02.00-28-089/10-00 wraz z obowiązującymi aneksami o dofinansowanie projektu:Rozwój nowoczesnych zespołów ratownictwa medycznego polegający na modernizacji infrastruktury, rozbudowie systemów wspomagania decyzji oraz podniesieniu jakości świadczeń medycznych w oparciu o współpracę transgraniczną nr referencyjny projektu Nr ILPR.02.02.00-28-089/10-00 finansowanego w ramach PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ EISP LITWA - POLSKA-ROSJA 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ambulansów z wyposażeniem do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, w których zamontowany zostanie defibrylator z możliwością wykonywania teletransmisyjnego EKG (2 pojazdy) wraz z przeprowadzeniem szkolenia na koszt Wykonawcy dla pracowników S.Sprzętu Medycznego, personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego i kierowców w WSzZ w Elblągu w zakresie prawidłowej konserwacji i obsługi ambulansów o wymaganych parametrach granicznych i na warunkach gwarancji, serwisu, szkolenia i ubezpieczenia, które zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagane parametry techniczne pojazdów oraz wyposażenie pojazdów zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ . Dodatkowe parametry funkcjonalne dla pojazdów -oceniane będą wg parametrów oraz punków określonych w Załączniku Nr 1 A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.21.12.00-9, 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. funkcjonalność - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyposażenia medycznego do 2 szt. ambulansów drogowych typu C wraz z przeprowadzeniem szkolenia na koszt Wykonawcy dla pracowników S.Sprzętu Medycznego w zakresie prawidłowej konserwacji i kontroli stanu technicznego sprzętu i aparatury medycznej zainstalowanej w przedziale medycznym ambulansu oraz w zakresie obsługi sprzętu medycznego dla personelu medycznego Działu Ratownictwa Medycznego i kierowców w WSzZ w Elblągu o wymaganych parametrach granicznych i na warunkach gwarancji, serwisu, szkolenia , które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 79.63.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.