eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Całodobowa fizyczna ochrona obiektu i mienia siedziby Agencji Mienia Wojskowego OR w Gdyni.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Gdynia: Całodobowa fizyczna ochrona obiektu i mienia siedziby Agencji Mienia Wojskowego OR w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 31118 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni , ul. M.C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6908 700, faks 58 6908 701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa fizyczna ochrona obiektu i mienia siedziby Agencji Mienia Wojskowego OR w Gdyni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Specyfikacja głównych wymagań Przedmiotem zamówienia jest: Całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna budynku biurowego - siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego, przy ul. M. C. Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia. Charakterystyka obiektu Jeden posterunek ze stałą obecnością pracowników Wykonawcy w określonym miejscu (parter) Ilość kondygnacji obiektu: podziemna - 1, naziemna - 5 (parter + 4 piętra); Klatki schodowe: 2 (1 czynne wejście do części biurowej, 1 wejście nieczynne - droga ewakuacyjna) Powierzchnia użytkowa całego obiektu: 5 261,14 m2 Instalacje wewnętrzne: wodociągowo-kanalizacyjna, elektryczna, centralnego ogrzewania, piony zasilania wew. hydrantów ppoż, telefoniczna, informatyczne; Pomieszczenia biurowe o pow.: 3 336,28 m2 (piwnica, parter, piętro I, II, III, IV). Zakres usługi Usługa w zakresie ochrony fizycznej obiektu z siedzibą przy ul. M. Curie - Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, w formie posterunku jednoosobowego w systemie 24 godz. od 6.00 do 6.00 dnia następnego, polegającą w szczególności na Zapewnienie bezpieczeństwa wewnętrznego i zewnętrznego w rejonie obiektu. Stałej, całodobowej obecności pracowników Wykonawcy ochraniających wyznaczony obiekt, w określonym czasie i miejscu. Wydawaniu pracownikom Agencji kluczy do pomieszczeń biurowych przed rozpoczęciem urzędowania i przyjmowanie ich po zakończeniu oraz prowadzenie ewidencji z tym związanej. Prowadzeniu książki dyżurów. Wykonywaniu obchodów obiektu ochranianego. Prowadzeniu stałej obserwacji osób wchodzących i wychodzących z obiektu, w tym udzielanie informacji interesantom. Monitoringu funkcjonowania instalacji i urządzeń technicznych, których awaria lub niewłaściwa eksploatacja może doprowadzić do szkód (instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne, alarmowo - monitorujące itp.) oraz reagowaniu (w czasie nie dłuższym niż 3 minuty od daty aktywowania) na zaistniałe wydarzenia tj. podjęcie działań zgodnie z instrukcją takich jak: powiadomienie centrum alarmowego i wezwanie własnej grupy interwencyjnej, zabezpieczeniu lub likwidacji awarii (w miarę możliwości), zabezpieczeniu mienia przed skutkami awarii, zawiadomieniu odpowiednich firm realizujących zadania konserwatorskie i osób funkcyjnych AMW. Udaremnieniu lub odparciu bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na znajdujące się w chronionym obiekcie osoby. Uniemożliwieniu kradzieży bądź uszkodzenia powierzonego do ochrony mienia. Ujawnieniu faktów dewastacji powierzonego do ochrony mienia. Sprawdzaniu wszystkich wyjść i wejść oraz pomieszczeń (po zakończeniu pracy jednostki) mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu i przepisy ppoż., sprawdzaniu czy na terenie obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione. Nie dopuszczeniu do wejścia na teren obiektu ochranianego osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Pomocy w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu bombowego lub pożarowego. Wezwaniu Pogotowia Ratunkowego w razie nieszczęśliwego wypadku. Rzeczowym i kulturalnym udzielaniu podstawowych informacji na temat AMW. Powiadomieniu osób odpowiedzialnych za ochronę obiektu, upoważnionych pracowników Zamawiającego i organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianych obiektów i zabezpieczaniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania i upoważnionych pracowników Zamawiającego. Zapobieganiu zakłóceniom porządku dnia i pracy na terenie ochranianego obiektu oraz powiadomienie osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo obiektu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku. Zachowaniu w tajemnicy wszystkich informacji, które maja wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy. Wykonywaniu innych zadań i poleceń związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia, wydanych przez upoważnionego pracownika zamawiającego. Wymagania dotyczące agentów ochrony: Wiek do 60 lat, dobre warunki fizyczne, schludny wygląd, wysoka kultura osobista Osoby pełniące funkcję agentów ochrony muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Zapewnienie odpowiedniej ilości pracowników (nie mniejszej niż trzech) do skutecznego wykonywania przedmiotu zamówienia. Zmiana pracowników na posterunku ochrony odbywać się będzie zgodnie z grafikiem dyżurów, który zostanie sporządzony przez pracownika wyznaczonego przez Wykonawcę. Obowiązkowe wyposażenie agenta ochrony Identyfikator ze zdjęciem i nazwą firmy. Pilot antynapadowy, którego użycie w sytuacji zagrożenia powoduje powiadomienie centrum alarmowego i wezwanie własnej grupy interwencyjnej (sprawdzenie poprawności działania przycisku należy wykonywać dwa razy w miesiącu w obecności upoważnionego pracownika AMW sporządzając notatkę w książce ochrony). Telefon komórkowy z możliwością odbierania i nawiązywania połączeń. Jednolity, estetyczny, czysty ubiór firmowy stosowny do pory roku. Latarka. Podstawowe obowiązki agenta ochrony: Dokonywanie dokładnych i systemowych wpisów do książki ochrony oraz sporządzanie raportów. Postępowanie zgodnie z Instrukcją ochrony obiektu.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę ochrony fizycznej budynków biurowych w okresie nie krótszym niż rok o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że : dysponuje, co najmniej trzema osobami posiadającymi stosowne uprawnienia w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem: ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas dojazdu grupy interwencyjnej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. b) Gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, p. 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 13:00, miejsce: ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 Gdynia, p. 20 - KANCELARIA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.