eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Druk publikacji Wojciech Pukocz. Obraz to za mało dla BWA Wrocław wraz z dostawą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Wrocław: Druk publikacji Wojciech Pukocz. Obraz to za mało dla BWA Wrocław wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 311108 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej , ul. Wita Stwosza 32, 50-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 790 25 81, faks 71 790 25 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bwa.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk publikacji Wojciech Pukocz. Obraz to za mało dla BWA Wrocław wraz z dostawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi publikacji Wojciech Pukocz. Obraz to za mało dla BWA Wrocław wg poniższej specyfikacji: Format Szerokość: 21,6 cm Wysokość: 28 cm Objętość 140 stron środka + Okładka jednolita składająca się z pojedynczego arkusza papieru ozdobnego Środek: Papier (rodzaj, gramatura),Kolor Środek publikacji papier firmy Sappi Kreda - Magno satin 170g Gramatura ISO 536: (g/m2) 170 Grubość ISO 534: (?m) 141 Spulchnienie ISO 534: (cm3/g) 0,83 Białość CIE (D65/10°) ISO 11475 (%) 127 Jasność (Illuminant D65/10°) ISO 2470-2: (%) 100 Szorstkość PPS ISO 8791-4: (?m) 1,4 Połysk TAPPI 75° ISO 8254-1: (%) 38 Nieprzezroczystość ISO 2471: (%) 97,5 Wilgotność względna (23°C) TAPPI 502 (%) 50 PH ISO 6588 >7 Ilość stron: 140 stron środka, kolor 4+4 Uszlachetnianie: środek katalogu: lakier offset 1+1 mat W środku wklejana 1 oryginalna praca dostarczona (mniejszego formatu od publikacji) W środku na 3 stronach zagięte / bigowane 3 rogi (na każdej z trzech stron jeden big) zgięty / bigowany róg, Okładka: Papier (rodzaj, gramatura), Kolor, Uszlachetnianie Papier ozdobny Keaykolour Recycled Camel 300g Okładka ze skrzydełkami (2 skrzydełka) po 10 cm Na okładce zastosowane Tłoczenie wypukłe Pole tłoczenia okładki 9 x 5,5 cm oraz 18 x 4,5 cm Na okładce zastosowany Nadruk (sitodruk) 3 Kolory, druk jednostronny arkusza 3+0 Oprawa miękka szyto-klejona Nakład 200 szt. UWAGA: Przed przystąpieniem do druku Wykonawca wykona i ewentualnie dostarczy do siedziby Zamawiającego próbne wydruki wybranych (wskazanych przez Zamawiającego) 10 stron publikacji. UWAGA: Publikacja posiada numer ISBN. UWAGA: Jeżeli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne (jednakże porównywalnej jakości) uzgodnione z Zamawiającym. 2. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć wydrukowaną publikację do galerii BWA Awangarda ul. Wita Stwosza 32, 50-149 Wrocław..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykonać w okresie ostatnich trzech lat (tj. od września 2011 roku do sierpnia 2014 roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej pięć usług druku publikacji z reprodukcjami dzieł sztuki oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca winien dostarczyć wraz z ofertą wydrukowaną przez Wykonawcę (wymagana jest informacja na wydawnictwie, potwierdzająca fakt wykonania usługi przez wykonawcę lub oświadczenie, że takie wydawnictwo zostało wydrukowane przez Wykonawcę) co najmniej jedną publikację z nadrukiem techniką sitodruku i tłoczeniem wypukłym na okładce.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do treści art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) Konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze stron, 2) Zmian redakcyjnych umowy lub zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy, 3) Zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy w szczególności przyspieszających realizację obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego, 4) Konieczności zmiany sposobu wzajemnych rozliczeń i numerów rachunków bankowych, 5) Zmiany terminu wykonania umowy wskutek powstania przeszkód niezależnych od stron, w tym w szczególności siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bwa.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej, ul. Wita Stwosza 32, 50-149 Wrocław, pokój W-116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 12:00, miejsce: BWA Wrocław Galerie Sztuki Współczesnej, ul. Wita Stwosza 32, 50-149 Wrocław, pokój W-109 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.