eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › Budowa remizy OSP i centrum zarządzania kryzysowego w Żukowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Żukowo: Budowa remizy OSP i centrum zarządzania kryzysowego w Żukowie
Numer ogłoszenia: 310982 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa remizy OSP i centrum zarządzania kryzysowego w Żukowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa remizy OSP i centrum zarządzania kryzysowego w Żukowie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie robót budowlanych tego samego rodzaju (roboty budowlane związane z budową, rozbudową, przebudową itp. budynku, elementy towarzyszące typu roboty ziemne, stolarka okienna i drzwiowa, usługi dekarskie, zagospodarowanie terenu - obsianie trawą, nasadzenia, ogrodzenie terenu, oraz budowa infrastruktury towarzyszącej - roboty instalacyjne wewnątrz budynku i na zewnątrz. Wartość zamówień uzupełniających nie może być większa niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 100000 PLN ( słownie sto tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie budynku w tym jeden z nich o kubaturze min. 5000m3 a drugi o kubaturze min.3000m3 a)Pod pojęciem zamówienie zamawiający rozumie robotę budowlaną wykonaną na podstawie jednej umowy (kontraktu, zlecenia), b)Pod pojęciem budynku należy rozumieć obiekt budowlany wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi który jest na trwale zwiany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundament i dach. c)W przypadku wykazania się zamówieniem polegającym na przebudowie, rozbudowie w ofercie Wykonawca podaje kubaturę części dobudowanej, przebudowanej, ocena spełnienia warunku odbędzie się w stosunku do wartości dotyczących części dobudowanej, rozbudowanej. d)Pod pojęciem zrealizował należy rozumieć zamówienie (robotę budowlaną), zakończone przez wykonawcę i odebrane przez zamawiającego bez uwag, e)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego spełniają łącznie lub jeden z podmiotów spełnia samodzielnie w całości. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca korzysta z doświadczenia podmiotu trzeciego podmiot udostępniający swoje doświadczenie musi uczestniczyć w realizacji zamówienia w formie podwykonawstwa. Wykonawca, który będzie korzystał z niezbędnych zasobów innych podmiotów, o których mowa wyżej, wówczas musi złożyć w ofercie wypełniony przez podmioty trzecie formularz ZOBOWIĄZANIE .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej: 1) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń- jedna osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane w/w specjalności i legitymująca się aktualnym stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, posiadającym co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi. 2) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, kanalizacyjnych, wodociągowych, wentylacyjnych, gazowych oraz legitymującym się aktualnym stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. 3) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót branży elektrycznej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz legitymującym się aktualnym stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 4) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót branży drogowej oraz legitymującym się aktualnym stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 1. Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.). 2. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wykazać , że warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego spełniają łącznie lub jeden z podmiotów spełnia samodzielnie w całości. 4. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonego przez Wykonawcę: a. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, b. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 5. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja finansowa Wykonawcy: 1)Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. 2)W przypadku składania oferty wspólnej np. przez konsorcja itp. ocena spełnienie warunku odbywać się będzie łącznie. 3)Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, o których mowa powyżej może polegać na zasobach innych podmiotów.W takiej sytuacji wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca, który będzie korzystał z niezbędnych zasobów innych podmiotów, o których mowa wyżej, wówczas musi złożyć w ofercie wypełniony przez podmioty trzecie formularz ZOBOWIĄZANIE (wraz z załącznikiem A). 4)W przypadku udostępnienia przez inny podmiot swojej sytuacji ekonomicznej i finansowej Podmiot udostępniający zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o solidarnej odpowiedzialności podmiotu udostepniającego za zobowiązania (Załącznik A do SIWZ)Wykonawcy wynikające ze złożonej oferty w czasie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Po pojęciem najważniejsze roboty budowlane rozumie się roboty budowlane potwierdzające spełnienie wyżej wskazanego warunku udziału w postępowaniu ( ilość, wartość i rodzaj robót potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu). Wykonawca jest zobowiązany dla zamówień potwierdzających spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu, dołączyć dowody potwierdzające, iż dane zamówienia zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy) 2) pełnomocnictwa, upoważnienia, dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - sposób reprezentacji np. umowy, (jeśli dotyczy) 3) Potwierdzenie wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1)terminu wykonania zamówienia, 2)wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, 3)udziału osób - kierownika budowy, kierownika robót, 4)udziału Podwykonawców przy realizacji zamówienia, 5)technologii wykonania robót budowlanych. 2. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku: 1)przerwy w realizacji robót na skutek działań podmiotów trzecich np. przedłużenie terminów wydania przez organ administracyjny lub inne podmioty wymaganych badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 2)utrudniania i protestów ze strony mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, 3)konieczności wykonania robót dodatkowych / zamiennych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 4)konieczności udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 5)przedłużenia odbiorów przez innych gestorów sieci i urządzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6)warunków atmosferycznych, niszczących wykonane roboty lub uniemożliwiające kontynuację robót, 7)czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 8)jako konsekwencja zmian umowy, o których mowa w ust 5 3. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1)odstąpienia od realizacji części zamówienia, 2)wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w postaci prac dodatkowych, robót zamiennych / równoważnych nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego, Projektanta i w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowlanego, usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej, uzyskania lepszego efektu użytkowego przedmiotu zamówienia, 3)bezpośrednich płatności wynagrodzenia Podwykonawcom, 4)zmiany stawki podatku VAT 5) jako konsekwencja zmian umowy, o których mowa w ust 5. 4. Zmiana udziału Podwykonawców może nastąpić w przypadku: 1)skorzystania z Podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, iż w złożonej ofercie Wykonawca nie przewidywał realizacji zamówienia w podwykonawstwie, 2)zmiany zakresu robót realizowanych w podwykonawstwie. 5. Poza przypadkami określonymi w poprzedzających paragrafach umowy i ust. 1 - 4, zmiany umowy mogą wystąpić w następujących przypadkach: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy, 2)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy, 3)wystąpią przyczyny niezależne od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, nie uzyskaniem wymaganych certyfikatów , parametrów, odbiorów 4)zmiana terminu gdy wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminach wskazanych w postępowaniu. 5)wystąpienie nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów podziemnych, e) wstrzymanie robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym w przypadku konieczności uzyskania wyjaśnień zakresu zamówienia od projektanta lub wprowadzenia zmian projektowych, robót zamiennych 6)w zakresie zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, materiałów lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót lub uzyskania założonego efektu, w tym zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności poprzez: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowania zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy., 7)Zmiany w zakresie zasad finansowania, zmiany okresów rozliczeniowych ustalonych w niniejszej umowie. 8)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zakresie robót objętych etapami po wyborze oferty dostosowując je do sporządzonego przez wykonawcę harmonogramu robót z uwzględnieniem zasad finansowania ustalonych przez Zamawiającego oraz realnych terminów ich realizacji 6. Warunki dokonywania zmian: 1)inicjowania zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2)uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia: protokoły konieczności, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odniesienie do postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3)w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, a w przypadku Podwykonawców należy podać zakres zamówienia realizowany w podwykonawstwie, wysokość wynagrodzenia Podwykonawcy, termin realizacji robót budowlanych / dostaw / usług. 7. Zmiana osób - kierownika budowy może nastąpić w przypadku: 1)zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, 2)utraty uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby, 3)wykreślenie osób z listy członków branżowej izby samorządu zawodowego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zukowo.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo Koszt SIWZ w wersji papierowej - 800,00 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo Biuro Obsługi Klienta pok nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.