eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwoleń › Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Zwoleń: Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu
Numer ogłoszenia: 310902 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zwoleński , ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.2 Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji i poprawie efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL04 pn. : Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii 4.2.1 Zakres prac obejmuje: a) Dokonanie wymaganych uzgodnień z Konserwatorem Ochrony Zabytków. b) Wykonanie dokumentacji projektowej wg określonego zakresu robót i uzyskanie wymaganych pozwoleń. c) Docieplenie przegród budynku. d) Wymiana stolarki okiennej. e) Wymiana stolarki drzwiowej. f) Modernizację instalacji wewnętrznych (c.o., c.w.u.)- wymiana instalacji i grzejników g) Modernizację źródła ciepła- budowa kotłowni gazowej h) Modernizacja instalacji wentylacyjnych. i) Wymiana oświetlenia wbudowanego na energooszczędne LED j) Instalację kolektorów słonecznych. k) Instalację systemu monitoringu zużycia mediów-ciepła Powyższe prace będą wykonywane na czynnym budynku szpitala. 4.2.2 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego. 4.2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Audyt energetyczny (Załącznik nr 1 do SIWZ), Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ),Inwentaryzacja budynku szpitala (Załącznik Nr 11 do SIWZ), Projekt architektoniczno- budowlany ( Załącznik Nr 12 do SIWZ). 4.2.4 Wykonawca zobowiązany jest do dokonania starannej analizy załączonych dokumentów na podstawie której będzie realizowany przedmiot zamówienia. Wszelkie ewentualne braki lub błędy ujawnione w dokumentacji zostaną wyjaśnione i doprecyzowane przez Zamawiającego na drodze udzielanych wyjaśnień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 4.2.5 Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia ustala się jako ryczałtowe. Wynagrodzenie ryczałtowe ma charakter stały i wynika z oferty Wykonawcy, wyłonionego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ryzyko poprawności wykonanej kalkulacji ceny, adekwatnej do rozmiaru wykonywanych prac, spoczywa jedynie na Wykonawcy. 4.2.6 Do dnia dokonania odbioru końcowego poszczególnych robót, łączna kwota faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę nie może przekroczyć 95% zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym wartości wynagrodzenia brutto każdej z robót określonych w pkt. 4.2.1 4.2.7 Rozliczenie końcowe pozostałych 5% wartości wynagrodzenia za prawidłowe wykonanie poszczególnych robót nastąpi na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę na podstawie podpisanego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 4.2.8 Wszystkie nazwy własne wyrobów (urządzeń, materiałów, surowców) użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne i jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów lub technologii równoważnych pod warunkiem spełniania przez nie parametrów równoważności określonych w dokumentacji. Ciężar udowodnienia zachowania parametrów równoważności spoczywa na Wykonawcy. 4.2.9 Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy. 4.2.10 Wszelkie odpady, zdemontowane materiały, urządzenia przejmuje i zagospodarowuje Wykonawca. 4.2.11 Plac budowy musi być odgrodzony z wyznaczonymi miejscami składowania materiałów. 4.2.12 Do obsługi maszyn i urządzeń budowlanych mają prawo tylko osoby posiadające stosowne uprawnienia. Maszyny i urządzenia mają być wykorzystywane tylko zgodnie z przeznaczeniem. 4.2.13 Pracownicy muszą być przeszkoleni zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i pracy z dnia 27 lipca 2004 r. ( Dz. U. Nr 180 poz. 1860 z późniejszymi zmianami) w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.2.14 W celu prawidłowego sporządzenia oferty , Wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka , trudności i wszystkich innych okoliczności ,jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4.2.15 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia zakupionych we własnym zakresie, które muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). 4.2.16 Powierzone roboty muszą być wykonane rzetelnie i terminowo, zgodnie ze złożoną ofertą i zasadami sztuki budowlanej. 4.2.17 Wykonawca zobowiązany jest do dnia podpisania umowy sporządzić Harmonogram Rzeczowo-Finansowy i uzgodnić go z Zamawiającym. 4.2.18 Roboty będące przedmiotem zamówienia winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę projektem. Należy przestrzegać technologii robót określonych projektem, prawem powszechnie obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej w szczególności Prawem budowlanym oraz wymaganiami Zamawiającego. 4.2.19 Po zakończonych robotach budowlanych Wykonawca uporządkuje teren. 4.2.20 Kierownik budowy jest obowiązany prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 4.2.21 Odbiór robót będzie następował zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji prac i odbiór końcowy. 4.2.22 Wykonawca udzieli gwarancji na zastosowane materiały i wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4.2.23 Jeżeli w okresie rękojmi i gwarancji zostaną stwierdzone wady to Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie wskazanym przez zamawiającego lub uzgodnionym obustronnie pod groźbą naliczania kar umownych. 4.2.24 W przypadku nie usunięcia tych wad przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie Zamawiający ma prawo zlecić usunięcie tych wad podmiotowi trzeciemu, a kosztami tego usunięcia obciążyć Wykonawcę. 4.2.25 Wykonawca ma obowiązek usunąć wszystkie wady i usterki występujące w wykonanych robotach w tym również w okresie gwarancji i rękojmi na żądanie i w terminie wskazanym przez Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 20.406,50 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy czterysta sześć zł 50/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.2 W zależności od woli Wykonawcy może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj: a) w pieniądzu (przelew na rachunek bankowy), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 9.3 Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. 9.4 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. 9.5 Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 9.6 Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zwoleniu Nr 59 9157 0002 0000 0007 0928 0021 z oznaczeniem Wadium do postępowania Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej i ekologicznej budynku szpitala SPZZOZ w Zwoleniu Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział XII SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.7 Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 9.8 Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, oraz 26 ust. 2d ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b) Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.10 Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9.9 lit. a) b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, 9.11 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.12 W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 9.13 Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: a) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; b) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej - - Jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynków użyteczności publicznej obejmującą: wykonanie dokumentacji projektowej, wykonanie docieplenia przegród o powierzchni nie mniejszej, niż 3500 m2 i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacji kotłowni (gaz), o łącznej mocy nie mniejszej, niż 400 kW, instalacji zdalnego systemu monitoringu zużycia mediów z funkcjonalnościami zgodnymi z niniejszym zamówieniem opisanych w Programie funkcjonalno-użytkowym o wartości robót odpowiadającej kwocie nie mniejszej niż 2 mln zł brutto z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających że roboty te zostały wykonanie w sposób należyty - Jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji instalacji CO na czynnym obiekcie szpitalnym o wartości nie mniejszej niż 1 mln. zł brutto z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających że roboty te zostały wykonanie w sposób należyty - Jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie instalacji solarnej o powierzchni łącznej nie mniejszej, niż 136 m2 netto dla każdej roboty, o powierzchni czynnej absorbera pojedynczego kolektora dla każdej roboty nie mniejszej, niż 4,7 m2 150 tys. brutto każda z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających że roboty te zostały wykonanie w sposób należyty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniny jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami w specjalnościach: - Kierownik budowy (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z co najmniej 3 - letnią praktyką zawodową w pełnieniu funkcji kierownika budowy posiadającą aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. - Kierownik robót elektrycznych (1 osoba) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznej z co najmniej 3 - letnią praktyką zawodową w pełnieniu funkcji kierownika robót posiadającą aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego. - Kierownik robót (1 osoba) posiadajaca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych z co najmniej 3 - letnią praktyką zawodową w pełnieniu funkcji kierownika robót posiadającą aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie co najmniej 2 mln zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.4.1 Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 7.4.2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 4 do SIWZ) 7.4.3 Oświadczenie o podwykonawcach ( Załącznik Nr 9 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwolen.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu ul. Władysława Jagiełły 4 26-700 Zwoleń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zwoleniu ul. Władysława Jagiełły 4 26-700 Zwoleń Pok.9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 w ramach Programu Operacyjnego PL04 pn. : Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.