eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Przetarg nieograniczony na wykonanie usług geodezyjnych, aktualizację klas gruntów oraz wycen nieruchomości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Kielce: Przetarg nieograniczony na wykonanie usług geodezyjnych, aktualizację klas gruntów oraz wycen nieruchomości
Numer ogłoszenia: 310842 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach , ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 200 12 00, faks 41 200 12 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie usług geodezyjnych, aktualizację klas gruntów oraz wycen nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych, aktualizacja klas gruntów oraz wycen nieruchomości gruntowych położonych na terenie Powiatu Kieleckiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we Wzorach Umów stanowiących: -Załącznik Nr 5a do SIWZ - Wzór umowy - dotyczącej usług geodezyjnych i aktualizacji klas gruntów, -Załącznik nr 5b do SIWZ - Wzór umowy - dotyczącej wycen nieruchomości. 4. Wykonawca zapewni, aby: a)rzeczoznawca majątkowy potwierdził aktualność wykonanych przez siebie operatów szacunkowych w okresie 12 miesięcy od daty ich sporządzenia, bez dodatkowego wynagrodzenia, b)usługi geodezyjne oraz wyceny nieruchomości sporządzono zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z: - ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 687 z późn. zm.) - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 518 z późn. zm.), - ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), - ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 83), - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 268 poz. 2663), - rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454), - rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), - oraz standardami zawodowymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony dla zadań 12-14, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu wycen nieruchomości przeznaczonych na poszerzenie lub przebudowę dróg. Pod pojęciem usługa Zamawiający rozumie wykonanie jednego operatu szacunkowego, - Zamawiający uzna warunek za spełniony dla zadań 1-6, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi geodezyjne o zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - Zamawiający uzna warunek za spełniony dla zadań 7-11, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu klasyfikacji gruntów. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę Wykazu wykonanych głównych usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 ze zm.) do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie wykonania zadań, wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ w częściach 1-6. - co najmniej jedną osobą mogącą pełnić funkcję klasyfikatora gruntów w zakresie wykonania zadań, wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ w częściach 7-11, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 518 z późn. zm.), w zakresie zadania wyszczególnionego w Załączniku 1 do SIWZ w częściach 12-14. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę Wykazu osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bip.powiat.kielce.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III piętro, pokój 371 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gmina Masłów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego do uzyskania tytułu własności Skarbu Państwa w drodze zasiedzenia dla nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym 8 - Mąchocice Kapitulne, gm. Masłów, oznaczonej jako działka nr 895 o pow. 0,2300 ha. Zakres sporządzonej dokumentacji ma obejmować, m.in.: - udokumentowanie okresu zasiedzenia, w tym przedstawienie danych adresowych świadków mogących potwierdzić okres zasiedzenia oraz zawarcie na mapie informacji o dacie, na jaką może nastąpić zasiedzenie; - przedłożenie zaświadczenia (w przypadku zaginięcia lub zniszczenia księgi wieczystej) lub poświadczonych kserokopii księgi wieczystej bądź wypisu, o ile grunt jest hipotekowany; - przedłożenie poświadczonych kserokopii dokumentów z operatu z założenia ewidencji gruntów, w tym: ogłoszenia o rozgraniczeniu, protokoły ustalenia stanu władania, mapy, szkice polowe z pomiaru granic lub pierwsze mapy z założenia ewidencji oraz dokumenty uwłaszczeniowe działek sąsiednich (akty własności, protokoły oraz szkice z uwłaszczenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gmina Zagnańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego do uzyskania tytułu własności Skarbu Państwa w drodze zasiedzenia dla nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym 17 - Zagnańsk, gm. Zagnańsk, oznaczonej jako działka nr 747 o pow. 0,4300 ha. Zakres sporządzonej dokumentacji winien obejmować, m.in.: - udokumentowanie okresu zasiedzenia, w tym przedstawienie danych adresowych świadków mogących potwierdzić okres zasiedzenia oraz zawarcie na mapie informacji o dacie, na jaką może nastąpić zasiedzenie; - przedłożenie zaświadczenia (w przypadku zaginięcia lub zniszczenia księgi wieczystej) lub poświadczonych kserokopii księgi wieczystej bądź wypisu, o ile grunt jest hipotekowany; - przedłożenie poświadczonych kserokopii dokumentów z operatu z założenia ewidencji gruntów, w tym: ogłoszenia o rozgraniczeniu, protokoły ustalenia stanu władania, mapy, szkice polowe z pomiaru granic lub pierwsze mapy z założenia ewidencji oraz dokumenty uwłaszczeniowe działek sąsiednich (akty własności, protokoły oraz szkice z uwłaszczenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: gmina Miedziana Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego do uzyskania tytułu własności Skarbu Państwa w drodze zasiedzenia dla nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym 6 - Kostomłoty I, gm. Miedziana Góra, oznaczonej jako działka nr 545/1 o pow. 0,0600 ha. Zakres sporządzonej dokumentacji winien obejmować, m.in.: - udokumentowanie okresu zasiedzenia, w tym przedstawienie danych adresowych świadków mogących potwierdzić okres zasiedzenia oraz zawarcie na mapie informacji o dacie, na jaką może nastąpić zasiedzenie; - przedłożenie zaświadczenia (w przypadku zaginięcia lub zniszczenia księgi wieczystej) lub poświadczonych kserokopii księgi wieczystej bądź wypisu, o ile grunt jest hipotekowany; - przedłożenie poświadczonych kserokopii dokumentów z operatu z założenia ewidencji gruntów, w tym: ogłoszenia o rozgraniczeniu, protokoły ustalenia stanu władania, mapy, szkice polowe z pomiaru granic lub pierwsze mapy z założenia ewidencji oraz dokumenty uwłaszczeniowe działek sąsiednich (akty własności, protokoły oraz szkice z uwłaszczenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: gmina Nowa Słupia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego do uzyskania tytułu własności Skarbu Państwa w drodze zasiedzenia dla nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym 10 - Nowa Słupia, gm. Nowa Słupia oznaczonej jako działka nr 1210 o pow. 0,0736 ha. Zakres sporządzonej dokumentacji winien obejmować, m.in.: - udokumentowanie okresu zasiedzenia, w tym przedstawienie danych adresowych świadków mogących potwierdzić okres zasiedzenia oraz zawarcie na mapie informacji o dacie, na jaką może nastąpić zasiedzenie; - przedłożenie zaświadczenia (w przypadku zaginięcia lub zniszczenia księgi wieczystej) lub poświadczonych kserokopii księgi wieczystej bądź wypisu, o ile grunt jest hipotekowany; - przedłożenie poświadczonych kserokopii dokumentów z operatu z założenia ewidencji gruntów, w tym: ogłoszenia o rozgraniczeniu, protokoły ustalenia stanu władania, mapy, szkice polowe z pomiaru granic lub pierwsze mapy z założenia ewidencji oraz dokumenty uwłaszczeniowe działek sąsiednich (akty własności, protokoły oraz szkice z uwłaszczenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: gmina Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego do celów prawnych nieruchomości, położonej w obrębie geodezyjnym 1 - Borków, gm. Daleszyce, oznaczonej jako działki nr nr 268/53, 268/57, 268/62, 268/74, 268/85 o łącznej pow. 2,8197 ha. W ramach zlecenia należy: - przeprowadzić szczegółowe badania ksiąg wieczystych, ksiąg hipotecznych oraz zbiorów dokumentów (1 egz.), przy czym badanie ksiąg wieczystych obejmować ma wszystkie cztery działy ze wskazaniem podstaw prawnych wpisów (z podaniem dat oraz numerów DzKw) a także z podaniem informacji o niewykreślonych wzmiankach dotyczących niezrealizowanych wniosków; - w przypadku gdy księga uległa zniszczeniu lub zaginęła - przedłożyć sporządzony przez Sąd Rejonowy dokument potwierdzający ten fakt, a także dokumenty wskazujące, że nieruchomość objęta była daną księgą wieczystą (np. kopia wypisów hipotecznych, zawiadomienia z Państwowego Biura Notarialnego o wpisie nieruchomości do księgi wieczystej i inne); - w przypadku, gdy dla nieruchomości nie była założona księga wieczysta - sporządzić pisemną informację stwierdzającą ten stan (w informacji należy podać jakie zbiory dokumentów archiwalnych zostały sprawdzone w celu ustalenia numeru księgi wieczystej); - odnaleźć i pozyskać uwierzytelnione duplikaty decyzji administracyjnych i innych dokumentów, na podstawie których Skarb Państwa nabył prawo własności nieruchomości (należy - w miarę możliwości - pozyskać odpisy ww. dokumentów, ewentualne ich kserokopie lub wypisy wraz z podaniem źródła pozyskania przedmiotowych dokumentów) - sporządzić wniosek o założenie księgi wieczystej (1 egz. papierowy oraz wersja elektroniczna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: gmina Zagnańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opracowania geodezyjnego do celów prawnych nieruchomości, położonej w obrębie geodezyjnym 4 - Gruszka, gm. Zagnańsk, oznaczonej jako działki nr nr 713/1, 713/2, 713/3 o łącznej pow. 0,1000 ha. W ramach zlecenia należy: - przeprowadzić szczegółowe badania ksiąg wieczystych, ksiąg hipotecznych oraz zbiorów dokumentów (1 egz.), przy czym badanie ksiąg wieczystych obejmować ma wszystkie cztery działy ze wskazaniem podstaw prawnych wpisów (z podaniem dat oraz numerów DzKw) a także z podaniem informacji o niewykreślonych wzmiankach dotyczących niezrealizowanych wniosków; - w przypadku gdy księga uległa zniszczeniu lub zaginęła - przedłożyć sporządzony przez Sąd Rejonowy dokument potwierdzający ten fakt, a także dokumenty wskazujące, że nieruchomość objęta była daną księgą wieczystą (np. kopia wypisów hipotecznych, zawiadomienia z Państwowego Biura Notarialnego o wpisie nieruchomości do księgi wieczystej i inne); - w przypadku, gdy dla nieruchomości nie była założona księga wieczysta - sporządzić pisemną informację stwierdzającą ten stan (w informacji należy podać jakie zbiory dokumentów archiwalnych zostały sprawdzone w celu ustalenia numeru księgi wieczystej); - odnaleźć i pozyskać uwierzytelnione duplikaty decyzji administracyjnych i innych dokumentów, na podstawie których Skarb Państwa nabył prawo własności nieruchomości (należy - w miarę możliwości - pozyskać odpisy ww. dokumentów, ewentualne ich kserokopie lub wypisy wraz z podaniem źródła pozyskania przedmiotowych dokumentów) - sporządzić wniosek o założenie księgi wieczystej (1 egz. papierowy oraz wersja elektroniczna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: gmina Łopuszno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klasyfikacji gruntów i użytków rolnych zalesionych : 1. gm. Łopuszno obręb : Ewelinów działka nr 557 o pow. 1,7100ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,5900ha 2. gm. Łopuszno obręb : Ewelinów działka nr 1232 o pow. 21,3400ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 20,0000ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: gmina Chmielnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klasyfikacji gruntów i użytków rolnych zalesionych : 1. gm. Chmielnik obręb : Ługi działka nr 782 o pow. 2,5800ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,8200ha 2. gm. Chmielnik obręb : Śladków Duży działka nr 478/9 o pow. 25,2900ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 19,0700ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: gmina Raków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klasyfikacji gruntów i użytków rolnych zalesionych : 1. gm. Raków obręb : Głuchów, działka nr 210 o pow. 3,6800 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,96 ha 2. gm. Raków obręb : Życiny, działka nr 1303/3 o pow. 4,7200 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 4,35 ha 3. gm. Raków obręb : Rakówka, działka nr 312/2 o pow. 1,0800ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,61 ha 4. gm. Raków obręb : Jamno, działka nr 88 o pow. 1,7800 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,70 ha 5. gm. Raków obręb : Jamno, działka nr 48/1 i nr 80 o pow. 2,5500 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,14 ha 6. gm. Raków obręb : Smyków, działka nr 138/2 o pow. 2,0175 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,01 ha 7. gm. Raków obręb : Mędrów, działka nr 82 o pow. 4,0900 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,50 ha 8. gm. Raków obręb : Papiernia, działka nr 69 o pow. 11,3700 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 9,02 ha 9. gm. Raków obręb : Papiernia, działka nr 79/9 o pow. 7,0900 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 4,56 ha 10. gm. Raków obręb : Papiernia, działka nr 70/4 o pow. 4,5100 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 3,80 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: gmina Pierzchnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klasyfikacji gruntów i użytków rolnych zalesionych : 1. gm. Pierzchnica obręb : Brody, działka nr 40 o pow. 2,2700 ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,11 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: gmina Morawica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klasyfikacji gruntów i użytków rolnych zalesionych : 1. gm. Morawica obręb : Drochów Górny, działka nr 179 o pow. 5,400ha powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,54 ha.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: obr. Szewce gm. Sitkówka-Nowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi do ustalenia wysokości odszkodowania za przejęcie nieruchomości z mocy prawa na własność Gminy Sitkówka-Nowiny, na podstawie decyzji Starosty Kieleckiego znak: B-II.672.6.2014 z dnia 28.05.2013 r., nr 5/2014 z przeznaczeniem pod budowę drogi powiatowej Nr 0278T w miejscowości Szewce, gm. Sitkówka-Nowiny, tj. działek nr nr : 1. 413/1 o powierzchni 0,0043 ha 2. 414/1 o powierzchni 0,1181 ha 3. 415/1 o powierzchni 0,1641 ha Liczba operatów - 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: obr. Niedźwiedź gm. Strawczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości gruntowej wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi, położonej w obrębie ewidencyjnym Niedźwiedź gm. Strawczyn, wydzielonej decyzją Wójta Gminy Strawczyn Nr RIT-7324-D/3/2007 z dnia 26.01.2007 r. na poszerzenie drogi gminnej - w celu ustalenia odszkodowania, tj działki nr 366/3 o pow. 0,0176 ha. Liczba operatów - 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: obr. Pierzchnica, gm. Pierzchnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami roślinnymi i budowlanymi do ustalenia wysokości odszkodowania za przejęcie nieruchomości z mocy prawa na własność Powiatu Kieleckiego, na podstawie decyzji Starosty Kieleckiego znak: B-II.672.12.2014 z dnia 19.08.2014 r., nr 9/2014 z przeznaczeniem pod rozbudowę drogi powiatowej Nr 0353T w miejscowości Pierzchnica,gm. Pierzchnica, tj. działki nr: 1. 594/1 o powierzchni 0,0277 ha./ zabudowana budynkiem gospodarczym/. Liczba operatów - 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.