Jasienica: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica
w terminie od października 2014 r. do 15 kwietnia 2015 r.
Numer ogłoszenia: 310806 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 8152451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica w terminie od października 2014 r. do 15 kwietnia 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica w terminie od października 2014 r. do 15 kwietnia 2015 r. polegające w zależności od warunków atmosferycznych na: odśnieżaniu dróg, posypywaniu dróg grysem kamiennym o frakcji od 2 do 4 mm lub solą, usuwaniu zasp śnieżnych. Przetarg składa się z 15 części. Dodatkowo Wykonawca winien dysponować sprzętem do usuwania zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych np. sprzęt typu fadroma w ilości min. 1 szt. Ponadto Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach Dz. U. z 2005r. nr 230 poz. 1960..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł słownie jeden tysiąc złotych dla - części 5 zamówienia - sołectwo Jasienica, - części 8 zamówienia - sołectwo Mazańcowice, - części 9 zamówienia - sołectwo Międzyrzecze Dolne, - części 10 zamówienia - sołectwo Międzyrzecze Górne, - części 12 zamówienia - sołectwo Rudzica. 500 zł. słownie pięćset złotych dla - części 1 zamówienia - sołectwo Bielowicko, - części 2 zamówienia - sołectwo Biery, - części 3 zamówienia - sołectwo Grodziec, - części 4 zamówienia - sołectwo Iłownica, - części 7 zamówienia - sołectwo Łazy, - części 11 zamówienia - sołectwo Roztropice, - części 15 zamówienia - Stara DK-1, 250 zł. słownie dwieście pięćdziesiąt złotych dla - części 6 zamówienia - sołectwo Landek, - części 13 zamówienia - sołectwo Świętoszówka, - części 14 zamówienia - sołectwo Wieszczęta.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. usługa polegająca na odśnieżaniu dróg, ulic, placów).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą dysponować sprzętem do odśnieżania ciągnik o mocy min. 75 kM i posypywania wraz z obsługą posiadającą odpowiednie uprawnienia w ilościach co najmniej: 1) dla części 1 tj. sołectwo BIELOWICKO - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 2) dla części 2 tj. sołectwo BIERY - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 3) dla części 3 tj. sołectwo GRODZIEC - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 4) dla części 4 tj. sołectwo IŁOWNICA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 5) dla części 5 tj. sołectwo JASIENICA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 3 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 6) dla części 6 tj. sołectwo LANDEK - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie -1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 7) dla części 7 tj. sołectwo ŁAZY - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie -1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 8) dla części 8 tj. sołectwo MAZAŃCOWICE - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 2 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 9) dla części 9 tj. sołectwo MIĘDZYRZECZE DOLNE - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 10) dla części 10 tj. sołectwo MIĘDZYRZECZE GÓRNE - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 2 szt., - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 11) dla części 11 tj. sołectwo ROZTROPICE - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 12) dla części 12 tj. sołectwo RUDZICA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 2 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 13) dla części 13 tj. sołectwo ŚWIĘTOSZÓWKA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm -1 szt. 14) dla części 14 tj. sołectwo WIESZCZĘTA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 15) dla części 15 tj. odcinek starej DK-1 - samochód z pługiem i posypywarką mieszanka 50% sól i 50% grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Minimum jedna usługa polegająca na odśnieżaniu dróg, ulic, placów; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy - załącznik nr 7a oraz 7b do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: a) Zmiany ogólne: możliwa jest: - zmiana adresu - siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki. b) Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych, 2) udzielania zamówień uzupełniających, 3) zawarcia umowy ramowej, 4) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 5) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 6) rozliczenia w walucie innej niż złoty polski. 7) Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 8) Przy wykonywaniu zamówienia nie przewiduje się udzielanie zaliczek, o których mowa w art. 151a pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sołectwo Bielowicko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sołectwo Biery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sołectwo Grodziec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sołectwo Iłownica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sołectwo Jasienica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sołectwo Landek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sołectwo Łazy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sołectwo Mazańcowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sołectwo Międzyrzecze Dolne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sołectwo Międzyrzecze Górne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sołectwo Roztropice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sołectwo Rudzica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sołectwo Świętoszówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: sołectwo Wieszczęta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: odcinek drogi - Stara DK-1 długości 3,7 km..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie samochodem z pługiem, posypywanie solą lub mieszanką 50% sól i 50% grys kamienny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Umowa ramowa na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje ogólnobudowlane w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fiz. lub współwłasność Miasta Łódź i SP
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.