eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica w terminie od października 2014 r. do 15 kwietnia 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Jasienica: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica w terminie od października 2014 r. do 15 kwietnia 2015 r.
Numer ogłoszenia: 310806 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 8152451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica w terminie od października 2014 r. do 15 kwietnia 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie 14 sołectw Gminy Jasienica w terminie od października 2014 r. do 15 kwietnia 2015 r. polegające w zależności od warunków atmosferycznych na: odśnieżaniu dróg, posypywaniu dróg grysem kamiennym o frakcji od 2 do 4 mm lub solą, usuwaniu zasp śnieżnych. Przetarg składa się z 15 części. Dodatkowo Wykonawca winien dysponować sprzętem do usuwania zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych np. sprzęt typu fadroma w ilości min. 1 szt. Ponadto Wykonawca winien dysponować materiałami do posypywania tj. sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm (w ilościach niezbędnych do prawidłowego utrzymania przejezdności dróg) dopuszczonymi do posypywania dróg, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach Dz. U. z 2005r. nr 230 poz. 1960..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł słownie jeden tysiąc złotych dla - części 5 zamówienia - sołectwo Jasienica, - części 8 zamówienia - sołectwo Mazańcowice, - części 9 zamówienia - sołectwo Międzyrzecze Dolne, - części 10 zamówienia - sołectwo Międzyrzecze Górne, - części 12 zamówienia - sołectwo Rudzica. 500 zł. słownie pięćset złotych dla - części 1 zamówienia - sołectwo Bielowicko, - części 2 zamówienia - sołectwo Biery, - części 3 zamówienia - sołectwo Grodziec, - części 4 zamówienia - sołectwo Iłownica, - części 7 zamówienia - sołectwo Łazy, - części 11 zamówienia - sołectwo Roztropice, - części 15 zamówienia - Stara DK-1, 250 zł. słownie dwieście pięćdziesiąt złotych dla - części 6 zamówienia - sołectwo Landek, - części 13 zamówienia - sołectwo Świętoszówka, - części 14 zamówienia - sołectwo Wieszczęta.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (tj. usługa polegająca na odśnieżaniu dróg, ulic, placów).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą dysponować sprzętem do odśnieżania ciągnik o mocy min. 75 kM i posypywania wraz z obsługą posiadającą odpowiednie uprawnienia w ilościach co najmniej: 1) dla części 1 tj. sołectwo BIELOWICKO - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 2) dla części 2 tj. sołectwo BIERY - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 3) dla części 3 tj. sołectwo GRODZIEC - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 4) dla części 4 tj. sołectwo IŁOWNICA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 5) dla części 5 tj. sołectwo JASIENICA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 3 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 6) dla części 6 tj. sołectwo LANDEK - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie -1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 7) dla części 7 tj. sołectwo ŁAZY - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie -1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 8) dla części 8 tj. sołectwo MAZAŃCOWICE - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 2 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 9) dla części 9 tj. sołectwo MIĘDZYRZECZE DOLNE - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 10) dla części 10 tj. sołectwo MIĘDZYRZECZE GÓRNE - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 2 szt., - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 11) dla części 11 tj. sołectwo ROZTROPICE - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 12) dla części 12 tj. sołectwo RUDZICA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 2 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 13) dla części 13 tj. sołectwo ŚWIĘTOSZÓWKA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm -1 szt. 14) dla części 14 tj. sołectwo WIESZCZĘTA - ciągnik z pługiem z napędem na dwie osie - 1 szt. - rozrzutnik do materiałów sypkich sól, grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt. 15) dla części 15 tj. odcinek starej DK-1 - samochód z pługiem i posypywarką mieszanka 50% sól i 50% grys kamienny o frakcji od 2 do 4 mm - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia Załącznik nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Minimum jedna usługa polegająca na odśnieżaniu dróg, ulic, placów;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy - załącznik nr 7a oraz 7b do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach: a) Zmiany ogólne: możliwa jest: - zmiana adresu - siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, - zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, - zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki. b) Zmiany rzutujące na wynagrodzenie: Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dziennik Podawczy (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych, 2) udzielania zamówień uzupełniających, 3) zawarcia umowy ramowej, 4) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 5) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 6) rozliczenia w walucie innej niż złoty polski. 7) Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 Pzp. 8) Przy wykonywaniu zamówienia nie przewiduje się udzielanie zaliczek, o których mowa w art. 151a pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sołectwo Bielowicko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sołectwo Biery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sołectwo Grodziec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sołectwo Iłownica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sołectwo Jasienica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sołectwo Landek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sołectwo Łazy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sołectwo Mazańcowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sołectwo Międzyrzecze Dolne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sołectwo Międzyrzecze Górne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sołectwo Roztropice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: sołectwo Rudzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sołectwo Świętoszówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: sołectwo Wieszczęta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na odśnieżaniu, posypywaniu grysem kamiennym lub solą, usuwanie zasp śnieżnych powstałych w wyniku wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: odcinek drogi - Stara DK-1 długości 3,7 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie samochodem z pługiem, posypywanie solą lub mieszanką 50% sól i 50% grys kamienny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.