Pleśna: BUDOWA ZBIORNIKA WODOCIĄGOWEGO V= 200 m3 Z POMPOWNIĄ SIECIOWĄ W SZCZEPANOWICACH NA DZIAŁKACH NR 198/1, 161 i 503 OBRĘB SZCZEPANOWICE- II POSTĘPOWANIE
Numer ogłoszenia: 310624 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Pleśnej , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZBIORNIKA WODOCIĄGOWEGO V= 200 m3 Z POMPOWNIĄ SIECIOWĄ W SZCZEPANOWICACH NA DZIAŁKACH NR 198/1, 161 i 503 OBRĘB SZCZEPANOWICE- II POSTĘPOWANIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zbiornik v=200m3 z przepompownią q=18m3/h 1.przyłącz wodociągowy zasilania i powrotu zbiornika 2. roboty zmienne 3. roboty instalacyjne 4. przekroczenia dróg przepychem 5. organizacja ruchu 6.technologia i konstrukcja zbiornika v=200m3 z pompownią sieciową 7. technologia instlacyjna wewnętrzna i zewnętrzna zbiornika i pompowni 8.drenaż zewnętrzny wokół zbiornika 9. konstrukcja 10. zbiornik żelbetonowy z pompownią 11.schody zewnętrzne terenowe z barierkami 12. skarpy 13. zieleń 14. droga i place 15. ogrodzenie 16. obsługa geodezyjna 17. opłaty drogowe i inne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000 zł słownie: ( dwanaście tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku BGK Filia w Tarnowie 33-100 Tarnów ul. Mickiewicza 2 nr konta 49 1130 1150 0012 1203 4520 0005 c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium znajdzie się na koncie wskazanym powyżej przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach określonych w punktach 11.2b - 11.2e należy złożyć wraz z ofertą. Z treści wadium powinno w sposób jednoznaczny wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego zaspokojenia zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust.5 ustawy PZP. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z zapisami art.46 ustawy PZP.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy PZP -Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym spełnia minimalne warunki kwalifikacyjne: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie zbiornika wodociągowego wraz z pompownią i technologią. Wykonanie to powinno być potwierdzone stosownymi referencjami. b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie c) dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia w specjalności instalacyjnej, instalacje i sieci sanitarne lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienie konstrukcyjne bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjnej. Osoby te musza należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa na wykonanie zamówienia, Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz warunki SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia (o podwykonawcach) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z kopiami właściwych uprawnień oraz kopią zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu .Wykaz wykonanych robót związanych z budową zbiornika wodociągowego wraz z pompownią i technologią w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z referencjami uprzednich zamawiających potwierdzających ich wykonanie należytą starannością Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dowód wniesienia wadium. Kosztorys ofertowy. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania po za terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, lub jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się niektórych dokumentów, o których mowa powyżej należy złożyć odpowiednie dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plesna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pleśnej
33-171 Pleśna 240 pok nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Pleśnej 33-171 Pleśna 240 pok nr 9 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.