eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów dla ANR OT w Olsztynie, Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem i Archiwum z lokalizacją w terenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-20

Ogłoszenie nr 310598 - 2016 z dnia 2016-09-20 r.

Olsztyn: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów dla ANR OT w Olsztynie, Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem i Archiwum z lokalizacją w terenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 1034470800704, ul. ul. Głowackiego  6, 10448   Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo , tel. 895 248 800, e-mail bomicko@anr.gov.pl, faks 895 248 802.
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.anr.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.anr.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, pok. nr 103 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów dla ANR OT w Olsztynie, Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem i Archiwum z lokalizacją w terenie
Numer referencyjny: OL.SOP.0160.35.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. 2012 r. poz. 1529) dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem (dalej: SZGZ) i Archiwum z lokalizacją w terenie. Lista lokalizacji biur Zamawiającego stanowi załącznik Nr 1 do umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1529 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 3.1. przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (gabaryt A i B) a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, c) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym. Wymiary przesyłek listowych: "gabaryt A" - przesyłka o wymiarach: minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm; maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; "gabaryt B" - przesyłka o wymiarach: minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm; maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 3.2. paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (Gabaryt A i B): a) zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - paczki rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, d) przesyłki pobraniowe z przekazaniem kwoty pobrania na rachunek bankowy Wymiary paczek pocztowych "gabaryt A" - to paczka o wymiarach: Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć dług. 600 mm, szer. 500mm, wysokość 300 mm "gabaryt B" - to paczka o wymiarach: Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm; Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów 2 mm. 3.3. Przesyłka kurierska - przesyłka listowa będąca przesyłką rejestrowaną lub paczką pocztową, przyjmowaną, sortowaną, przemieszczaną i doręczaną w sposób łącznie zapewniający: a) bezpośredni odbiór przesyłki pocztowej od nadawcy, b) śledzenie przesyłki pocztowej od momentu nadania do doręczenia, c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość wyboru gwarantowanej godziny doręczenia przesyłki pocztowej w dniu następnym tj. do 8:00, 9:00, 12:00. d) doręczenie przesyłki pocztowej bezpośrednio do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, e) uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki pocztowej w formie pisemnej lub elektronicznej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) odbiór przesyłek do nadania przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku z następujących biur Zamawiającego: z biura Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn od godz. 14.00 do godz. 14.30; z biura SZGZ w Kamionku, Kamionek 25, 11-100 Szczytno od godz. 13.30 do godz. 15.00; z biura SZGZ w Grabinie, Grabin 17, 14-106 Szyldak od godz. 14.00 do godz. 14.30 zgodnie z treścią wykazu operacyjnego 1, stanowiącego załącznik Nr 2a) do umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. b) nadanie przesyłek z biur SZGZ w Morągu, Lidzbarku Warmińskim, Korszach, Bartoszycach, Działdowie i Elblągu oraz z Archiwum, przekazanych przez Zamawiającego we własnym zakresie do placówek Wykonawcy, zgodnie z treścią wykazu operacyjnego 1, stanowiącego załącznik nr 2a) do umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. c) nadanie wszystkich przesyłek do adresata w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego lub w dniu przekazania przesyłek przez Zamawiającego do placówek Wykonawcy. d) potwierdzanie każdorazowo przyjętych do doręczenia w kraju i za granicę przesyłek pieczęcią, podpisem i datą: - w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz - na zestawieniu ilościowym według poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych), którego wzór stanowi załącznik Nr 3a (w obrocie krajowym) i 3b (w obrocie zagranicznym) do umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. e) doręczanie codziennie (oprócz sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6 adresowanych do niego rejestrowanych i nierejestrowanych przesyłek listowych ekonomicznych i priorytetowych (w tym przesyłek poleconych za potwierdzeniem odbioru) oraz paczek oraz zwracanie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Głowackiego 6 otrzymanych w dniu poprzednim pocztowych książek nadawczych oraz zestawienia nadanych przesyłek w zakresie czasowym od godz. 07:30 do godz. 08:00, od godz. 7:30 do godz. 8:15 lub od godz. 07:30 do godz. 08:30 (patrz Kryteria oceny ofert); f) doręczanie codziennie w godzinach od 7:30 do 12:00 (oprócz sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) do biur Zamawiającego wymienionych w pozycjach od 2 do 10 w załączniku nr 1 do umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ, adresowanych do niego rejestrowanych i nierejestrowanych przesyłek listowych ekonomicznych i priorytetowych (w tym przesyłek poleconych za potwierdzeniem odbioru) oraz paczek oraz zwracanie w godzinach od 7:30 do 12:00 do biur Zamawiającego wymienionych w pozycjach od 2 do 3 w załączniku nr 1 do umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ, otrzymanych w dniu poprzednim pocztowych książek nadawczych oraz zestawienia nadanych przesyłek. 5. Zamawiający wymaga, aby każda nadawcza placówka pocztowa znajdująca się w miejscowościach, w których znajdują się biura Zamawiającego, wymienione pod pozycją 1 oraz od 4 do 10 w załączniku nr 1 do umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ, spełniała następujące warunki: 1) czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co najmniej 6 godzin dziennie, 2) oznakowana w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, umieszczonymi na zewnątrz budynku lub witrynie obiektu, w którym mieści się placówka pocztowa, 3) placówka pocztowa znajdująca się w lokalu, w którym jest prowadzona inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, 4) powinna zapewnić prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych, 5) być jednostką Wykonawcy zlokalizowaną najbliższej biura Zamawiającego, spośród wszystkich jednostek Wykonawcy dostępnych w danej miejscowości. 6. Dla jednostek Zamawiającego wymienionych w pozycjach 1 i 3 w załączniku nr 1 do umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawca zapewni odbiór osobisty przesyłek pocztowych między godziną 14:00 a 14:30 oraz dla jednostki Zamawiającego wymienionej w pozycji 2 w załączniku nr 1 do umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawca zapewni odbiór osobisty przesyłek pocztowych między godziną 13:30 a 15:00. W każdym przypadku Wykonawca zapewni nadanie wszystkich przesyłek w tym samym dniu (w dniu odbioru od Zamawiającego). 7. Zamawiający wymaga, aby każdy z punktów odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych), spełniał następujące warunki: 1) punkt odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) powinien znajdować się na terenie każdej gminy na terenie RP, 2) Wykonawca zapewni na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia stałe punkty odbioru przesyłek niedoręczonych (awizowanych) do Nadawcy, adresowanych do biur Zamawiającego wskazanych w załączniku Nr 1 do umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ, tj. aby lokalizacja nie uległa zmianie w okresie realizacji umowy, 3) punkt odbioru, o którym mowa w pkt 2 powinien być jednostką Wykonawcy zlokalizowaną najbliżej biura Zamawiającego, spośród wszystkich jednostek Wykonawcy dostępnych w danej miejscowości. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i nieodpłatnie udostępnił Zamawiającemu aplikację umożliwiającą "śledzenie" nadanych rejestrowanych przesyłek pocztowych krajowych i zagranicznych (przesyłek listowych i paczek pocztowych) oraz sprawdzenie statusu doręczenia przesyłki do adresata. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił adresatom przesyłek z niepełnosprawnością ruchową możliwość odbioru przesyłek zaawizowanych. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do likwidacji którejkolwiek z Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w terenie (dalej: SZGZ) w trakcie realizacji zamówienia. O fakcie tym Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie w terminie 3 dni roboczych, licząc od daty likwidacji SZGZ. Zmiana ta nie będzie skutkowała pomniejszeniem lub zwiększeniem wartości oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie nadawał przesyłki wymagające zastosowania m.in. art. 57 §5 pkt 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego, art. 165 §2 Kodeksu Postępowania Cywilnego, art. 12 §6 pkt 2 Ordynacji Podatkowej, gdzie dla wywołania określonych w przepisach skutków konieczne jest pośrednictwo operatora wyznaczonego. 12. Zamawiający nie prowadzi ewidencji przesyłek wymienionych w pkt 11, a także nie przewiduje możliwości sporządzania odrębnego wykazu przesyłek wymaganych nadania u operatora wyznaczonego. 13. Przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów, mająca charakter szacunkowy, została wskazana w formularzu cenowym, będącym jednocześnie załącznikiem nr 4 do umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. 14. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca wymagał stosowania elektronicznej książki nadawczej i zastrzega sobie prawo do stosowania książki nadawczej według wybranego przez siebie wzoru, spośród powszechnie dostępnych. 15. Dodatkowo przedmiot zamówienia został określony we wzorze umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe
Dodatkowe kody CPV:64120000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do świadczenia usług pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2012 poz. 1529 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000 PLN (słownie: jeden milion złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że spełnia minimalne warunki dotyczące: a) doświadczenia Wykonawcy - tj. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, wykonał co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 (dwieście tysięcy) złotych brutto dla każdej z tych usług. W przypadku usług będących w trakcie realizacji (wykonywanych) kwota 200.000,00 (dwustu tysięcy) złotych brutto, musi odnosić się do usług już wykonanych np. w ramach trwającej umowy. b) zdolności technicznej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: - nadawczą placówką pocztową w miejscowościach, w których znajdują się biura Zamawiającego wymienione w załączniku Nr 1 do umowy, która stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ (z wyjątkiem poz. 2 i 3, dla których nie jest wymagane dysponowanie nadawczą placówką pocztową w tych miejscowościach). Ww. placówki nadawcze muszą spełniać wymogi, o których mowa w Rozdziale III ust. 5 SIWZ, - punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych)do Nadawcy, znajdującymi się na terenie każdej gminy, w której znajdują się biura Zamawiającego wskazane w załączniku Nr 1 do umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. Ww. punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) do Nadawcy muszą spełniać wymogi, o których mowa w Rozdziale III ust. 7 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1.1.1 pkt 2 lit. a) SIWZ, wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, składa na wezwanie Zamawiającego, aktualne na dzień złożenia, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1.1.2 SIWZ, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Aktualne zezwolenie wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz.U. 2012 poz. 1529 z późn. zm.) lub zaświadczenie o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1.1.2 pkt 1 SIWZ. 2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego - na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1.1.2 pkt 2 SIWZ. 3) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1.1.2 pkt 3 lit. a) SIWZ. 4) Wykaz nadawczych placówek pocztowych. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 2a do wzoru umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1.1.2 pkt 3 lit. b) tiret pierwsze SIWZ. 5) Wykaz punktów odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) do Nadawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 2b do wzoru umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1.1.2 pkt 3 lit. b) tiret drugie SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony formularz cenowy, który stanowi załącznik Nr 4 do wzoru umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Zakres czasowy doręczeń przesyłek do Zamawiającego40.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści zawartej umowy: 1) zmiany Zamawiającego w przypadku zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy, w szczególności połączenia, podziału, zmiany nazwy Zamawiającego, 2) zmiany Wykonawcy w przypadku zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej przez Wykonawcę, w szczególności połączenie, przejęcie lub innego przekształcenia Wykonawcy, jak również w razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy, 3) zmiany adresu siedziby firmy Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych w trakcie realizacji umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/09/2016, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.