eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa przyrządów pomiarowych do badania nawierzchni sportowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-09-20

Ogłoszenie nr 310513 - 2016 z dnia 2016-09-20 r.

Warszawa: Dostawa przyrządów pomiarowych do badania nawierzchni sportowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 000786093, ul. ul. Trylogii  2/16, 01-982  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo , tel. 22 569 99 14, e-mail przetargi@insp.waw.pl, faks 22 569 99 06.
Adres strony internetowej (URL): http://insp.waw.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://isbip.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
osobiście
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszaa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządów pomiarowych do badania nawierzchni sportowych.
Numer referencyjny: OOP.26.10.2016.MC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
6
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dla Części I dostawa, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do wyznaczania amortyzacji, odkształcenia pionowego i energii zwrotnej dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy. 2) dla Części II dostawa, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do ustalenia zachowania toczącej się piłki - pochylnia do toczenia się piłki wraz z rejestratorem akustycznym, dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy. 3) dla Części III dostawa, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru nierówności nawierzchni - liniały miernicze (szt. 3) i kliny miernicze (szt. 3), dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy. 4) dla Części IV dostawa, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do wyznaczania grubości nawierzchni sportowych z tworzyw sztucznych - dla metody B pomiarowych próbnik grubości według normy PN-EN 1969 lub równoważnej, dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy. 5) dla Części V dostawa, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do ustalania zachowania się piłki po odbiciu pionowym wraz z rejestratorem akustycznym, dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy. 6) dla Części VI dostawa i wniesienie 3 (trzech) fabrycznie nowych pierścieni do badania przepuszczalności nawierzchni sportowych, dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części znajduje się w Załączniku nr 1 do dokumentacji przetargowej.

II.5) Główny kod CPV: 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy polegających na wymianie zużytych części lub rozbudowie urządzeń.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 49


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą: a) posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 1 dostawy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Rozdz. II pkt 1. lit a) dokumentacji przetargowej, o wartości nie mniejszej niż - 100 000,00 zł - dla każdej dostawy; b)posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 1 dostawy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Rozdz. II pkt 1. lit b) dokumentacji przetargowej, o wartości nie mniejszej niż - 2 500,00 zł - dla każdej dostawy; c) posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 1 dostawy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Rozdz. II pkt 1. lit c) dokumentacji przetargowej, o wartości nie mniejszej niż - 8 000,00 zł - dla każdej dostawy; d) posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 1 dostawy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Rozdz. II pkt 1. lit d) dokumentacji przetargowej, o wartości nie mniejszej niż - 800,00 zł - dla każdej dostawy; e) posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 1 dostawy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Rozdz. II pkt 1. lit e) dokumentacji przetargowej, o wartości nie mniejszej niż - 25 000,00 zł - dla każdej dostawy, f) posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 1 dostawy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Rozdz. II pkt 1. lit f) dokumentacji przetargowej, o wartości nie mniejszej niż - 5 000,00 zł - dla każdej dostawy; wykonanej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; W przypadku, gdy wartość dostaw będzie podana w walucie obcej Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według średniego kursu podawanego przez Narodowy Bank Polski z dnia otwarcia ofert; 2) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie/a odpowiada/ją wymaganiom Zamawiającego należy dołączyć opis oferowanego/ych Urządzenia/ń (np. karty katalogowe, broszury, specyfikacje), certyfikat CE, mogą być one przedłożone w języku polskim lub angielskim.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Każdy z Wykonawców przekazuje w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto90
okres gwarancji10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania umowy, w tym terminów pośrednich; 2) konieczności wprowadzenia zmian do zakresu przedmiotu umowy, w tym jego ograniczenia; 3) zmian w technologii przewidzianych do wykonania przedmiotu umowy; 4) zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych; 5) jeżeli wprowadzenie zmian umowy wynikać będzie ze zmiany obowiązujących przepisów. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/09/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do wyznaczania amortyzacji, odkształcenia pionowego i energii zwrotnej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dla Części I dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do wyznaczania amortyzacji, odkształcenia pionowego i energii zwrotnej dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.1 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również: - zapewnienie bezpłatnego serwisu zalecanego przez producenta wynikającego z udzielonego okresu gwarancji; - przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanego urządzenia. Urządzenie do wyznaczania amortyzacji, odkształcenia pionowego i energii zwrotnej musi spełniać wymagania aktualnych wydań norm: EN 14808, EN 14809 lub równoważnych. Musi być w wersji mobilnej możliwej do przewożenia w samochodzie dostawczym i pracy w terenie jak również pracy w warunkach laboratoryjnych. Musi posiadać własne zasilanie akumulatorowe/bateryjne. Oprogramowanie urządzenia w wersji językowej polskiej lub angielskiej. Program umożliwiający pracę na systemie Windows 7 lub nowszym w wersjach 32 bit oraz 64 bit. Skrzynia do transportu urządzenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 49
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto90
gwarancja10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku n 1 do dokumentacji przetargowej.


Część nr: II    Nazwa: fabrycznie nowego urządzenia do ustalenia zachowania toczącej się piłki - pochylnia do toczenia się piłki wraz z rejestratorem akustycznym.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do ustalenia zachowania toczącej się piłki - pochylnia do toczenia się piłki wraz z rejestratorem akustycznym, dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.2 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również: - zapewnienie bezpłatnego serwisu zalecanego przez producenta wynikającego z udzielonego okresu gwarancji; - przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy dla 6 osób z personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanego urządzenia. Urządzenie - pochylnia do toczenia się piłki wraz z rejestratorem akustycznym, powinno być zgodne z wymaganiami aktualnego wydania normy PN-EN 12234 lub równoważnej. Musi być wykonana tak aby była mobilna tj. aby można było przewozić w samochodzie dostawczym i pracować w terenie, jak również pracować w warunkach laboratoryjnych (pochylnia składana w celu dogodnego transportu). Zbudowana z dwóch równoległych drążków, zamontowanych pod kątem (45 +/- 2)°, na sztywnej ramie o wymiarach zgodnych z podanymi na rysunku nr 2 (regulacja umożliwiająca ustawienie szerokości pomiędzy drążkami równa l=100+/-10 mm dla piłki nożnej) - opcjonalnie piłka nożna z możliwością regulacji szerokości do piłki do hokeja tj. l=45 +/-5 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 49
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto90
gwarancja10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku n 1 do dokumentacji przetargowej.


Część nr: III    Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru nierówności nawierzchni - liniały miernicze (szt. 3) i kliny miernicze (szt. 3).

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do pomiaru nierówności nawierzchni - liniały miernicze (szt. 3) i kliny miernicze (szt. 3), dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.3 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Urządzenia - liniały (3 szt.) miernicze i kliny (3 szt.) muszą być zgodne z wymaganiami aktualnego wydania normy PN-EN 13036-7 (norma powołana przez PN-EN 15330-1) lub równoważnej. Musi być wykonana tak aby była mobilna tj. aby można było przewozić w samochodzie dostawczym i pracować w terenie, (liniały miernicze powinny być składane w celu dogodnego transportu). Powinny być proste w montażu: 1. liniał po złożeniu o długości (3000 +/- 3) mm o szerokości zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13036-7 lub równoważnej (1 komplet); 2. liniał po złożeniu o długości (3000 +/- 10) mm o szerokości zgodnie z wytycznymi FIFA 012 lub równoważnej (wytyczne znajdują się pod linkiem http://quality.fifa.com/globalassets/documents/fqp-handbook-of-test-methods-2015.pdf) (1 komplet); 3. liniał po złożeniu o długości (4000 +/- 4) mm o szerokości zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13036-7 lub równoważnej (1 komplet). Liniały powinny być w zestawie wraz z klinami mierniczymi posiadającymi naniesioną działkę elementarną oraz wymiarach zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 13036-7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 49
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto90
gwaranca10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku n 1 do dokumentacji przetargowej.


Część nr: IV    Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do wyznaczania grubości nawierzchni sportowych z tworzyw sztucznych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do wyznaczania grubości nawierzchni sportowych z tworzyw sztucznych - dla metody B pomiarowych próbnik grubości według normy PN-EN 1969 lub równoważnej, dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.4 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również: - zapewnienie bezpłatnego serwisu zalecanego przez producenta wynikającego z udzielonego okresu gwarancji
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 49
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto90
gwarancja10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku n 1 do dokumentacji przetargowej.


Część nr: V    Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego urządzenia do ustalania zachowania się piłki po odbiciu pionowym wraz z rejestratorem akustycznym.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wniesienie, ustawienie w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania fabrycznie nowego urządzenia do ustalania zachowania się piłki po odbiciu pionowym wraz z rejestratorem akustycznym, dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.5 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. Zamówienie obejmuje również: - zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji Urządzenie do badania pionowego odbicia piłki wraz z rejestratorem akustycznym musi spełniać wymagania najnowszego wydania normy PN-EN 12235 lub równoważnej. Urządzenie musi być mobilne przystosowane do pracy w terenie posiadające własne zasilanie w postaci akumulatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 49
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty brutto90
gwarancja10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku n 1 do dokumentacji przetargowej.


Część nr: VI    Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych pierścieni do badania przepuszczalności nawierzchni sportowych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wniesienie 3 (trzech) fabrycznie nowych pierścieni do badania przepuszczalności nawierzchni sportowych, dla potrzeb badań wykonywanych przez Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, spełniającego parametry techniczne i użytkowe, które zostały określone i opisane w pkt 3.6 Specyfikacji sprzętowej/Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej, wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim lub angielskim. 3 Pierścienie o następujących średnicach: (150+/-5) mm, (300+/-5) mm i (500+/-25) mm o przepuszczalności wody zgodnie z norma PN-EN 12616 lub równoważnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 49
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
ena oferty brutto90
gwarancja10
6) INFORMACJE DODATKOWE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku n 1 do dokumentacji przetargowej.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.