eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie jednostek administracyjnych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 17 zadań" - nr postępowania 151/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-19

Ogłoszenie nr 310344 - 2016 z dnia 2016-09-19 r.

Warszawa: "Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie jednostek administracyjnych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 17 zadań" - nr postępowania 151/16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1330574900000, ul. ul. Mazowiecka  14, 00048   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo , tel. 22 244 90 00, e-mail przetargi@mzdw.pl, faks 22 244 90 13.
Adres strony internetowej (URL): www.mzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.mzdw.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.mzdw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w kopercie oznakowanej nazwą Wykonawcy , w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa, Kancelaria ogólna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie jednostek administracyjnych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 17 zadań" - nr postępowania 151/16
Numer referencyjny: 151/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
17


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie jednostek administracyjnych Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie z podziałem na 17 zadań. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej (Część III SIWZ). 1.3. Opis podziału na części: Część 1 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Grodzisk Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Łazach. Część 2 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Ostrołęka, Obwodu Drogowego w Myszyńcu. Część 3 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Ostrołęka, Obwodu Drogowego w Krasnosielcu. Część 4 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Nasielsku. Część 5 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego nr 3 w Wołominie. Część 6 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego nr 4 w Wołominie. Część 7 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Siedlcach. Część 8 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Kosowie Lackim. Część 9 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Węgrowie. Część 10 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom, Obwodu Drogowego w Radomiu. Część 11 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Siczkach. Część 12 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Potworowie. Część 13 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Nowym Mieście nad Pilicą. Część 14 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Otwocku. Część 15 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Maciejowicach. Część 16 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Piasecznie. Część 17 - Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Warce. UWAGA Za pozyskane drewno wybrany Wykonawca zapłaci, Zamawiającemu kwotę wskazaną pod kosztorysem ofertowym dla danej części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 724651.07
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do kwoty netto 241 550,36 zł.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/11/2016


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 4.1, jeżeli Wykonawcy wykażą, że: wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu wycinki drzew o wartości brutto nie mniejszej niż: dla części 1 13 000,00 zł brutto dla części 2 3 000,00 zł brutto dla części 3 3 000,00 zł brutto dla części 4 6 000,00 zł brutto dla części 5 2 000,00 zł brutto dla części 6 7 000,00 zł brutto dla części 7 8 000,00 zł brutto dla części 8 2 000,00 zł brutto dla części 9 8 000,00 zł brutto dla części 10 30 000,00 zł brutto dla części 11 20 000,00 zł brutto dla części 12 6 000,00 zł brutto dla części 13 10 000,00 zł brutto dla części 14 60 000,00 zł brutto dla części 15 30 000,00 zł brutto dla części 16 15 000,00 zł brutto dla części 17 7 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, po wezwaniu Zamawiającego ma dostarczyć Zamawiającemu: - wykaz usług wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na treść oferty składają się: 1.Formularz ofertowy (część II SIWZ); 2.Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 4.2 SIWZ; 3.Pełnomocnictwo udzielone osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4.Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony. 2. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: 2.1. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia gdy nastąpi: ? konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. W przypadku wystąpienia powyższej okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2.2. Zmiany organizacji spełniania świadczenia w zakresie: ? Zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego ? Zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy 2.3. Płatności ? Zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty wykonawcy odsetek wyższych niż odsetki od lokat na rachunku bieżącym zamawiającego ? Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz wykonawcy 2.6. Pozostałe zmiany ? siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; ? zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu ? rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2.7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w siwz. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Grodzisk Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Łazach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Grodzisk Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Łazach
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40429.50
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 2    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Ostrołęka, Obwodu Drogowego w Myszyńcu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Ostrołęka, Obwodu Drogowego w Myszyńcu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7635.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 3    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Ostrołęka, Obwodu Drogowego w Krasnosielcu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Ostrołęka, Obwodu Drogowego w Krasnosielcu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8940.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 4    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Nasielsku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego w Nasielsku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16590.47
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 5    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego nr 3 w Wołominie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego nr 3 w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4321.89
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 6    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego nr 4 w Wołominie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Wołomin - Nowy Dwór Mazowiecki, Obwodu Drogowego nr 4 w Wołominie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21005.34
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 7    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Siedlcach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Siedlcach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 22927.50
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 8    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Kosowie Lackim.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Kosowie Lackim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2767.50
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 9    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Węgrowie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Węgrów Siedlce , Obwodu Drogowego w Węgrowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25327.50
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 10    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom, Obwodu Drogowego w Radomiu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom, Obwodu Drogowego w Radomiu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 88650.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 11    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Siczkach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Siczkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 62550.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 12    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Potworowie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Potworowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18900.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 13    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Nowym Mieście nad Pilicą.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Radom , Obwodu Drogowego w Nowym Mieście nad Pilicą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33750.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 14    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Otwocku.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Otwocku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 202914.32
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 15    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Maciejowicach.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Maciejowicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 95322.00
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 16    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Piasecznie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Piasecznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 52065.29
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Część nr: 17    Nazwa: Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Warce.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie wycinki drzew zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego na terenie rejonu drogowego Otwock, Obwodu Drogowego w Warce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20554.77
Waluta:

PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE: Wykonawca zobowiązuje się za pozyskane drewno zapłacić Zamawiającemu kwotę określoną w opisie przedmiotu zamówienia i kosztorysie ofertowym


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.