eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › BZP.271.93.2014 dostawa i montaż sprzętu sieciowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 - eInclusion w Gminie Miasta Zakopane

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-03-05

Zakopane: BZP.271.93.2014 dostawa i montaż sprzętu sieciowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 - eInclusion w Gminie Miasta Zakopane
Numer ogłoszenia: 31025 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.93.2014 dostawa i montaż sprzętu sieciowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 - eInclusion w Gminie Miasta Zakopane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu sieciowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane na potrzeby beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie nr POIG.08.03.00-12-524-12-00 z dnia 04 lipca 2014 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: ETAP A Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń zapewniających dostęp do Internetu. W 60 gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miasto Zakopane w tym umożliwiających odbiór internetu w 44 komputerach stacjonarnych oraz metodą bezprzewodową w 16 komputerach przenośnych -routery (internet Wi-Fi). Dokładne dane lokalizacji montowanych 60 urządzeń dostępowych zostaną wskazane przez Zamawiającego w załączniku do umowy na montaż i świadczenie usług dostępu do Internetu Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń zapewniających dostęp do Internetu. W 2 jednostkach podległych Gminie Miasto Zakopane - Gimnazjum nr 2 i 3 montaż routerów umożliwiających przesył sygnału internetowego na terenie każdego z gimnazjum (internet Wi-Fi). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej siwz. ETAP B Świadczenie usługi dostępu do Internetu u beneficjentów oraz zapewnienie wsparcia technicznego Beneficjentów i usługi serwisowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej siwz. Gwarancja dla dostarczone urządzenia do odbioru internetu - 24 miesiące Wymagania zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego oprogramowania, uruchomienia sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany, po wykonaniu przedmiotu zamówienia, do przekazania Zamawiającemu kompletu oprogramowania i sterowników do odbioru internetu licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych o ile występują. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt nadawczo - odbiorczy był fabrycznie nowy nie może nosić znamion użycia, musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania oraz musi spełniać normy energooszczędności. Wykonawca po uzgodnieniu terminów z beneficjentami ostatecznymi projektu we własnym zakresie dokona rozpakowania, instalacji, konfiguracji sprzętu umożliwiającego odbiór internetu i skonfiguruje go z 18 szt. komp. przenośnymi, 44 komputerami stacjonarnymi oraz zamontuje urządzenia do internetu w 2 Gimnazjach na terenie Gminy Miasto Zakopane tak aby były one gotowe do pracy i nie była konieczna ingerencja Zamawiającego. Listę adresów beneficjentów oraz dane kontaktowe Zamawiający przekaże w dniu zawarcia umowy. Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. Wszystkie programy wymagające aktywizacji winny być aktywowane najpóźniej w momencie uruchomienia internetu. Sprzęt nadawczo - odbiorczy musi posiadać numery seryjne, które zostaną w trakcie montażu przypisane konkretnemu użytkownikowi końcowemu - Beneficjentowi Ostatecznemu. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w wersji papierowej i elektronicznej (xls) na CD lub Pendrive, w podziale min. Na komputer stacjonarny , komputer przenośny Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych: Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami jakości Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej lub elektronicznej. Wszystkie urządzenia mają zostać dostarczone z niezbędnym okablowanie zasilającym i transmisyjnym. Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach są nazwami przykładowymi pozwalającymi wykonawcy zastosowanie równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm z zastrzeżeniem, że sprzęt równoważny nie może być o gorszych parametrach technicznych. Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się od niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty: - których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie; które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów; które mają wymiary liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) leży po stronie oferenta, który jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego składowe zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. W takim przypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń aby odpowiadały one wymaganiom postawionym w SIWZ. Zamawiający informuje, że źródłem współfinansowania zamówienia jest : Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia dla Etapu A - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: zmiana terminu realizacji zamówienia oraz terminów wynikających z harmonogramu będzie możliwa w przypadku: zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny potrzebny do uzyskania tych dokumentów, zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: braku możliwości zapewnienia sprzętu komputerowego u beneficjentów do których konieczne jest podłączenie urządzeń do odbioru internetu, zdolnościami płatniczymi; warunki organizacyjne; okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; w takiej sytuacji termin realizacji umowy zostanie wydłużony, o czas na który w/w okoliczności wstrzymały realizację umowy. zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku: konieczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu, urządzeń, wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększania ceny. zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzy Wdrażającej; w zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. zmiana wartości umowy brutto będzie możliwa w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji wartość umowy brutto zostanie zmieniona na wyliczoną w oparciu o aktualne przepisy dotyczące naliczania podatku VAT, Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Lokalnego i Współpracy Europejskiej Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu www.okno na świat 2 - eInclusion w Gminie Miasto Zakopane projekt współfinansowany z ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013 Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Wymagany termin wykonania zamówienia: przewidywany termin rozpoczęcia: od podpisania umowy tj; ETAP A 1. w zakresie dostawy, instalacji i konfiguracja urządzeń zapewniających dostęp do Internetu. - 20 dni od dnia zawarcia umowy. ETAP B 2. w zakresie świadczenia usługi dostępu do Internetu u beneficjentów oraz zapewnienie wsparcia technicznego Beneficjentów i usługi serwisowania - od daty zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2015 roku. Przez wymagany termin realizacji należy rozumieć, iż: 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i konfiguracja urządzeń zapewniających dostęp do Internetu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - teren Gminy Miasto Zakopane 20 dni od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usługi dostępu do Internetu u beneficjentów oraz zapewnienie wsparcia technicznego Beneficjentów i usługi serwisowania - w okresie 20 dni od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2015 roku. Zapłata za każdy okres świadczenia dostępu do internetu następować będzie po zakończeniu każdego miesiąca dostawy internetu i opieki technicznej (tj. zapłata za miesiąc lipiec nastąpi w miesiącu sierpniu 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu Faktury. Opłata za usługi technicznej to opłata zryczałtowana i nie podlega zwiększeniu) 3. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie gwarancji w terminie 24 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy dla Etapu A..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.