eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › dostawy różnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych stanowiących własność Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy oraz artykułów elektrycznych - baterii i akumulatorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Legnica: dostawy różnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych stanowiących własność Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy oraz artykułów elektrycznych - baterii i akumulatorów
Numer ogłoszenia: 30998 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy różnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych stanowiących własność Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy oraz artykułów elektrycznych - baterii i akumulatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu szczegółowo opisanego w załączniku ofertowym nr 3A, pogrupowanego w Pakiety nazwane jak w informacji znajdujacej się w poniższej tabeli, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Nr części Oznaczenie Pakietu Oznaczenie pozycji (w przypadku, gdy dotyczy) 1 Pakiet 1 - Materiały do monitorowania EKG 2 Pakiet 2 - Materiały do diatermii VIO 300 (ERBE) 3 Pakiet 3 -Materiały do urządzeń STORZ 4 Pakiet 4 - Materiały do diatermii Valeylab 5 Pakiet 5 - Materiały do urządzeń WOLF 6 Pakiet 6 - Materiały do lasera Auriga i soczewki do gonioskopu 7 Pakiet 7- Mankiety do SCD 8 Pakiet 8- Materiały do respiratorów dziecięcych (deny i rury) 9 Pakiet 9- Materiały do kardiomonitorów Bene Viev 10 Pakiet 10 - Materiały do inkubatorów i respitatorów Pozycja 1 11 Pozycja 2 12 Pozycja 3 13 Pozycja 4 14 Pozycja 5 15 Pozycja 6 16 Pozycja 7 17 Pakiet 11- Materiały do respiratora Siro Baby 200 18 Pakiet 12 - Części do dozowników tlenowych Pozycja 1 19 Pozycja 2 20 Pozycja 3 21 Pozycja 4 22 Pozycja 5 23 Pozycja 6 24 Pozycja 7 25 Pozycja 8 26 Pozycja 9 27 Pozycja 10 28 Pozycja 11 29 Pakiet 13 - Części do aparatów MCK 30 Pakiet 14 - Baterie, baterie alkaiczne, akumulatory 31 Pakiet 15 - Światłowody laparoskopowe 32 Pakiet 16- Manometry do pomiaru ciśnienia w mankiecie rurki intubacyjnej Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projektach umów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00 - Różne części zapasowe 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego złączniku ofertowym 3A stanowiącym integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą ulotek informacyjnych, folderów, kart technicznych, katalogów, etc., w których opisane są cechy, parametry, właściwości, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia w kontekście opisu i wymagań zakreślonych przez Zamawiającego w kolumnie B w załączniku 3A - materiały należy opisać numerem Pakietu i pozycji w Pakiecie. 2. Oferowane wyroby medyczne, muszą posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą oświadczenia, iż wszystkie oferowane wyroby medyczne posiadają - odpowiednio do ich klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności oraz, że Wykonawca złoży je Zamawiającemu na jego wezwanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy Pakietów od 1 do 13 oraz 15 i 16: 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT w takim przypadku zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2. Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową lub wstrzymania bądź wycofania wyrobu z obrotu przez właściwy organ, b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 3. Zmiana o której mowa w ust. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik będzie znajdował zastosowanie w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową, cechach jakościowych nie gorszych niż asortyment objęty umową i przy cenie: a) nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt a. b) niższej od ceny asortymentu objętego umową w przypadku wskazanym w ust. 2 pkt. b. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nadto dotyczyć wielkości opakowania. 5. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na dalsze 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zmiany wymienione w ust poprzedzających mogą być dokonane na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. Dotyczy Pakietu 14: 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §9 jednak nie dłużej niż na dalsze 6 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany wymienione w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy., 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok. 046 bud. 1D.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy., 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wskazany w niniejszym ogłoszeniu w pkt. IV.2.1) kryteria oceny ofert odnoszą się do Pakietów od 1 do 16 z wyłączeniem Pakietu 14: 1) Cena - 90 2) Okres gwarancji i rękojmi - 10 Natomiast dla Pakietu 14 ustalone zostały poniższe kryteria oceny ofert: 1) Cena - 98 2) Termin wykonywania dostawy - 2. Również termin wykonania zamówienia jest różny dla różnych części, zgodnie z informacją poniżej: 1) Zamówienie należy realizować przez okres 24 miesięcy od zawarcia umowy - dotyczy Pakietów od 1 do 8 oraz od 10 do 14, 2) Zamówienie należy realizować przez okres 24 miesięcy w okresie od 01-06-2015 r do 01-06-2017 r. - dotyczy Pakietu 9 3) Zamówienie należy realizować w okresie 1 miesiąca od zawarcia umowy - dotyczy Pakietów 15 i 16. Dla dookreślenia opisu przedmiotu zamówienia określonego kodem CPV 34913000-0 (Różne części zapasowe) dodaje się LA23-9 Do użytku medycznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.