eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › usługi dzierżawy odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. w Sulnówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Świecie: usługi dzierżawy odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. w Sulnówku
Numer ogłoszenia: 309462 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów EKO-Wisła sp. z o. o. , Sulnówko 74C, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3301980, faks 52 3301980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekowisla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi dzierżawy odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. w Sulnówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy odzieży roboczej letniej i zimowej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. Dzierżawa i serwis: Zestaw całoroczny - od stycznia do grudnia dla 38 pracowników, częstotliwość serwisowania 1 raz w tygodniu, ilość kompletów na 1 pracownika 3, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy 156, spodnie ogrodniczki letnie, bluza letnia, koszula flanelowa. Uzupełnienie zimowe w miesiącach od 01 listopada do 31 marca dla 38 pracowników, częstotliwość serwisowania 1 raz na dwa tygodnie, ilość kompletów na 1 pracownika 2, planowana ilość cykli w okresie trwania umowy 32, kurtka ocieplana. UWAGA. Zamawiający dopuszcza odbiór odzieży zimowej do prania w miarę potrzeb co nie zmienia ilości prań zaplanowanych (sumarycznie w całym okresie trwania umowy) - odbiór do prania odzieży zimowej przy odbiorze odzieży letniej. Zamawiający zobowiązuje wybranego Wykonawcę aby najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawił wzory proponowanej Zamawiającemu odzieży roboczej letniej i zimowej do akceptacji (krój, kolor, materiał) wraz z podaniem ich wartości początkowej (odtworzeniowej). Przed planowanym rozpoczęciem realizacji usługi odzież winna znajdować się w dostarczonych przez Wykonawcę szafach ustawionych w ustalonych miejscach u Zamawiającego. Zgłoszenia zapotrzebowania na nową odzież, reklamacje dokonywane będą mailem lub faxem za potwierdzeniem odbioru przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Zamawiającego. Dzierżawa szaf ubraniowych w ilości umożliwiającej zbiorcze przechowywanie odzieży brudnej oraz pojedynczo dla każdego pracownika odzieży czystej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. W dostarczanych szafach ubraniowych musi być miejsce na odzież letnią i zimową (uzupełniającą). Dzierżawiona i dostarczana odzież robocza musi spełnić poniższe warunki: spodnie ogrodniczki letnie: Informacje techniczne: skład i gramatura - materiał mieszankowy o składzie 60 - 65% poliestru, 40-35% bawełny, gramatura min. 245 g/m2, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Informacje szczegółowe: na bawecie kieszeń kryta patką zapinaną na rzep, górna część bawetu z tkaniny kontrastowej, rozporki boczne zapinane na guziki lub zatrzaski z możliwością regulacji obwodu, dwie kieszenie boczne wpuszczane i minimum jedna kieszeń z tyłu, kieszeń miarowa na nogawce, rozporek przedni zapinany na zamek lub zatrzaski, regulowane szelki zapinane na klamrę. bluza letnia: Informacje techniczne: skład i gramatura - materiał mieszankowy o składzie 60 - 65% poliestru, 40-35% bawełny, gramatura min. 245 g/m2, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Informacje szczegółowe: zapinana na zatrzaski, karczek tylny i przednie wykonane z tkaniny kontrastowej, dwie kieszenie piersiowe kryte patkami zapinanymi na rzepy lub zatrzaski, kieszeń wewnętrzna, dwie kieszenie dolne naszywane, rękawy wykończone mankietami z regulacją na zatrzaski, dół wykończony paskiem z regulacją obwodu . koszula flanelowa: Informacje techniczne: gramatura - min. 170 g/m2, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Informacje szczegółowe: podkrój szyi wykończony kołnierzem, jedna kieszeń piersiowa otwarta, długie rękawy wykończone mankietem. kurtka ocieplana: Informacje techniczne: skład i gramatura - materiał wierzchni 65-70% poliester, 35-30% bawełna, gramatura - min. 230 g/m2, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. Informacje szczegółowe: zapinana na zamek, kryta plisą , podkrój szyi wykończony kołnierzem, dwie kieszenie piersiowe zapinane, dwie kieszenie dolne, jedna kieszeń wewnętrzna, dół kurtki wykończony paskiem z wszytą gumą, rękawy wykończone obrębem, wewnątrz wszyty ściągacz ochronny. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia: pranie i prasowanie odzieży według ustalonego harmonogramu, odbieranie i dostarczanie odzieży do Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. na koszt Wykonawcy, tkaniny o odpowiednim standardzie jakościowym pozwalającym zachować odpowiednią rozmiarówkę po upraniu w całym okresie trwania umowy. Odzież winna posiadać certyfikat CE i być zgodna z PN-P-84525 1998, oznakowanie odzieży w sposób zapewniający jej identyfikację i powrót do właściwego użytkownika po usłudze serwisu, dokonywanie przeróbek krawieckich, napraw uszkodzonej odzieży (każdego uszkodzenia) na koszt Wykonawcy, dostawę odzieży zamiennej w razie jej naturalnego zużycia, zniszczenia lub zagubienia, sortowanie i umieszczanie odzieży w dzierżawionych szafach znajdujących się w Przedsiębiorstwie Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej) wg częstotliwości określonej w przedmiocie zamówienia i w uzgodnionym z Zamawiającym dniu tygodnia w godzinach od 7.00 do 15.00, podczas odbioru odzieży brudnej i dostawy odzieży czystej przeliczenie odzieży roboczej w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego i sporządzenie protokołu odbioru/dostawy, umieszczenie trwałego, dużego logo (szacunkowy wymiar dł. ok. 20 cm x szer. ok. 7 cm) na bluzie letniej i kurtce ocieplanej na plecach - do ustalenia przy podpisaniu umowy w zależności od ustalonego koloru odzieży, umieszczenie trwałego, małego logo (szacunkowy wymiar dł. ok. 10,5 cm x szer. ok. 4,5 cm) na spodniach ogrodniczkach z przodu - do ustalenia przy podpisaniu umowy w zależności od ustalonego koloru odzieży..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł., słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium wnosi się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 września 2014r. do godz. 900 i winno obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr 02 9484 1163 2700 0701 3238 0001 z dopiskiem usługi dzierżawy odzieży roboczej, serwisu odzieży i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. w Sulnówku. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8.Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 9.W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu o oznaczony okres zgodnie z treścią § 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 10.Odmowa wyrażenia zgody przez wykonawcę na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium. 11.Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania oferty, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 12.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 13.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 17.W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie wykonali co najmniej jedno zadanie polegające na dzierżawie odzieży roboczej i serwisu odzieży o wartości rocznej nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto (bez podatku VAT), wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy zadania te zostały wykonane w sposób należyty. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełnić następujące warunki: Wykonawca musi wykazać, iż osiągnął w każdym roku z ostatnich 2 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody ze sprzedaży netto w kwocie co najmniej 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca przedłoży rachunek zysków i strat, stanowiący część sprawozdania finansowego a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania - rachunku zysków i strat (Zamawiający będzie brał pod uwagę dane wskazane w poz. A rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1, / Wymagana forma dokumentu - oryginał / 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2 / Wymagana forma dokumentu - oryginał/ 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ); 4. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1)zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: o okres rozstrzygnięcia postępowania - odwołania, wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, 2)zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, rezygnacja z części usług lub zmiana ilości, 3)inne zmiany: w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia, zmiana nazwy zadania, wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, zmiana rachunku Wykonawcy, zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów), zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5)Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 6)Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekowisla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. Sulnówko 74C, 86-100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. Sulnówko 74C, 86-100 Świecie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 29 września 2014r. o godz. 10:00 w siedzibie Przedsiębiorstwa Unieszkodliwiania Odpadów Eko-Wisła Sp. z o.o. Sulnówko 74C, 86-100 Świecie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.