Ogłoszenie nr 309449 - 2016 z dnia 2016-09-16 r.
Domanice: Budowa sieci energetycznej- napowietrznej linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Pieńki,Domanice, Olszyc Szlachecki, Olszyc Włościański ( 4 zadania )
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
71000394800000, ul.
Domanice
52,
08113
Domanice, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
256 312 982, e-mail
ugdomanice@wp.pl, faks
256 312 982.
Adres strony internetowej (URL): bip.domaice.eu E-mail ugdomanice@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.domanice.eu
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wykonawca może zożyć jedną ofertę pisemnie osobiście lub droga listową
Adres:
,Urząd Gminy Domanice, Domanice 52
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci energetycznej- napowietrznej linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Pieńki,Domanice, Olszyc Szlachecki, Olszyc Włościański ( 4 zadania )
Numer referencyjny: GPK.0272.2.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE SKŁADA SIĘ Z 4 ZADAN. KAŻDE ZADANIE NALEŻY WYCENIĆ ODDZIELNIE Z JEDNOCZESNYM PODANIEM WARTOŚCI CAŁEGO ZADANIA. Zadanie nr.1 obejmuje m-ść Pieńki gm. Domanice: Przebudowę napowietrznej linii nn : - montaż przewodu typu AsHSn 2x25 mm2 - 1971 mb - montaż opraw oświetleniowych - 21 szt. - demontaż nieczynnego sterowania oświetleniem ulicznym - 1 kpl - montaż skrzynki SON - 2 szt. Zadanie nr.2 obejmuje m-ść Domanice gm.Domanice: - montaż przewodu typu AsHSn 2x25 mm2 (obw.2) - 260 mb - montaż opraw oświetleniowych - 4 szt. - demontaż sterowania oświetleniem ulicznym wraz z układem pomiarowym - 1 kpl - montaż skrzynki SON na stacji transformatorowej - 1 kpl Zadanie nr.3 obejmuje m-ść Olszyc Szlachecki gm. Domanice: - budowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego przewodem AsXHSn 2x25 mm2 - 90 mb - budowa stanowisk słupowych - 3 szt. - montaż opraw oświetlenia ulicznego - 3 szt. Zadanie nr.4 Zakres inwestycji obejmuje m-ść Olszyc Włościański gm.Domanice: - montaż przewodu typu AsXSn 2x25 mm2 (obw.1,2) - 437 mb - montaż opraw oświetleniowych - 7 szt. - demontaż sterowania oświetleniem ulicznym wraz z układem pomiarowym - 1 kpl - montaż skrzynki SON na stacji transformatorowej - 1 kpl
II.5) Główny kod CPV: 54.31.00.00 - 54.31.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 152000.00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/11/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca będzie
dysponował opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem
potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.
100 000,00 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie zrealizowania
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonane co najmniej
jedną robotę budowlaną w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
50 000,00 złotych.
b) osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert dysponowaniem co
najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności inżynieryjnej elektrycznej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz wyknanych lub wykonywanych robót
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)A) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 podstawy wykluczenia Załącznik nr. 5. b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr. 6. c) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia Załącznik nr. 9. 2) W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: * wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług Załącznik nr. 7. * wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Załącznik nr. 8. 3) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. 4) Dokumenty podmiotów zagranicznych to: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Inne dokumenty: * Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (w przypadku spółki cywilnej może to być kopia umowy spółki). * Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. * Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełnić warunki art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu Cywilnego - wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów ( dotyczy także spółek cywilnych). Uwaga: Wszystkie ww. dokumenty składane w niniejszym postępowaniu powinny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisującą/e ofertę- z wyjątkiem oświadczeń- forma oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium.
1. Ustala się wadium w wysokości 3000,00 zł łącznie na wszystkie zadania :
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
96 9198 0003 0100 1270 2001 0008
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym.
3) w gwarancjach bankowych
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 30.09.2016 r.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 96 9198 0003 0100 1270 2001 0008 z dopiskiem: "wadium-zadanie nr 1"
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby
wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania
ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin
wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku
bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego orz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z
ofertą w osobnej kopercie.
7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do
zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/
poręczyciela.
8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form
wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta
podlegać będzie odrzuceniu.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek
określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w
art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
XI. Okres związania ofertą
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni o upływu terminu składania
ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania
ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
4. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą samodzielnie, zawiadamiając o tym
Zamawiającego.
5. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty
najkorzystniejszej, obowiązek jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejszaPrzystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium.
1. Ustala się wadium w wysokości 3000,00 zł łącznie na wszystkie zadania :
2. Wykonawca wnosi wadium na każde zadanie oddzielnie w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 96 9198 0003 0100 1270 2001 0008
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym.
3) w gwarancjach bankowych
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 30.09.2016 r.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 96 9198 0003 0100 1270 2001 0008 z dopiskiem: "wadium-zadanie nr 1"
3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby
wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania
ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin
wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku
bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku bankowego orz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z
ofertą w osobnej kopercie.
7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do
zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/
poręczyciela.
8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form
wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta
podlegać będzie odrzuceniu.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci
wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek
określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych art.45 i46 pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
OKRES RĘKOIMI | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/10/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 03/10/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.