Andrespol: Zakup samochodu 9-cio osobowego typu mikrobus (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym
1 osoby na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 309254 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze , Wiśniowa Góra, ul. Tuszyńska 56, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 2132341, faks 042 2132309.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-wisniowagora.samorzady.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: dom pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu 9-cio osobowego typu mikrobus (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup samochodu 9-cio osobowego typu mikrobus (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim 2. Oznaczenie sprawy: DPS.Dz.A.Z.26.1.2014 3. Oznaczenie wg CPV: 34.11.52.00-8pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Założenia ogólne: (wpisać i dostosować wymagania zamawiającego nie wyszczególnione w zał. 1). 5. Dostawca przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu pojazd wraz z wymaganą dokumentacją, w tym instrukcję obsługi w języku polskim, dokumenty gwarancji i świadectwo homologacji . 5.1. Samochód musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2014 r. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Dostawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów dołączonych do oferty, w przypadku ujawnienia podstaw do ich wykluczenia, Dostawcy ci zostaną wykluczeni. 3. Dokumenty zostały szczegółowo określone w rozdziale VI SIWZ.Dostawca do oferty winien dołączyć wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup samochodu 9-cio osobowego typu mikrobus (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim. Dostawca wypełnia prawą kolumnę tabeli w załączniku nr 1 opisując zastosowane rozwiązania lubi podając parametry techniczne, określając markę i model proponowanego samochodu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. Uwagi: w przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia. 2. Wypełniony przez Dostawcę załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Rozdziale II SIWZ; 3. Streszczenie oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Oświadczenie Dostawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 8 SIWZ (jeśli dotyczy); 6. Wystąpienie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 11 SIWZ (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-wisniowagora.samorzady.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze
ul. Tuszyńska 56
95-022 Wiśniowa Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Wiśniowej Górze ul. Tuszyńska 56 95-022 Wiśniowa Góra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Bus dla WTZ Hutka"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-towarowego pochodzącego z autoryzowanego salonu
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Dostawa pojazdu zadaniowego ze skrzynią samowyładowawczą
- "Zakup samochodu osobowego "Brygadówka""
- Zakup i dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do przewozu co najmniej 8 osób (wraz z kierowcą)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.