eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biały Dunajec › Przebudowa dróg gminnych ul. Kościuszki o nazwach lokalnych Do Kuspra, Do boiska sportowego, Do Zonia oraz ul. Jana Pawła II o nazwie lokalnej Koło Sióstr na terenie Gminy Biały Dunajec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-15

Ogłoszenie nr 309215 - 2016 z dnia 2016-09-15 r.

Biały Dunajec: Przebudowa dróg gminnych ul. Kościuszki o nazwach lokalnych Do Kuspra, Do boiska sportowego, Do Zonia oraz ul. Jana Pawła II o nazwie lokalnej Koło Sióstr na terenie Gminy Biały Dunajec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec, krajowy numer identyfikacyjny 53225700000, ul. ul. Jana Pawła II  312, 34425   Biały Dunajec, woj. małopolskie, państwo , tel. 182 073 197, e-mail sekretariat@bialydunajec.com.pl, faks 182 073 124.
Adres strony internetowej (URL): www.bialydunajec.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych ul. Kościuszki o nazwach lokalnych Do Kuspra, Do boiska sportowego, Do Zonia oraz ul. Jana Pawła II o nazwie lokalnej Koło Sióstr na terenie Gminy Biały Dunajec
Numer referencyjny: ZP.271.20.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
4
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego ul. Kościuszki o nazwie lokalnej "Do Kuspra". Zakres prac obejmuje: a) Karczowanie pni o śr. 76-100 cm b) Frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki d) Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m e) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi f) Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych pod elementy ścieków g) Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej - odc. ścieku trapezowego h) Osadzenie rusztu z płaskowników na zjazdach i dojściach pieszych i) Zasypanie wykopów .fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami j) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi k) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. IIIV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni l) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 25cm m)Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm m2 n) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy o) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 5 cm; p) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne o gr. 3-12cm po zagęszczeniu wraz z dowozem mieszanki r) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy s) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4 t) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, u) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wym. 5-8 mm w) Warstwa nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 y) Zjazdy - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 Część II Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego ul. Kościuszki o nazwie lokalnej "Do boiska sportowego". Zakres prac obejmuje: a) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm b) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych oraz podbudowy gr 15cm w miejscu odwodnienia liniowego w poprzek w jezdni c) Frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki d) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym e) Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m f) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transp. urobku sam. samowyład. g) Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych pod elementy ścieków h) Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ściek trapezowy i) Osadzenie rusztu z płaskowników na zjazdach i dojściach pieszych j) Podłoża betonowe o grubości 20 cm - podłoża po odwodnienie liniowe k) Wykonanie żelbetowego koryta odwodnienia liniowego przykrytego kratą żeliwną wraz z zasypaniem w miejscu przekopów wraz z zagęszczeniem l) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 25 cm- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe ł) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm-w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe m) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy -w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe n) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 5 cm;- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe o) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy p) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową r) Mechaniczne - warstwa wyrównawcza o gr. 3-8cm po zagęszczeniu wraz z dowozem mieszanki s) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy t) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4cm u) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm w) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wym. 5-8 mm y) Warstwa nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 z) Zjazdy - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm Część III Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego ul. Kościuszki o nazwie lokalnej "Do Zonia". Zakres prac obejmuje: a) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm m b) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych oraz podbudowy gr 15 cm w miejscu odwodnienia liniowego w poprzek jezdni c) Frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki d) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym e) Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m f) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transp. urobku sam. samowyład. g) Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych pod elementy ścieków h) Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej, odc. ścieku "mulda" i) Osadzenie rusztu z płaskowników na zjazdach i dojściach pieszych m j) Podłoża betonowe o grubości 20 cm- podłoża po odwodnienie liniowe k) Wykonanie żelbetowego koryta odwodnienia liniowego przykrytego kratą żeliwną wraz z zasypaniem w miejscu przekopów wraz z zagęszczeniem l) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 25cm- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe ł) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe m) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy - w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe n) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 5 cm;- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe o) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy p) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne- warstwa wyrównawcza o gr. 3-8cm po zagęszczeniu wraz z dowozem mieszanki r) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy s) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4cm t) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm u) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wym. 5-8 mm w) Warstwa nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 y) Zjazdy - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 z) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm- zjazdy na drogi boczne ź) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wym. 5-8 mm- zjazdy na drogi boczne Część IV Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego ul. Jana Pawła II o nazwie lokalnej "Koło Sióstr". Zakres prac obejmuje: a) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi- powierzchniowe korytowanie jezdni b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni c) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm d) Regulacja pionowa studzienek e) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy f) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 4 g) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy h) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4 i) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm j) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych k) Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 10cm- uzupełnienie części nawierzchni zjazdów dla dopasowania do nowej jezdni l) Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi ł) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm m) Kanały z rur PP SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - wykopy umocnione n) Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych pod elementy odwodnienia liniowego o) Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowychodwodnienia liniowego szer min. 25cm na ławie betonowej p) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich - obsypka przykanalików, kanałów i studni - grubość 30cm r) Zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem ubijakami

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej
Dodatkowe kody CPV:45111200-0, 45111100-9, 45232400-6, 45233330-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 30

Okres w dniach: 30

Okres w dniach: 30

Okres w dniach: 30


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie w dniu podpisania umowy - zakończenie: Część I do 30 dni Część II do 30 dni Część III do 30 dni Część IV do 30 dni Terminy wykonanie poszczególnych części nie sumują się w przypadku złożenia oferty na kilka lub wszystkie części.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca:6.1.1.1. Posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia obejmujące roboty polegające na modernizacji, budowie lub przebudowie o nawierzchni asfaltowej o długości nie mniejszej niż 0,1 km każda. 6.1.1.2. Zapewnił kierowanie zleconymi robotami budowlanymi przez osoby posiadające uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wykazujące się aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 6.1.1.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a PZP, zgodnie z pkt 7.9 SIWZ. 6.1.1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (pkt. 6.1.1. SIWZ), Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane - wykonanie części zamówienia w charakterze podwykonawcy. 6.1.1.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 6.1.1.5.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 6.1.1.5.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, tj.: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ: 7.5.1.1.W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 7.5.1.1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.5.1.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7.5.2. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP. 6.5.2.1. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ składanego przez wykonawcę wraz z ofertą. 7.6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Informację w tym zakresie wykonawca składa w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Informację w tym zakresie wykonawca składa w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

7.5.1.1.1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7.5.1.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

11.3.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 11.3.2. Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów, dla każdej części na którą Wykonawca złoży ofertę. 11.3.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ. 11.3.4. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 11.3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 11.3.6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający ustala wadium dla każdej z części w wysokości: Część I Zamawiający ustala wadium dla Części I w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Część II Zamawiający ustala wadium dla Części II w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Część III Zamawiający ustala wadium dla Części III w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Część IV Zamawiający ustala wadium dla Części I V w wysokości 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto60.00
Okres gwaancji na wykonane roboty40.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

nie dotyczy

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

nie dotyczy

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

nie dotyczy


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wzór umowy, określający szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

16.1. Zamawiający ustanawia wniesienie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą dla danej części , zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie dla każdej części oddzielnie. W dniu zawarcia umowy Wykonawca wnosi 100 % wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Gwarancja należytego wykonania umowy stanowi zabezpieczenie należytego wykonania robót zgodnie z umową oraz służy pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi za wykonane roboty i gwarancji ich jakości: ? 70 % wniesionego zabezpieczenia stanowi zabezpieczenie zgodnego z umową, należytego wykonania robót, ? 30 % wniesionego zabezpieczenia przeznaczone jest na pokrycie roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji jakości. Zamawiający wyraża zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Część zabezpieczenia, gwarantująca należyte wykonanie robót zgodnie z umową zostanie zwolniona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia (odbiorze końcowym) i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostała część zabezpieczenia zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest przez wykonawcę w jednej lub kilku następujących formach: 16.1. 1. w pieniądzu; sposób przekazania: przelewem na konto Zamawiającego Nr 94 8821 0009 0010 0100 1717 0009 16.1.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 16.1.3. w gwarancjach bankowych; 16.1.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 16.1.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. Zm.); sposób przekazania: w siedzibie Zamawiającego w Kasie Urzędu Gminy. Zamawiający nie wyraża zgody na inne formy wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie ma na celu zabezpieczenie roszczeń Zamawiającego w przypadku nie wywiązania się z ustaleń określonych w umowie. Po upływie terminów wyznaczonych na usunięcie nieprawidłowości i ponownemu jednokrotnemu wezwaniu do ich usunięcia w wyznaczonym terminie, Zamawiający zleci ich wykonanie i zapłaci wynagrodzenie ze środków wniesionych na zabezpieczenie należytego wykonania umowy.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
17.2. Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 17.2.1. Wykonawca może dokonywać zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika budowy. 17.2.2. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy, - niewywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.). 17.2.3. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. 17.2.4. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 17.2.5. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 17.2.6. Wykonawca za zgodą Zamawiającego, może zawrzeć umowę dotyczącą przedmiotu zamówienia z podwykonawcą nie zgłoszonym w treści oferty, po przeprowadzeniu procedur opisanych w umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą. 17.2.7. Wykonawca, za zgodą Zamawiającego, może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy, - przekazania dokumentów budowy (dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy. 17.2.8. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu za zgodą Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: -zawieszenia robót przez Zamawiającego, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. co najmniej nieprzerwanych 3 dniowych intensywnych opadów deszczu uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność przedłużenie umowy nie dłużej niż 7 dni roboczych . - zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego(lub Wykonawcy) o termin uzgodniony miedzy stronami a niezbędny do wprowadzenia zmian - siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 17.2.9. Wykonawca może się domagać zmiany umowy w przypadku: - wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, - konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 17.2.10. Wykonawca nie będzie uprawniony do wnioskowania o przedłużenia umowy, jeżeli w zakresie, w jakim uchybienie było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie z jego strony, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu. 17.2.11. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
nie dotyzy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego ul. Kościuszki o nazwie lokalnej "Do Kuspra"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Karczowanie pni o śr. 76-100 cm b) Frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki d) Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m e) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi f) Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych pod elementy ścieków g) Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej - odc. ścieku trapezowego h) Osadzenie rusztu z płaskowników na zjazdach i dojściach pieszych i) Zasypanie wykopów .fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami j) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi k) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. IIIV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni l) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 25cm ł)Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm m2 m) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy n) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 5 cm; o) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne o gr. 3-12cm po zagęszczeniu wraz z dowozem mieszanki p) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy r) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4 s) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, t) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wym. 5-8 mm u) Warstwa nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 w) Zjazdy - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8, 45111200-0, 45111100-9, 45232400-6, 45233330-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60.00
Okres gwarancji na wykonane roboty 40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego ul. Kościuszki o nazwie lokalnej "Do boiska sportowego"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm b) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych oraz podbudowy gr 15cm w miejscu odwodnienia liniowego w poprzek w jezdni c) Frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki d) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym e) Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m f) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transp. urobku sam. samowyład. g) Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych pod elementy ścieków h) Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej, ściek trapezowy i) Osadzenie rusztu z płaskowników na zjazdach i dojściach pieszych j) Podłoża betonowe o grubości 20 cm - podłoża po odwodnienie liniowe k) Wykonanie żelbetowego koryta odwodnienia liniowego przykrytego kratą żeliwną wraz z zasypaniem w miejscu przekopów wraz z zagęszczeniem l) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 25 cm- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe ł) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm-w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe m) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy -w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe n) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 5 cm;- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe o) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy p) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową r) Mechaniczne - warstwa wyrównawcza o gr. 3-8cm po zagęszczeniu wraz z dowozem mieszanki s) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy t) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4cm u) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm w) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wym. 5-8 mm y) Warstwa nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 z) Zjazdy - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8, 45111200-0, 45111100-9, 45232400-6, 45233330-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60.00
Okres gwarancji na wykonane roboty 40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego ul. Kościuszki o nazwie lokalnej "Do Zonia"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm m b) Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych oraz podbudowy gr 15 cm w miejscu odwodnienia liniowego w poprzek jezdni c) Frezowanie profilujące nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki d) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym e) Wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m f) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transp. urobku sam. samowyład. g) Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych pod elementy ścieków h) Ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej, odc. ścieku "mulda" i) Osadzenie rusztu z płaskowników na zjazdach i dojściach pieszych m j) Podłoża betonowe o grubości 20 cm- podłoża po odwodnienie liniowe k) Wykonanie żelbetowego koryta odwodnienia liniowego przykrytego kratą żeliwną wraz z zasypaniem w miejscu przekopów wraz z zagęszczeniem l) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 25cm- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe ł) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe m) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy - w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe n) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 5 cm;- w miejscu przekopów pod odwodnienie liniowe o) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy p) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne- warstwa wyrównawcza o gr. 3-8cm po zagęszczeniu wraz z dowozem mieszanki r) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy s) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4cm t) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm u) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wym. 5-8 mm w) Warstwa nawierzchni z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 y) Zjazdy - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm m2 z) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm- zjazdy na drogi boczne ź) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych o wym. 5-8 mm- zjazdy na drogi boczne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8, 45111200-0, 45111100-9, 45232400-6, 45233330-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania:
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60.00
Okres gwarancji na wykonane roboty 40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Przebudowa drogi w granicach istniejącego pasa drogowego ul. Jana Pawła II o nazwie lokalnej "Koło Sióstr"

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi- powierzchniowe korytowanie jezdni b) Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni c) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm d) Regulacja pionowa studzienek e) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy f) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca o gr. 4 g) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy h) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4 i) Utwardzenie pobocza destruktem bitumicznym lub kruszywem łamanym, zagęszczanym mechanicznie o gr. do 15 cm j) Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamiennych k) Nawierzchnie z tłucznia kamiennego - warstwa górna o gr. po uwałowaniu 10cm- uzupełnienie części nawierzchni zjazdów dla dopasowania do nowej jezdni l) Wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi ł) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grub. 20 cm m) Kanały z rur PP SN8 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - wykopy umocnione n) Betonowanie ław fundamentowych niezbrojonych pod elementy odwodnienia liniowego o) Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowychodwodnienia liniowego szer min. 25cm na ławie betonowej p) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich - obsypka przykanalików, kanałów i studni - grubość 30cm r) Zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem ubijakami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8, 45233330-1, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60.00
Okres gwarancji na wykonane roboty 40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.