eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gierzwałd › Budowa zespołu rekreacyjno-edukacyjnego w Marcinkowie i Kitnowie oraz placów zabaw w Rychnowie i Kiersztanowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Gierzwałd: Budowa zespołu rekreacyjno-edukacyjnego w Marcinkowie i Kitnowie oraz placów zabaw w Rychnowie i Kiersztanowie
Numer ogłoszenia: 309124 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grunwald z siedzibą w Gierzwałdzie , Gierzwałd 33, 14-107 Gierzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6472052, faks 089 6472150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrunwald.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu rekreacyjno-edukacyjnego w Marcinkowie i Kitnowie oraz placów zabaw w Rychnowie i Kiersztanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót, prac budowlanych w ramach przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa zespołu rekreacyjno-edukacyjnego w Marcinkowie i Kitnowie oraz placów zabaw w Rychnowie i Kiersztanowie jako II etap realizacji zamówienia pn. Budowa placów zabaw w Gminie Grunwald. Zakres prac obejmuje przede wszystkim: 1. W przypadku zespołu rekreacyjno - edukacyjnego w Marcinkowie: wyposażenie placu zabaw wraz z transportem i montażem składające się z: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej z belką metalową,huśtawki ważka na sprężynie,karuzeli krzyżowej,konika na sprężynie,skutera na sprężynie, piaskownicy z palisady wraz z piaskiem, 2 ławek przenośnych z bali z oparciem, tablicy informacyjnej (regulamin), obrzeża z palisady drewnianej, nawierzchnia żwirowa, sadzenie 26 drzew i krzewów iglastych, sadzenie 28 drzew i krzewów liściastych. 2. W przypadku zespołu rekreacyjno - edukacyjnego w Kitnowie: wyposażenie placu zabaw wraz z transportem i montażem składające się z: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej z belką metalową, huśtawki ważka na sprężynie, karuzeli krzyżowej, konika na sprężynie, skutera na sprężynie, piaskownicy z palisady wraz z piaskiem, 2 ławek przenośnych z bali z oparciem, tablicy informacyjnej (regulamin), ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych wraz z furtką, nawierzchnia żwirowa, sadzenie 26 drzew i krzewów iglastych, sadzenie 28 drzew i krzewów liściastych. 3. W przypadku placu zabaw w Rychnowie: wyposażenie placu zabaw wraz z transportem i montażem składające się z: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej z belką metalową, huśtawki ważka na sprężynie, karuzeli krzyżowej, konika na sprężynie, skutera na sprężynie, piaskownicy z palisady wraz z piaskiem, 2 ławek przenośnych z bali z oparciem, tablicy informacyjnej (regulamin). 4. W przypadku placu zabaw w Kiersztanowie: wyposażenie placu zabaw wraz z transportem i montażem składające się z: zestawu zabawowego, huśtawki podwójnej z belką metalową, huśtawki ważka na sprężynie, karuzeli krzyżowej, konika na sprężynie, skutera na sprężynie, piaskownicy z palisady wraz z piaskiem, 2 ławek przenośnych z bali z oparciem, tablicy informacyjnej (regulamin). Zamawiający we własnym zakresie wykona prace ziemne i ogrodzenie placów zabaw w Rychnowie i Kiersztanowie. Elementy zabawowe należy rozmieścić zachowując minimalne odległości zalecane przez producenta oraz posadowić na postumentach betonowych i przymocować za pomocą kotew ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej ogniowo zgodnie z wytycznymi producenta. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty towarzyszące nie wymienione powyżej, a niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust. 1 ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie tego warunku składa wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwa przedsięwzięcia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowa (wyposażenie) placów zabaw o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto każdy (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania np. poświadczenia, protokoły odbioru robót - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie tego warunku składa wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a i 4b do SIWZ - wymagane jest, aby kierownik budowy posiadał odpowiednie uprawnienia budowlane w celu realizacji przedmiotu umowy. Na potwierdzenie powyższych uprawnień należy wypełnić załącznik nr 4c. Załączniki 4a, 4b, 4c muszą dokumentować spełnienie oczekiwań i wymagań Zamawiającego w zakresie kompetencji osób biorących udział w realizacji inwestycji, w niżej przedstawionym zakresie: kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej - zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedkłada polisę wraz z potwierdzeniem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota ubezpieczenia - co najmniej 150 000,00 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi złożyć stosowne oświadczenie. 2. Oświadczenia wskazujące części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie oryginału) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: - jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - być podpisane przez każdego Wykonawcę). Na ofertę oprócz ww. dokumentów i oświadczeń składają się również: - formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, - projekt umowy/kontraktu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Fotografie (rysunki) z opisem zastosowanych materiałów i rozwiązań technologicznych montażu wraz z wymiarami elementów wyposażenia placów zabaw w celu weryfikacji zgodności zaproponowanych urządzeń z zamierzeniami projektowymi. Wymiary zaproponowanych urządzeń mogą różnić się od zaprojektowanych o 10%. Oferta Wykonawcy zawierająca urządzenia zabawowe niezgodne z zaprojektowanymi zostanie odrzucona, ponieważ jej treść nie będzie odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia wprowadzone zostały w projekcie umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach, gdy: a) wystąpią istotne wady dokumentacji projektowej skutkujące koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia, b) zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, c)lub w innych przypadkach przewidzianych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrunwald.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Grunwald; Gierzwałd 33; 14-107 Gierzwałd.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Grunwald; Gierzwałd 33; 14-107 Gierzwałd; Sekretariat I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt w części dotyczącej zespołu rekreacyjno - edukacyjnego w Marcinkowie i Kitnowie jest współfinansowany ze środków UE w ramach PROW 2007-13.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.