eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Termomodernizacja budynku biurowego przy ul. Jankowickiej 1 w Rybniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Rybnik: Termomodernizacja budynku biurowego przy ul. Jankowickiej 1 w Rybniku
Numer ogłoszenia: 308984 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264544 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, ul. Kościuszki 17, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 422 12 47, faks 32 4221247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku biurowego przy ul. Jankowickiej 1 w Rybniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku biurowego przy ul. Jankowickiej 1 w Rybniku. Zakres robót obejmuje; 1) termomodernizację ścian zewnętrznych: - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, - przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą- oczyszczenie mechaniczne i zmycie, zamocowanie listwy cokołowej, - docieplenie ścian płytami styropianowymi FS 15 o grubości 14 cm metodą lekką mokrą, z wyprawą z tynku silikonowego - faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie o grubości 1,5 mm, - docieplenie ościeży pytami styropianowymi o grubości 2 cm metoda lekką mokrą, z wyprawą z tynku silikonowego - faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie o grubości 1,5 mm, - dodatkowa warstwa siatki przy dociepleniu ścian parteru, oraz ochrona naroży listwami aluminiowymi, - montaż podokienników stalowych, powlekanych z bl. 0,1 mm koloru brązowego o szer. ok. 35 cm, - obróbki z blachy stalowej powlekanej grubości 0,7 mm, przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm. - izolacja przestrzenia dylatacyjnej, - przełożenie elementów istniejących na elewacji: lamp, tablice informacyjne, klimatyzatory, - montaż kratek wentylacyjnych, 2) wymianę stolarki okiennej: - demontaż drewnianej stolarki okiennej w pomieszczeniach biurowych na III piętrze (okna od strony frontowej budynku oraz w pomieszczeniach WC na II i III piętrze (okna od tylniej strony budynku), - osadzenie stolarki okiennej z PCV w kolorze białym wyposażonej w nawiewniki ciśnieniowe, - wywóz zdemontowanej stolarki we własnym zakresie (stolarka nie może być składowana dłużej niż 3 dni przed budynkiem 3) roboty murarskie i tynkarskie: - nadmurowanie murków oporowych na dachu, - tynkowanie nadmurowanych murków oporowych na dachu, 4) termomodernizację dachu: - izolacja cieplna płytami styropapy grub. 16 cm, - wykonanie krycia papą termozgrzewalną wierzchniego krycia, - wykonanie przedłużenia krawędzi połaci dachowej, 5) inwentaryzację instalacji odgromowej budynku. Szczegółowy zakres prac precyzują: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany, inwentaryzacja instalacji odgromowej stanowiące załączniki do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane Tarnowski Aleksander, ul. Zielona 6, 44-341 Skrbeńsko, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334426,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 293574,72

  • Oferta z najniższą ceną: 293574,72 / Oferta z najwyższą ceną: 432783,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.