eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulmierzyce › Wykonanie otworów studni głębinowych w miejscowości Piekary gmina Sulmierzyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Sulmierzyce: Wykonanie otworów studni głębinowych w miejscowości Piekary gmina Sulmierzyce
Numer ogłoszenia: 308966 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulmierzyce , ul. Urzędowa 1, 98-338 Sulmierzyce, woj. łódzkie, tel. 44 6846056, faks 44 6846057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie otworów studni głębinowych w miejscowości Piekary gmina Sulmierzyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wiertniczo - geologicznych związanych z wykonaniem otworu/-ów studziennego/-ych studni głębinowej/-ych w miejscowości Piekary, Gmina Sulmierzyce w oparciu o zatwierdzony projekt prac geologicznych. W zakres robót objętych niniejszym zamówieniem wchodzi: ETAP I - studnia podstawowa Wykonanie na działce nr ewid. 283/3 w miejscowości Piekary gmina Sulmierzyce, otworu studziennego max. do głębokości 100,0m ujmującego czwartorzędowy poziom wodonośny w obrębie piasków różnoziarnistych z przewagą gruboziarnistych ze żwirem, metodą mechaniczną obrotową na lewy obieg płuczki. Wiercenie Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć od kolumny rur fi 24 cale = 609 mm (konduktor) do głębokości 7m, poniżej otwór studzienny wiercony na -boso- świdrem gryzerem fi 570 mm do głębokości 100m. Następnie w otworze Wykonawca zobowiązany jest zabudować filtr kolumnowy PCV DN 300 (300/330mm) typu K owinięty siatką nylonową o konstrukcji wskazanej w zatwierdzonym projekcie geologicznym. Zamawiający przewiduje zafiltrowanie II i II warstwy w obrębie czwartorzędowego poziomu wodonośnego. W przypadku gdyby wykształcenie utworów jurajskich okazało się korzystne Wykonawca na polecenie Zamawiającego zobowiązany będzie ująć również jurajski poziom wodonośny. Wokół filtra Wykonawca zastosuje obsypkę żwirową 2-5 mm (lub innej granulacji w zależności od charakteru wodonośca). Przestrzeń między zewnętrzną ścianą filtra, a ścianą otworu należy wypełnić kompaktonitem powyżej stropu piasków do poziomu terenu. Następnie Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić: konieczne prace usprawniające w otworze badania hydrogeologiczne pomiar położenia lustra wody próbne pompowanie w 3 etapach badanie jakości wody, próbki do badań pobrane zostaną pod koniec pompowania pomiarowego. Zakres badań winien pokrywać się z zakresem odpowiadającym monitoringowi przeglądowemu o obejmuje przeprowadzenie badań jakości wody określonych w załączniku nr 1, 2 i 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007r w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007r nr 61, poz. 417 z późn. zm.) zabezpieczenie otworu w sposób stały prace geodezyjne tj. szkic geodezyjny w celu ustalenia współrzędnych topograficznych i rzędnej terenu przy studni prace dokumentacyjne (opracowanie pełnej dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 maja 2014r w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczn - inżynierskiej (Dz. U z 2014r poz. 596) W/w prace Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z opisem zawartym w zatwierdzonym projekcie geologicznym. Uwaga: W kalkulacjach ceny pompowań pomiarowych należy uwzględnić koszty energii elektrycznej (agregat prądotwórczy) oraz koszty odprowadzenia wody wypompowanej (odprowadzenie wody do istniejącego rowu przebiegającego wzdłuż drogi powiatowej na odcinku Piekary - Bogumiłowice; Zamawiający informuje, iż konieczne będzie przeprowadzenie rur, węży odprowadzających wodę przez drogę powiatową - w związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie do uzgodnienia projektu organizacji ruchu z Zarządem Dróg Powiatowych w Pajęcznie i poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego). Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na obszarze, której mają być prowadzone prace wiertniczo - geologiczne. ETAP II - studnia awaryjna Wykonawca przystąpi do wykonania Etapu II (studni awaryjnej) w przypadku: - gdy wydajność studni podstawowej wynikająca z przeprowadzonych pompowań pomiarowych będzie wyższa niż 70m3/h albo - gdy wydajność studni podstawowej wynikająca z przeprowadzonych pompowań pomiarowych będzie niższa niż 70m3/h ale Zamawiający pisemnie nakaże Wykonawcy przystąpienie do realizacji Etapu II W innym przypadku Wykonawca zakończy realizację Przedmiotu Umowy na wykonaniu Etapu I i otrzyma wynagrodzenie wskazane za realizację tego Etapu. Zakres robót do wykonania dla Etapu II jest tożsamy ze wskazanym dla Etapu I..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Kleszczów Oddział w Sulmierzycach Nr rachunku: 27 8978 0008 0030 1846 2000 0140 z dopiskiem: Wadium - Wykonanie otworów studni głębinowych w miejscowości Piekary gmina Sulmierzyce Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca jest obowiązany do złożenia oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu (przed upływem terminu określonego w pkt 12.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym: w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Wykonanie otworów studni głębinowych w miejscowości Piekary gmina Sulmierzyce. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu/zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jedną inwestycję obejmującą wykonanie odwiertu studni głębinowej o głębokości min. 100 m z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą , która pełnić będzie funkcję kierownika prac geologicznch posiadającą określone przepisami ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (tj. Dz. U. z 2015r. poz. 196) kwalifikacje w zakresie wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi w kategorii IV lub V lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Uwaga: Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający precyzuje, iż wykaz, o którym mowa powyżej winien zawierać jedynie roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w Sekcji III pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia. Zamawiający nie wymaga podania informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Dokumenty te winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w/w informacje Wykonawca może przedstawić w formie jednego lub kilku dokumentów lub mogą one zostać zawarte w pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Długość okresu gwarancji - 8

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z § 17 projektu umowy postanowienia umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do treści oferty, jeżeli wystąpią poniższe okoliczności: 1) zmiana kierownika prac geologicznych, o której mowa w § 11 ust. 2 umowy, 2) zmiany ustawowej stawki VAT zgodnie z § 5 ust. 3 umowy, 3) wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 4) wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 5) zmian wynikających z § 3 ust. 3 umowy, 6) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 7) zmiana materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej lub zmiana wynagrodzenia tj. obniżenie wynagrodzenia spowodowane wystąpieniem robót zaniechanych wynikających z postanowień § 8 ust. 3 umowy, 8) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych mających wpływ na termin realizacji zadania podstawowego, 9) zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin realizacji Przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany, niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulmierzyce.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sulmierzyce - pok. nr 19, 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Sulmierzyce - Sekretariat, 98-338 Sulmierzyce ul. Urzędowa 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.