eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na częściCzęść nr 1. Jezdnie i chodniki na terenie gminy Konarzyny Część nr 2. Jezdnie i uliczne chodniki na terenie miasta i gminy Czersk Część nr 3. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Brusy Część nr 4. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Chojnice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Chojnice: POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 1. Jezdnie i chodniki na terenie gminy Konarzyny Część nr 2. Jezdnie i uliczne chodniki na terenie miasta i gminy Czersk Część nr 3. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Brusy Część nr 4. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Chojnice
Numer ogłoszenia: 30890 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki , ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 1. Jezdnie i chodniki na terenie gminy Konarzyny Część nr 2. Jezdnie i uliczne chodniki na terenie miasta i gminy Czersk Część nr 3. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Brusy Część nr 4. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Chojnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oznaczonych tytułem: POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 1. Jezdnie i chodniki na terenie gminy Konarzyny Część nr 2. Jezdnie i uliczne chodniki na terenie miasta i gminy Czersk Część nr 3. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Brusy Część nr 4. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Chojnice Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale D - SIWZ Opisie Przedmiotu Zamówienia, Rozdziale E - SIWZ Kosztorysach ofertowych - ślepych Rozdziale F- SIWZ Istotnych postanowieniach do umowy A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n. POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 1. Jezdnie i chodniki na terenie gminy Konarzyny Część nr 2. Jezdnie i uliczne chodniki na terenie miasta i gminy Czersk Część nr 3. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Brusy Część nr 4. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Chojnice B.Zakres robót: CZĘŚĆ nr 1 - Jezdnie i chodniki na terenie i gminy Konarzyny Oczyszczenie ręczne chodników i obustronnie jezdni wzdłuż krawężnika na szerokości min. 1,0 m oraz jednokrotne zamiecenie zamiatarką mechaniczną, oczyszczonych ręcznie jezdni i chodników, z wywozem urobku na wysypisko. Oczyszczenie wpustów ulicznych. Wykaz jezdni i chodników stanowi zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. UWAGA: Mechaniczne zamiatanie ulic realizowane będzie zamiatarkami przeznaczonymi do zamiatania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamiatanie mechaniczne ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Mechaniczne oczyszczanie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni , łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz zatokami autobusowymi, parkingowymi, tzw. polami martwymi , powierzchniami skrzyżowań wraz z pasami włączenia i wyłączenia, wysepkami i rondami. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości, z oczyszczania ręcznego i mechanicznego, wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie. CZĘŚĆ NR 2 - Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Czersk Oczyszczenie ręczne chodników, wysp dzielących, pierścieni wysp centralnych i obustronnie jezdni wzdłuż krawężnika na szerokości min. 1,0 m oraz jednokrotne zamiecenie zamiatarką mechaniczną, oczyszczonych ręcznie jezdni i chodników, z wywozem urobku na wysypisko. Oczyszczenie wpustów ulicznych. Wykaz jezdni i chodników stanowi zał. nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia UWAGA: Mechaniczne zamiatanie ulic realizowane będzie zamiatarkami przeznaczonymi do zamiatania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamiatanie mechaniczne ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Mechaniczne oczyszczanie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni , łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz zatokami autobusowymi, parkingowymi, tzw. polami martwymi , powierzchniami skrzyżowań wraz z pasami włączenia i wyłączenia, wysepkami i rondami. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości , z oczyszczania ręcznego i mechanicznego , wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie. CZĘŚĆ NR 3 - Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Brusy Oczyszczenie ręczne chodników i obustronnie jezdni wzdłuż krawężnika na szerokości min. 1,0 m oraz jednokrotne zamiecenie zamiatarką mechaniczną, oczyszczonych ręcznie jezdni i chodników, z wywozem urobku na wysypisko. Oczyszczenie wpustów ulicznych. Wykaz jezdni i chodników stanowi zał. nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia UWAGA: Mechaniczne zamiatanie ulic realizowane będzie zamiatarkami przeznaczonymi do zamiatania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamiatanie mechaniczne ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Mechaniczne oczyszczanie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni , łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz zatokami autobusowymi, parkingowymi, tzw. polami martwymi , powierzchniami skrzyżowań wraz z pasami włączenia i wyłączenia, wysepkami i rondami. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości , z oczyszczania ręcznego i mechanicznego , wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie. CZĘŚĆ NR 4 - Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Chojnice Oczyszczenie ręczne chodników, wysp dzielących, pierścieni wysp centralnych i obustronne jezdni wzdłuż krawężnika na szerokości min. 1,0 m i jednokrotne zamiecenie zamiatarką mechaniczną, oczyszczonych ręcznie jezdni i chodników, z wywozem urobku na wysypisko. Oczyszczenie wpustów ulicznych. Wykaz jezdni i chodników stanowi zał. nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia UWAGA: Mechaniczne zamiatanie ulic realizowane będzie zamiatarkami przeznaczonymi do zamiatania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamiatanie mechaniczne ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Mechaniczne oczyszczanie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni , łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz zatokami autobusowymi, parkingowymi, tzw. polami martwymi , powierzchniami skrzyżowań wraz z pasami włączenia i wyłączenia, wysepkami i rondami. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości , z oczyszczania ręcznego i mechanicznego , wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie. ZAŁĄCZNIKI DO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zał. nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia Zestawienie jezdni i chodników ulic powiatowych utrzymaniu na terenie gminy Konarzyny 1.Jezdnie i ulice na terenie gminy Konarzyny Miejscowość Numer Długość jezdni i chodników do oczyszczenia Klasyfikacja Uwagi 1 2 3 4 m. Konarzyny 2512G Rzeczenica - Konarzyny 1750G Kiełpin - Konarzyny 2.000 km Powiatowa WPUSTY ULICZNE PRZEZNACZONE DO OCZYSZCZENIA - 10,0 szt. Zał. nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia Zestawienie jezdni i chodników ulic powiatowych utrzymaniu na terenie miasta i gminy Czersk. 1. Ulice na terenie miasta Czerska Miejscowość Numer Nazwa ulicy Długość jezdni i chodników do oczyszczenia (km) Klasyfikacja Uwagi 1 2 3 4 5 m. CZERSK 5,828 2674G 1. Wrzosowa 1,098 Powiatowa 2674G 2. Lipowa 0,549 Powiatowa 2676G 3. Kr.Jadwigi 0,909 Powiatowa 2677G 4. Bema 0,880 Powiatowa 2678G 6. 21 Lutego 0,695 Powiatowa 2675G 7. Wielewska 0,908 Powiatowa 2676G 8. Łubianka 0,789 Powiatowa WPUSTY ULICZNE PRZEZNACZONE DO OCZYSZCZENIA - 30,0 szt. 2. Jezdnie i ulice na terenie gminy Czersk Miejscowość Numer Długość jezdni i chodników do oczyszczenia (km) Klasyfikacja Uwagi 1 2 3 4 Malachin 1,500 Powiatowa Od granicy miasta do torów Łąg 2,500 Powiatowa Krzyż 0,650 Powiatowa Złotowo- ul. Śliwicka 0,750 Powiatowa Gotelp 0,600 Powiatowa inne 1,000 Powiatowa Razem 7,000 km WPUSTY ULICZNE PRZEZNACZONE DO OCZYSZCZENIA - 20,0 szt. Zał. nr 3 do Opisu przedmiotu zamówienia Zestawienie jezdni i chodników ulic powiatowych utrzymaniu na terenie miasta i gminy Brusy 3.Ulice na terenie miasta Brusy Miejscowość Numer Nazwa ulicy Długość jezdni i chodników do oczyszczenia (km) Klasyfikacja Uwagi 1 2 3 4 5 m. BRUSY 1,427 km 2680G 1. 2 Lutego 0,200 Powiatowa 2680G 2. Jana Pawła II 0,180 Powiatowa 2680G 3. Dworcowa 0,744 Powiatowa 2681G 4. Kalwaryjna 0,303 Powiatowa WPUSTY ULICZNE PRZEZNACZONE DO OCZYSZCZENIA - 20,0 szt. 4.Jezdnie i ulice na terenie gminy Brusy Miejscowość Numer Długość jezdni i chodników do oczyszczenia Klasyfikacja Uwagi 1 2 3 4 Lubnia 1,850 Powiatowa Kosobudy 1,000 Powiatowa Leśno 1,000 Powiatowa Czarniż 0,600 Powiatowa Lubnia 1,800 Powiatowa Główczewice 0,750 Powiatowa inne 1,000 Powiatowa Razem 8,000 km WPUSTY ULICZNE PRZEZNACZONE DO OCZYSZCZENIA - 20,0 szt. Zał. nr 4 do Opisu przedmiotu zamówienia Zestawienie jezdni i chodników ulic powiatowych utrzymaniu na terenie miasta i gminy Chojnice 5.Ulice na terenie miasta Chojnice Miejscowość Numer Nazwa ulicy Długość jezdni do oczyszczenia (km) Klasyfikacja Uwagi 1 2 3 4 5 CHOJNICE 16,238 km 2660G 1. Angowicka 1,650 Powiatowa 2665G 2. Armii Ludowej 0,551 Powiatowa 2669G 3. Aleja Brzozowa 1,352 Powiatowa 2651G 4. Ceynowy 0,689 Powiatowa 2662G 5. Czynu Zbrojnego Kolejarzy 0,410 Powiatowa 2651G 6. Derdowskiego 0,496 Powiatowa 2656G 7. Drzymały 0,684 Powiatowa 2667G 8. Wł.Jagiełły 0,313 Powiatowa 2654G 9.Kilińskiego 0,195 Powiatowa 2668G 10.Lichnowska 0,451 Powiatowa 2653G 11.Młodzieżowa 1,083 Powiatowa 2661G 12.Prochowa 0,629 Powiatowa 2664G 13.Niemcewicza 0,338 Powiatowa 2659G 14.Ogrodowa 0,180 Powiatowa 2663G 15.Reymonta 0,592 Powiatowa 2656G 16.Wicka Rogali 0,318 Powiatowa 2658G 17.Strzelecka 0,900 Powiatowa 2655G 18.Przemysłowa 1,551 Powiatowa 2666G 19.Towarowa 1,525 Powiatowa 2652G 20.Wysoka 0,786 Powiatowa 2652G 21.Zielona 0,487 Powiatowa 2657G 22.Żwirki i Wigury 0,518 Powiatowa 23. Leśna 0,540 Powiatowa WPUSTY ULICZNE PRZEZNACZONE DO OCZYSZCZENIA - 150 szt. 6.Jezdnie i ulice na terenie gminy Chojnice Miejscowość Numer Długość jezdni i chodników do oczyszczenia (km) Klasyfikacja Uwagi 1 2 3 4 Charzykowy 6.00 Powiatowa Ścieżka rowerowa i zatoki autobusowe Lichnowy 1.20 Powiatowa Sławęcin 1.00 Powiatowa Ostrowite 1.30 Powiatowa Silno 0.70 Powiatowa Ogorzeliny 2.50 Powiatowa Angowice 0.30 Powiatowa Chojniczki 0.50 Powiatowa Kłodawa 0.50 Powiatowa Krojanty 1.00 Powiatowa N.Cerkiew 0.80 Powiatowa Jarcewo 0.30 Powiatowa Inne 1.00 Powiatowa Razem 17,100 km WPUSTY ULICZNE PRZEZNACZONE DO OCZYSZCZENIA - 50 szt..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium - nie dotyczy. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

7.ZAWARTOŚĆ OFERT: Oferta winna zawierać wypełniony formularz - druk OFERTA- wg załącznika - Rozdział. B do SIWZ, oraz niżej wymienione dokumenty: a) Dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ, b) INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: -Wypełniony Kosztorys Ofertowy - zgodny z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale E SIWZ kosztorys Ślepy -Zobowiązanie o współpracy - wg załącznika nr 5 do siwz. -Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg załącznika nr 3 do siwz. -Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 6 do siwz. 4. W przypadku jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do siwz. b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Dokumenty podmiotów zagranicznych. 5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( poz. 231). Zgodnie z zapisem § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów (odniesienie do pkt. III 4.3.1 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy w terminie do 30 od daty dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury. 2.Zamawiający naliczy kary umowne na warunkach i w wysokości określonych we wzorze umowy. 3.Dla potrzeb Umowy, Siła Wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a)z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby podniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, b)prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 2)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne. 3)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4)wystąpienie siły wyższej, 5)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 6)wstrzymania przez zamawiającego wykonywania prac nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy. 5.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w pkt 1-6, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 6.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie wartości przedmiotu umowy w przypadku: 1)zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 2)Zmiany stawki podatku od towarów i usług. 7.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia nowego podwykonawcy, 2)rezygnacji podwykonawcy, 3)zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców. 8.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2)zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji w/w osób. W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w siwz. 9.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 10.Istotne dla Stron postanowienia zawiera wzór umowy, która stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 11.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 12.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 13.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT CHOJNICKI ul. 31 Stycznia 56 89-600 CHOJNICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1. Jezdnie i chodniki na terenie gminy Konarzyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n. POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 1. Jezdnie i chodniki na terenie gminy Konarzyny B.Zakres robót: CZĘŚĆ nr 1 - Jezdnie i chodniki na terenie i gminy Konarzyny Oczyszczenie ręczne chodników i obustronnie jezdni wzdłuż krawężnika na szerokości min. 1,0 m oraz jednokrotne zamiecenie zamiatarką mechaniczną, oczyszczonych ręcznie jezdni i chodników, z wywozem urobku na wysypisko. Oczyszczenie wpustów ulicznych. Wykaz jezdni i chodników stanowi zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. UWAGA: Mechaniczne zamiatanie ulic realizowane będzie zamiatarkami przeznaczonymi do zamiatania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamiatanie mechaniczne ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Mechaniczne oczyszczanie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni , łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz zatokami autobusowymi, parkingowymi, tzw. polami martwymi , powierzchniami skrzyżowań wraz z pasami włączenia i wyłączenia, wysepkami i rondami. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości, z oczyszczania ręcznego i mechanicznego, wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania usługi liczony od dnia podpisania umowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2. Jezdnie i uliczne chodniki na terenie miasta i gminy Czersk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n. POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 2. Jezdnie i uliczne chodniki na terenie miasta i gminy Czersk Oczyszczenie ręczne chodników, wysp dzielących, pierścieni wysp centralnych i obustronnie jezdni wzdłuż krawężnika na szerokości min. 1,0 m oraz jednokrotne zamiecenie zamiatarką mechaniczną, oczyszczonych ręcznie jezdni i chodników, z wywozem urobku na wysypisko. Oczyszczenie wpustów ulicznych. Wykaz jezdni i chodników stanowi zał. nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia UWAGA: Mechaniczne zamiatanie ulic realizowane będzie zamiatarkami przeznaczonymi do zamiatania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamiatanie mechaniczne ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Mechaniczne oczyszczanie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni , łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz zatokami autobusowymi, parkingowymi, tzw. polami martwymi , powierzchniami skrzyżowań wraz z pasami włączenia i wyłączenia, wysepkami i rondami. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości , z oczyszczania ręcznego i mechanicznego , wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania usługi liczony od dnia podpisania umowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Brusy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n. POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: Część nr 3. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Brusy Oczyszczenie ręczne chodników i obustronnie jezdni wzdłuż krawężnika na szerokości min. 1,0 m oraz jednokrotne zamiecenie zamiatarką mechaniczną, oczyszczonych ręcznie jezdni i chodników, z wywozem urobku na wysypisko. Oczyszczenie wpustów ulicznych. Wykaz jezdni i chodników stanowi zał. nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia UWAGA: Mechaniczne zamiatanie ulic realizowane będzie zamiatarkami przeznaczonymi do zamiatania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamiatanie mechaniczne ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Mechaniczne oczyszczanie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni , łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz zatokami autobusowymi, parkingowymi, tzw. polami martwymi , powierzchniami skrzyżowań wraz z pasami włączenia i wyłączenia, wysepkami i rondami. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości , z oczyszczania ręcznego i mechanicznego , wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania usługi liczony od dnia podpisania umowy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4. Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Chojnice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług p.n. POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI I CHODNIKÓW W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO z podziałem na części: CZĘŚĆ NR 4 - Jezdnie i chodniki na terenie miasta i gminy Chojnice Oczyszczenie ręczne chodników, wysp dzielących, pierścieni wysp centralnych i obustronne jezdni wzdłuż krawężnika na szerokości min. 1,0 m i jednokrotne zamiecenie zamiatarką mechaniczną, oczyszczonych ręcznie jezdni i chodników, z wywozem urobku na wysypisko. Oczyszczenie wpustów ulicznych. Wykaz jezdni i chodników stanowi zał. nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia UWAGA: Mechaniczne zamiatanie ulic realizowane będzie zamiatarkami przeznaczonymi do zamiatania ulic, wyposażonymi w kontener na zanieczyszczenia oraz wyposażoną w zraszacze. Zamiatanie odbywać się będzie przy włączonym i sprawnie działającym systemie zraszającym. Zamiatanie mechaniczne ulic bez sprawnie działającego systemu zraszającego spowoduje odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Mechaniczne oczyszczanie ulic obejmuje usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni , łącznie z krawężnikami wraz z ich opaskami oraz zatokami autobusowymi, parkingowymi, tzw. polami martwymi , powierzchniami skrzyżowań wraz z pasami włączenia i wyłączenia, wysepkami i rondami.Wykonawca zobowiązany jest do wywozu nieczystości , z oczyszczania ręcznego i mechanicznego , wraz z poniesieniem opłat za ich zagospodarowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.03.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania usługi liczony od dnia podpisania umowy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.