eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO W WERSJI DROGOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ PRZY STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Bydgoszcz: ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO W WERSJI DROGOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ PRZY STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 308824 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO W WERSJI DROGOWEJ WRAZ Z OSPRZĘTEM DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ PRZY STAROSTWIE POWIATOWYM W BYDGOSZCZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego przeznaczonego do celów drogowych wraz z osprzętem i wyposażeniem dla potrzeb Brygady drogowej przy Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy.
2) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dostarczy: ciągnik rolniczy w wersji drogowej, ramię hydrauliczne, ładowacz czołowy tzw. TUR, głowicę bijakową do koszenia traw i krzaków, głowicę do wycinki krzaków i gałęzi.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zestaw wymaganych parametrów techniczno-użytkowych zawiera SPECYFIKACJA TECHNICZNO-UŻYTKOWA dot. ciągnika rolniczego (wersja drogowa) wraz z osprzętem i wyposażeniem stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ
4) Ciągnik musi posiadać aktualną homologację zgodnie z wymogami przewidzianymi w przepisie art.70b i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. , poz. 1137 z późn. zm.).
5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do bazy brygady drogowej zlokalizowanej na terenie Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych w Karolewie nr 8 gm. Dobrcz, woj. kujawsko -pomorskie.
6) Wraz z urządzeniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wystawiony dla tych urządzeń certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą.
7) Do przedmiotu umowy Wykonawca obowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego) kartę gwarancyjną w języku polskim, oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu.
8) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ciągnikiem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych.
9) Ciągnik wraz z osprzętem i wyposażeniem stanowiące przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2015.
10) W celu potwierdzenia, że Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia spełniający wymagania Zamawiającego, do oferty należy załączyć wypełniony zestaw parametrów techniczno-użytkowych oferowanego ciągnika i osprzętu (załącznik Nr 1 do Oferty) pozwalający na ocenę zgodności z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego.
11) W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi szkolenie wyznaczonych osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia w uzgodnionym terminie.
12) Wykonawca udzieli Zmawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na ciągnik (kryterium oceny ofert). Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na pozostałe elementy przedmiotu zamówienia.
13) W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie, zastosowane w trakcie realizacji uprawnień wynikających z gwarancji, części mają być oryginalne i fabrycznie nowe.
14) Sposób postępowania przy realizacji uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji określony został w postanowieniach umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.81.00.00 - Części maszyn rolniczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
      W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
      W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
      W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
      W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.
      W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do Oferty,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego stawiane w SIWZ, Wykonawca do Oferty załączy wypełniony formularz SPECYFIKACJI TECHNICZNO-UŻYTKOWA (załącznik nr 1 do Oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji jakości - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana, w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w szczególności w sytuacji zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy:
a. wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, za które nie ponosi odpowiedzialności, pod warunkiem wyrażenia zgody na zmianę umowy przez Zamawiającego. W związku z powyższym, termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do jego prawidłowego zakończenia.
b. zmiany umowy w stosunku do treści oferty są dopuszczalne również w sytuacji, gdy nie są istotne lub są korzystne dla Zamawiającego.
c. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy (w tym zmiany urzędowej stawki VAT) oraz zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie.
d. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Wydział Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz KANCELARIA OGÓLNA p. 448, IVp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.