Ogłoszenie z dnia 2015-11-17
Gdańsk: Usługa serwisu eksploatacyjnego i modernizacji dźwigów w obiektach UCK
Numer ogłoszenia: 308788 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne , ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisu eksploatacyjnego i modernizacji dźwigów w obiektach UCK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest serwis eksploatacyjny dźwigów oraz modernizacja dwóch dźwigów w obiektach UCK opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ w okresie od 01.01.2016r do 31.12.2016r. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do : a) wykonania usług konserwacji w zakresie utrzymania zdolności techniczno-eksploatacyjnej oraz utrzymania w nieprzerwanym bezawaryjnym działaniu urządzeń dźwigowych wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ b) całodobowego awaryjnego uwalniania osób i ładunków z urządzeń dźwigowych podanych w załączniku nr 6 do SIWZ w czasie reakcji na zgłoszenie ustalonym w wyniku przetargu. c) wykonywania napraw uszkodzonych urządzeń w czasie i terminie ustalonym w wyniku przetargu d) wykonania w terminie do końca I kwartału 2016r modernizacji dwóch dźwigów w budynku nr 12 przy ul. Dębinki 7 w szczególności : - wymiany napędu drzwi kabinowych wraz ze sterownikiem i osprzętem - wymiany kontaktronów szybowych - wykonania skutecznej regulacji dźwigu po remoncie - wykonania i uzgodnienia w UDT projektu technicznego modernizacji dźwigów - wykonania pomiarów elektrycznych ochronnych - rozruchu i uczestnictwa w badaniach doraźnych po modernizacji z UDT - udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę oraz gwarancji producenta urządzeń Dokumentacja techniczna dźwigów do wglądu w Dziale Inwestycyjno- Eksploatacyjnym UCK e) zapewnienie materiałów i części zamiennych dla konserwacji, napraw i modernizacji urządzeń podanych w załączniku nr 6 do SIWZ po cenach rynkowych zaakceptowanych przez zamawiającego. W przypadku braku akceptacji zamawiający zastrzega sobie prawo do dostarczenia części Wykonawcy we własnym zakresie. Na zakup materiałów i części zamiennych do konserwacji, napraw i modernizacji urządzeń podanych w załączniku nr 6 do SIWZ dostarczanych przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy Zamawiający rezerwuje kwotę: 100 000,00 zł netto. Kwota ta stanowi wielkość szacunkową i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. f) zapewnienie własnego transportu uszkodzonych urządzeń i mechanizmów do punktów serwisowych i z powrotem g) przygotowanie urządzeń wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ oraz uczestnictwo w czasie okresowych kontroli Urzędu Dozoru Technicznego h) wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych przed okresową kontrolą UDT i odbiorach UDT po wykonanych naprawach i modernizacjach i) konserwacja każdego urządzenia będzie wykonywana jeden raz w miesiącu, po uprzednim poinformowaniu drogą mailową z min 48 h wyprzedzeniem zamawiającego i potwierdzona zbiorczym protokołem z danego miesiąca podpisanym przez zamawiającego i wykonawcę. j) po dokonaniu naprawy urządzenia wykonawca w ciągu 24h powiadomi drogą mailową zamawiającego o przyczynach awarii i przedstawi opinię o dalszych możliwych problemach w pracy urządzenia k) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowo wykonanej konserwacji lub naprawy zamawiający złoży reklamację. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 3 dni roboczych. Po bezskutecznym upływie tego terminu reklamacja będzie uznana zgodnie z żądaniem zamawiającego za przyjętą w całości l) dla sprawnej realizacji umowy wykonawca musi podać zamawiającemu nr telefonów kontaktowych do trzech osób upoważnionych do zorganizowania interwencji na zgłoszenie zamawiającego ł) o czasie rozpoczęcia i zakończenia reakcji na zgłoszenie wykonawca powiadomi zamawiającego: - telefonicznie w dni robocze w godz 7.00 do 15.00 - drogą elektroniczną po godz 15.00 w dni robocze oraz dni wolne od pracy i święta m) przed przystąpieniem oraz w czasie wykonywania prac konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o wyłączeniu urządzenia na wszystkich jego przystankach n) przeszkolenia (z podziałem na grupy) w zakresie obsługi dźwigów personelu Zamawiającego korzystającego z dźwigów w budynkach 15, 25, 32 przy ul. Dębinki 7 w ciągu 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy. Terminy i ilość osób do przeszkolenia zostaną ustalone z Zamawiającym..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zamówienie uzupełniające obejmować będzie swoim zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające z niniejszej specyfikacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 1 800,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 6 i 7. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży ważne uprawnienia kategorii I do konserwacji urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi serwisowania dźwigów o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 80 000 zł brutto i dwie usługi modernizacji dźwigów o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 50 000 złotych brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował testerem sterowników dźwigu ORONA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował minimum 4 osobami posiadającymi uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych I kategorii wydane przez Urzędu Dozoru Technicznego,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas reakcji na zgłoszenie - 10
- 3 - Czas uruchomienia dźwigu po zgłoszeniu - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: a. Ograniczenia zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy w następujących przypadkach: - Wyłączenia z zarządu Zamawiającego budynków, w których znajdują się urządzenia serwisowane i modernizowane na podstawie niniejszej umowy. - Wyburzenia lub wyłączenia z eksploatacji budynków znajdujących się w zarządzie Zamawiającego, w których znajdują się urządzenia serwisowane i modernizowane na podstawie niniejszej umowy, - Wystąpienia trwałej awarii urządzeń serwisowanych i modernizowanych na podstawie niniejszej umowy, w której koszt zakupu części lub wymiany urządzenia przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. - Okresowego wyłączenia z eksploatacji poszczególnych urządzeń, wynikającego z prowadzenia prac remontowych w obrębie obszarów obsługiwanych przez dane urządzenie. W powyższych przypadkach Zamawiający na podstawie stosownego aneksu do umowy pomniejszy należność za usługi Wykonawcy proporcjonalnie do ilości urządzeń wyłączonych z eksploatacji oraz czasu pozostałego do końca obowiązywania umowy. b. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany ceny przedmiotu umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zamawiającego ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, budynek nr 9, parter pok. 119-121.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego Zamawiającego ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, budynek nr 9, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi transportu materiałów egzaminacyjnych na terenie województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego
- Budowa tymczasowego placu zabaw przy ul. Przyjaciół w Nowym Porcie w Gdańsku - etap I
- Remont drogi wojewódzkiej nr 524 na odcinku Brachlewo - Licze, ODCINEK 3A od KM 3+785 do KM 5+020,40 oraz ODCINEK 3B_2 od KM 5+600 do KM 7+100
- Dostawa odczynników dla Pracowni Koagulologii Laboratorium Centralnego wraz z dzierżawą systemu do badań koagulologicznych dla UCK.
- Dostawa materiałów reklamowych z logo projektu FLEvolution dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Zawarcie umowy ramowej na usługę wywozu i utylizacji odpadów medycznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.