Lubliniec: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 308750 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni miejskiej w Lublińcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z utrzymaniem zieleni miejskiej w Lublińcu obejmujące: Zadanie Nr 1 - Prace z zakresu zakładania i pielęgnacji kwietników dekoracji kwiatowych, Obejmuje zadania związane z: - zakładaniem i pielęgnacją kwietników sezonowych na powierzchni 440 m2, - obsadzeniem donic kwiatami sezonowymi ich pielęgnacja - 54 szt. donic - pielęgnacją roślin trwałych w donicach betonowych - 24 szt. donic - pielęgnacją zieleńców obsadzonych krzewami - pow. 6.300 m2 - obsadzaniem donic zawieszanych na masztach latarni (wraz z zawieszeniem) - 108 szt. - obsadzaniem konstrukcji kwietnikowych ( wraz z wymianą podłoża) - 14 szt. - pielęgnacją różanek - pow. 317m2 - wykonaniem dekoracji świątecznych w konstrukcjach kwietnikowych - 14 szt. - ustawieniem choinki na płycie Rynku w okresie świątecznym Zadanie Nr 2 - Prace z zakresu bieżącego utrzymania zieleni na terenie miasta, Obejmuje zadania związane z: - pielęgnacją trawników na zieleńcach (wygrabianie i koszenie) - pow. 65.745 m2 - cięciem żywopłotów - 7335 m2 - pielęgnacją żywopłotów - 2105 m2 - cięciem formującym krzewów wolnostojących - 198 szt. - pielęgnacją zieleńców - pow. 4753 m2 - pielęgnacją terenu cmentarza wojskowego - pow. 1194 m2 - pielęgnacją zieleni na terenach przyległych do budynków komunalnych - pow. 1830 m2 - koszeniem terenów zieleni - 44.400 m2 - koszeniem nieużytków - 25.620 m2 Zadanie Nr 3 - Cięcia pielęgnacyjne i wycinka drzew na terenie miasta Obejmuje zadania związane z: - cięciem formującym drzew do formy kulistej - 135 szt. - cięciem formującym drzew młodych - 430 szt. - cięciem redukującym koronę drzewa o 10 % - 341 szt. - cięciem redukującym koronę o 20 % - 42 szt. - usunięciem posuszu - 142 szt. - cięciem formującym krzewów - 100 szt. - wycinką drzew i krzewów na terenie miasta..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1- 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Zadanie nr 2 - 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) Zadanie nr 3 - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie utrzymania zieleni, o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania nr 1: 100.000 zł (łącznie z podatkiem VAT),dla Zadania nr 2: 120.000 zł (łącznie z podatkiem VAT),dla Zadania nr 3: 60.000 zł (łącznie z podatkiem VAT) W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania, wartość wykonanych usług powinna stanowić sumę wyżej wymienionych kwot dla poszczególnych zadań, np. jeśli wykonawca składa ofertę na zadanie 1 i 2, to wartość wykonanej usługi nie może być mniejsza niż 220.000 zł łącznie z podatkiem VAT. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie min. średnie techniczne ogrodnicze. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
usługi w zakresie utrzymania zakresie utrzymania zieleni, o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania nr 1: 100.000 zł (łącznie z podatkiem VAT),dla Zadania nr 2: 120.000 zł (łącznie z podatkiem VAT),dla Zadania nr 3: 60.000 zł (łącznie z podatkiem VAT); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/przetargizamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Paderewskiego 7a, II piętro
42-700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, pok.14 ul.Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace z zakresu zakładania i pielęgnacji kwietników dekoracji kwiatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Prace z zakresu zakładania i pielęgnacji kwietników dekoracji kwiatowych, Obejmuje zadania związane z: - zakładaniem i pielęgnacją kwietników sezonowych na powierzchni 440 m2, - obsadzeniem donic kwiatami sezonowymi ich pielęgnacja - 54 szt. donic - pielęgnacją roślin trwałych w donicach betonowych - 24 szt. donic - pielęgnacją zieleńców obsadzonych krzewami - pow. 6.300 m2 - obsadzaniem donic zawieszanych na masztach latarni (wraz z zawieszeniem) - 108 szt. - obsadzaniem konstrukcji kwietnikowych ( wraz z wymianą podłoża) - 14 szt. - pielęgnacją różanek - pow. 317m2 - wykonaniem dekoracji świątecznych w konstrukcjach kwietnikowych - 14 szt. - ustawieniem choinki na płycie Rynku w okresie świątecznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. okres gwarancji na nowe nasadzenia - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace z zakresu bieżącego utrzymania zieleni na terenie miasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje zadania związane z: - pielęgnacją trawników na zieleńcach (wygrabianie i koszenie) - pow. 65.745 m2 - cięciem żywopłotów - 7335 m2 - pielęgnacją żywopłotów - 2105 m2 - cięciem formującym krzewów wolnostojących - 198 szt. - pielęgnacją zieleńców - pow. 4753 m2 - pielęgnacją terenu cmentarza wojskowego - pow. 1194 m2 - pielęgnacją zieleni na terenach przyległych do budynków komunalnych - pow. 1830 m2 - koszeniem terenów zieleni - 44.400 m2 - koszeniem nieużytków - 25.620 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. okres gwarancji na nowe nasadzenia - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cięcia pielęgnacyjne i wycinka drzew na terenie miasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje zadania związane z: - cięciem formującym drzew do formy kulistej - 135 szt. - cięciem formującym drzew młodych - 430 szt. - cięciem redukującym koronę drzewa o 10 % - 341 szt. - cięciem redukującym koronę o 20 % - 42 szt. - usunięciem posuszu - 142 szt. - cięciem formującym krzewów - 100 szt. - wycinką drzew i krzewów na terenie miasta..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. czas reakcji na zgłoszenie - 1
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
- Dostawa części zamiennych do pojazdów samochodowych do 3,5 tony dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Stronie Śląskie
- Koszenie poboczy przy drogach powiatowych powiatu pilskiego w 2024 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.