eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA SZPITALA UZDROWISKOWEGO WILLA FORTUNA S.P.Z.O.Z. W KOŁOBRZEGU.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Kołobrzeg: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA SZPITALA UZDROWISKOWEGO WILLA FORTUNA S.P.Z.O.Z. W KOŁOBRZEGU.
Numer ogłoszenia: 308508 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uzdrowiskowy "WILLA FORTUNA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kołobrzegu , ul. Rafińskiego 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3522146, faks 094 3542337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.willafortuna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO DLA SZPITALA UZDROWISKOWEGO WILLA FORTUNA S.P.Z.O.Z. W KOŁOBRZEGU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Szpitala Uzdrowiskowego Willa Fortuna s.p.z.o.z. w Kołobrzegu Dostawa obejmuje: 1.Urządzenie do masażu membranowego - 1 szt. 2.stanowisko do inhalacji z zamontowanym systemem wyciągu- 3 stanowiska 3.aparat do pressoterapii 1 szt 4.urządzenie do terapii ultradźwiękowej, elektroterapii 2 szt. 5.Leżanka metalowa do fizykoterapii 7 szt 6. Stoły do masażu 2 szt 7.Laser wysokoenergetyczny 1szt. 8.Aparat do magnetoterapi 1 szt. 9.zestaw do ćwiczeń w podwieszeniu 1 szt. 10.Komora do suchych kąpieli w CO2 1 szt. 11. Wanna hydromasażu 1 szt. 12. Zestaw do masażu kamieniami 1 zestaw 13. Podgrzewacz do pasty borowinowej. 1 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Materiały informacyjne: katalogi ,ulotki, lub inne dokumenty opisujące przedmiot zamówienia w języku polskim, które potwierdzą wymagane parametry techniczne opisane w załączniku nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający zgodnie z art..144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do niniejszej umowy w następujących sytuacjach: a Zmiany danych wykonawcy b Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej c Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych niniejszą umową, jeśli wystąpiły niezależnie od stron okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, które są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i nie spowodują one zagrożenia dla prawidłowej realizacji umowy. d Z przyczyn leżących po stronie zamawiającego związanymi z instalacją sprzętu. e Zmiana parametrów technicznych sprzętu , jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, a nie spowoduje zwiększenia kosztów zamówienia. f Obniżenia przez wykonawcę cen sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. g Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia podatku VAT h Zamawiający dopuszcza zmianę terminu płatności wynikających z umowy o dofinansowania Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagane są w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.willafortuna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uzdrowiskowy Willa Fortuna s.p.z.o.z. 78-100 Kołobrzeg Ul. Rafińskiego 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Szpital Uzdrowiskowy Willa Fortuna s.p.z.o.z. 78-100 Kołobrzeg Ul. Rafińskiego 3 Biuro kierownika administracyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.