eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › świadczenie usługi edukacyjnej - usługa nie priorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Szkoła daje szansę i nowe możliwości uczniom w Gminie Skoczów realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Skoczów: świadczenie usługi edukacyjnej - usługa nie priorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Szkoła daje szansę i nowe możliwości uczniom w Gminie Skoczów realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 308374 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie , ul. Mały Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 858 43 10, faks 33 858 48 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi edukacyjnej - usługa nie priorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Szkoła daje szansę i nowe możliwości uczniom w Gminie Skoczów realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest świadczeniem usługi nie priorytetowej (edukacyjnej). Projekt Szkoła daje szanse i nowe możliwości uczniom w Gminie Skoczów realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet 9, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2. Zajęcia oparte zostaną o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym - do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy. Zamawiający zastrzega, że osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wykształcenie kierunkowe a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi dysponować, co najmniej kadrą złożoną z min. 47 osób. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej dla: Gimnazjum nr 3 w Pierśćcu: *zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe: - j. angielski -łącznie 120h dla 4gr., -ICT-łącznie 120h dla 4gr., -j. polski - łącznie 90h dla 3gr., matematyka - łącznie 90h dla 3 gr., -j. niemiecki - łącznie 120h dla 4gr., *zajęcia dydaktoczno-wyrównawcze: - j. polski łącznie 210h dla 7 gr., - matematyka - łącznie 270h dla 9gr., - j. angielski - łącznie 210h dla 7 gr., - j. niemiecki - łącznie 240h dla 8 gr., - fizyka - łącznie 270h dla 9 gr., Szkoła Podstawowa nr 6 w Pierśćcu: * zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe: - j. angielski - łącznie 60h dla 2 gr., - ICT - łącznie 90h dla 3 gr., - j. polski - łącznie 60h dla 2 gr., - przyroda - łącznie 90h dla 3 gr., - j. niemiecki - łącznie 60h dla 2 gr., - zajęcia sportowe - łącznie 90h dla 3 gr., - zajęcia teatralne - łącznie 60h dla 2 gr., - zajęcia plastyczne - łącznie 60h dla 2 gr., * zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: - matematyka - łącznie 120h dla 4 gr., - przyroda - łącznie 60h dla 2 gr., - j. polski - łącznie 90h dla 3 gr., - j. angielski - łącznie 90h dla 3 gr. Gimnazjum nr 5 w Ochabach: * zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe: - j. angielski - łącznie 120h dla 4 gr., - ICT - łącznie 120h dla 4 gr., - j. polski - łącznie 30h dla 1 gr., - przyroda - łącznie 60h dla 2 gr. * dydaktyczno-wyrównawcze: - j. polski - łącznie 90h dla 3 gr., - matematyka - łącznie 90h dla 3 gr., - j. angielski - łącznie 120h dla 4 gr., Szkoła Podstawowa nr 5 w Ochabach: *zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe: - j. angielski - łącznie 60h dla 2 gr., - ICT - łącznie 30h dla 1 gr., - j. polski - łącznie 60h dla 2 gr., - matematyka - łącznie 30h dla 1 gr., - j. niemiecki - łącznie 30h dla 1 gr., *zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze: - j. polski - łącznie 90h dla 3 gr., - matematyka - łącznie 120h dla 4 gr., - j. angielski - łącznie 90h dla 3 gr., - j. niemiecki - łącznie 120h dla 4 gr., - biologia - łącznie 90h dla 3 gr., Zespół Szkół nr 5 w Pogórzu: * zajęcia dodatkowe rozwijające kompetencje kluczowe: - j. angielski - łącznie 120h dla 4 gr., - ICT - łącznie 240h dla 8 gr., - j. polski - łącznie 90h dla3 gr., - matematyka - łącznie 90h dla 3 gr., - przyroda - łącznie 60h dla 2 gr., *zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: - j. polski - łącznie 240h dla 8 gr., - matematyka - łącznie 240h dla 8 gr., - j. angielski - łącznie 300h dla 10 gr., j. niemiecki - łącznie 150h dla 5 gr., Jedna godzina lekcyjna trwa 45min. *uprawnień nie można łączyć - wykonawca zobowiązany jest do wskazania różnych osób dla poszczególnych rodzajów zadań. Przy czym: Wykonawca poinformuje przedstawiciela Zamawiającego po podpisaniu umowy (na piśmie) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu zajęć przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku uwag Zamawiającego zobowiązany będzie skorygować program zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu harmonogramu świadczenia usługi. Zajęcia odbywać się będą w okresie od daty podpisania umowy do 30.06.2015r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości zajęć. Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone znakami identyfikacji wizualnej projektu wg wzoru zamieszczonego w SIWZ. Ponadto w ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dostawy służące wykonaniu zamówienia (doposażenie bazy dydaktycznej), w zakresie jn. (każdy element dostawy ma być nowy. Zamawiający wyklucza dostawę elementów używanych): laptop z oprogramowaniem - w10szt. o parametrach nie gorszych niż: Procesor AMD A4 - 1200, ekran z przekątną 13,3 cala, rozdzielczość 1366x768, pamięć RAM 4GB, dysk twardy HDD, pojemność 500GB, karta graficzna model AMD Radeon HD8180, wbudowana kamerka, dźwięk - karta DTS Studio Sound, wbudowane głośniki i mikrofon, karta Wi-Fi, karta sieciowa, bezprzewodowa, bluetooth, złącza USB, czytnik kart pamięci MicroSD, HDMI, oprogramowanie Windows 8. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 1 szt o parametrach nie gorszych niż technologia optyczna: rozdzielczość 32768x32768, wymiary: 1586x1166mm, przekątna obrazu 77cali, format obrazu 4:3, dokładność odczytu 4mm, powierzchnia-magnetyczna matowa suchościeralna, uszkodzenia nie mają mieć wpływu na działanie tablicy, powieżchnia-antireflex, możliwość używania pisaków do tablic suchościeralnych, system operacyjny Windows XP 32/64bit, Windows Vista 32/64bit, Windows 7 32/64bit, Windows 8 32/64bit, Linux, Mac OS, sposób obsługi- pisak bez konieczności stosowania baterii, palec lub dowolny wskaźnik, możliwość obsługi przez dwie osoby (Win7 i Win8), sposób mocowania - ścienny(statyw mobilny - opcja), prędkość kursora: 60 punktów na sekundę. Oprogramowanie RM Easiteach: obsługa multi-touch w Windows 7 i 8, bank widżetów, obszerna baza przykładowych zadań gotowych do użycia, przekształcanie tekstu na mowę, tryb umożliwiający łatwą interakcję z obiektami i plikami typu Flash, rozpoznawanie pisma odręcznego oraz kształtów, nagrywanie zawartości ekranu i eksport jako plik wideo, bank mediów. Tablica interaktywna 4 szt. o parametrach nie gorszych niż: technologia IR(pozycjonowanie w podczerwieni), rozdzielczość 4096x4096, wymiar 1642x1159mm, powierzchnia matowa, suchościeralna, magnetyczna, żadne uszkodzenie nie wpływa na działanie tablicy, antireflex, możliwość używania pisaków do tablic suchościeralnych, przekątna ekranu 79 cali, oprogramowanie Windows 2000/Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7 32/64bit, funkcja rozpoznawania pisma odręcznego, rozpoznawanie gestów wykonywanych na tablicy, autozapis, wbudowane interaktywne narzędzia przedmiotowe. Projektor 3szt o parametrach nie gorszych niż: technologia DLP, rozdzielczość 854x480 pikseli, długość przekątnej ekranu 30 - 305cm, odległość ekranu 0,5-5,0m, pamięć wewnętrzna 4GB, wbudowany odtwarzacz mp4, zintegrowana tabliczka dotykowa, zintegrowana przeglądarka plików Office/PDF, wewnętrzny odtwarzacz obsługujący formaty wideo, audio, zdjęć, plików, wewnętrzny głośnik, połączenie - wejście Audio i Wideo, pamięć zewnętrzna SD/SDHC/SDXC, USB, mini USB. Wideoprojektor - 2szt. o parametrach nie gorszych niż: rozdzielczość obrazu 1280x1024, przekątna obrazu 0,69-7,62m, wejście S-VIDEO, HDMI, wymiary 90x255x214(mm), proporcje obrazu 16:9, 4:3, wbudowany głośnik, technologia obrazu DLP, żywotność lamp 3000h, zarządzanie kolorami 3D, złącza komputerowe D-SUB, RS-232C. Dzienniki zajęć - 48szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;posiadania wiedzy i doświadczenia;dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;sytuacji ekonomicznej i finansowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę edukacyjną świadczoną na rzecz dzieci lub młodzieży szkolnej o charakterze edukacyjno-szkoleniowym, a jej wartość nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto oraz dostawę pomocy dydaktycznych związaną z realizacją zajęć edukacyjnych dla dzieci lub młodzieży szkolnej na kwotę nie niższą niż 20 tys. zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: minimum po jednej osobie* posiadającej wykształcenie kierunkowe i teoretyczne przygotowanie dla poszczególnego rodzaju zajęć *uprawnień nie można łączyć - wykonawca zobowiązany jest do wskazania różnych osób dla poszczególnych rodzajów zadań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400 z późn. zm.), w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia jakie żąda zamawiający od wykonawców do przeprowadzenia czynności oceny ofert. Kryterium oceny ofert oparte jest w części na właściwości wykonawcy (inne oświadczenia nie służą potwierdzeniu spełniania warunków udziału w postępowaniu) - formalne i materialne. ;pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50.00
  • 2 - Doświadczenie - 30.00
  • 3 - Kwalifikacje - 20.00

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty ul. Mały Rynek 1, 43-430 Skoczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zarząd Oświaty ul. Mały Rynek 1, 43-430 Skoczów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet 9, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.