Ogłoszenie nr 307737 - 2016 z dnia 2016-09-13 r.
Suwałki: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 22403-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 39067-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny
20066207700000, ul.
ul. Sejneńska
84,
16400
Suwałki, państwo
, woj.
podlaskie, tel.
87 566 78 55, faks
87 565 99 26, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk.2.Zakres robót obejmuje wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - oznakowanie robót, - oczyszczenie i skropienie podłoża, - dostarczenie materiałów i sprzętu, - opracowanie recepty laboratoryjnej, - wykonanie próby technologicznej i odcinka próbnego, - wyprodukowanie mieszanki betonu asfaltowego i jej transport na miejsce wbudowania, - posmarowanie lepiszczem lub pokrycie taśmą asfaltową krawędzi urządzeń obcych i krawężników, - rozłożenie i zagęszczenie mieszanki betonu asfaltowego, - obcięcie krawędzi i posmarowanie lepiszczem, -przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej, - odwiezienie sprzętu, - roboty tymczasowe, które są potrzebne do wykonania robót podstawowych, ale nie są przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych, - prace towarzyszące, które są niezbędne do wykonania robót podstawowych, niezaliczane do robót tymczasowych, jak geodezyjne wytyczenie robót itd. 3. Wykonawca zapewnia wbudowanie wytworzonej w otaczarni masy na gorąco w ciągu 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania dni i godzin prac na kluczowych dla układu komunikacyjnego miasta Suwałk ulicach. 5. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony przedmiar robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna.
II.4) Główny kod CPV:
45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
11.04.2016 r. - 28.04.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/04/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: STRABAG Sp. z o.o.,
pl_office.strabag@strabag.com,
ul. Parzniewska 10,
05-800,
Pruszków, kraj/woj.
mazowieckie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/09/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zlecenie wykonania zamówienia uzupełniającego, polegającego na wykonaniu dalszych remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic położonych w granicach administracyjnych miasta Suwałk - za wynagrodzeniem ryczałtowym 406.491,05 zł netto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic, które są położone w granicach administracyjnych miasta Suwałk i były objęte zakresem przedmiotu zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające odbywać się będzie w tym samym miejscu, w którym zrealizowane zostało zamówienie podstawowe, a prace realizowane w ramach zamówienia uzupełniającego pozostają w związku z planami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach zamówienia podstawowego, tj. wykonaniem remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ulic w granicach administracyjnych miasta Suwałk. Po wykonaniu prac objętych zamówieniem podstawowym powstała konieczność wykonania dalszych prac polegających na wykonaniu remontów cząstkowych ulic, które uległy uszkodzeniu w czasie eksploatacji w bieżącym roku; zostały również zapewnione środki finansowe na ten cel. Wykonanie prac uzupełniających wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i stanu infrastruktury drogowej w granicach administracyjnych miasta Suwałk.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W wyniku wejścia w życie z dniem 28 lipca 2016 r. ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Pzp oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r., poz. 1020, dalej jako "ustawa nowelizująca"), usunięto formalnie z ustawy Pzp możliwość udzielania zamówień uzupełniających w oparciu o dotychczasowe przesłanki ustawowe, określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. Aktualnie zlecenie dotychczasowych zamówień uzupełniających w przypadku umów zawartych przed dniem wejścia w życie w/w ustawy dopuszczalne jest w drodze zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego.
Jak wynika z art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy, o której mowa powyżej, dopuszczalne są zmiany umów w sprawie zamówienia publicznego, zawartych przed dniem wejścia w życie nowelizacji lub zawartych w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wszczętego przed dniem wejścia w życie nowelizacji w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa elastycznej protezy jądra miażdżystego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wymiana pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, remont kominów, więźby i przestrzeni strychów segmentu B I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. M. Konopnickiej w Suwałkach
- Rozwój infrastruktury Zakładu - poprzez zagospodarowanie części terenu od strony Pawilonu II SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach - etap II
- DOSTAWA ZAMKNIĘTEGO SYSTEMU PRÓŻNIOWEGO DO POBIERANIA KRWI; SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH I LABORATORYJNYCH; DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. L. RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej i południowej Domu Studenta przy ul. Szkolnej 2 w Suwałkach
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznych z podziałem na 3 zadania
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap I"
- Bieżąca konserwacja dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 584 od km 3+200 do km 3+870 w m. Osmólsk" - nr postępowania 090/24
- Wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wołomińskiego w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.