eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Ochrona pasażerów i autobusów Białostockiej Komunikacji Miejskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-11

Białystok: Ochrona pasażerów i autobusów Białostockiej Komunikacji Miejskiej
Numer ogłoszenia: 30762 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona pasażerów i autobusów Białostockiej Komunikacji Miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony pasażerów i autobusów nocnej komunikacji miejskiej, kontrola biletów oraz nakładanie opłat dodatkowych kredytowych w przypadku stwierdzenia braku opłaty za przejazd. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przeprowadzanie kontroli dokumentów przewozu pasażerów przebywających w autobusie nocnej komunikacji miejskiej. Nakładanie opłat dodatkowych w przypadku stwierdzenia braku odpowiedniego dokumentu przewozu lub dokumentu uprawniającego do przejazdów bezpłatnych lub ulgowych. 2) Ochrona przed dewastacją autobusów nocnej komunikacji miejskiej oraz urządzeń przystankowych. 3) Zapobieganie aktom przemocy i rozboju, wykroczeniom przeciwko porządkowi publicznemu w nadzorowanym autobusie nocnej komunikacji miejskiej, na przystanku komunikacji miejskiej, a w przypadku zaistnienia takiego zdarzenia - interwencja, ujęcie sprawcy i przekazanie go organom ścigania. 4) Bezpośrednia obserwacja przebiegu usług przewozu pasażerów, mająca na celu zatrzymanie i przekazanie do dyspozycji organów ścigania: - osób dokonujących kradzieży kieszonkowych w autobusie nocnej komunikacji miejskiej lub na przystanku komunikacji miejskiej, - osób dokonujących dewastacji lub innych aktów wandalizmu w autobusie nocnej komunikacji miejskiej lub na przystanku komunikacji miejskiej. 5) Czynności wynikające z realizacji zamówienia wykonywane będą przez 12 patroli dwuosobowych w każdy piątek i sobotę, w godzinach od 23:30 do 4:30 dnia następnego (5 godzin dziennie). Wykonawca zapewni 24 kwalifikowanych pracowników ochrony (po dwie osoby na jeden z 12 autobusów). 6) Wykonawca, w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryteriach oceny ofert, może zaoferować prowadzanie statystyki przewożonych pasażerów (drugie kryterium oceny ofert zg. z rozdz. XIV SIWZ) w zakresie osób wsiadających i wysiadających na każdym przystanku danego kursu. Wyniki przeprowadzanych statystyk będą przekazywane Zamawiającemu z każdą fakturą miesięczną na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 7) Warunki realizacji zamówienia: a) podczas realizacji usługi ochrony pracownicy Wykonawcy korzystają z odzieży i identyfikatorów zapewnionych przez Wykonawcę. Dodatkowo do przeprowadzania kontroli i wystawiania opłat dodatkowych pracownicy otrzymają od Zamawiającego upoważnienia ze zdjęciem i  nr służbowym, b) Zamawiający zapewni przeszkolenie pracowników Wykonawcy z zakresu przepisów obowiązujących w miejskim transporcie zbiorowym, nakładania opłat dodatkowych za naruszenie taryf przewozowych. Szkolenie przeprowadzone będzie w miejscu i terminie uzgodnionym między stronami - minimum na 7 dni przed przystąpieniem pracowników do wykonywania czynności ochrony, c) pracowników ochrony powinna cechować wysoka kultura osobista oraz poprawność w kontaktach międzyludzkich, d) pracownicy Wykonawcy powinni każdorazowo sporządzać raport z ochrony komunikacji nocnej (zgodnie z załącznikiem nr 5), e) Wykonawca będzie sporządzał harmonogram dyżurów dla ochrony nocnej, w okresach miesięcznych do 25-tego dnia danego miesiąca na miesiąc kolejny. Harmonogram powinien zawierać wykaz pracowników przypisanych do numerów linii, f) rozliczenia prowadzone będą miesięcznie, faktura będzie opłacana zgodnie z potwierdzonym z realizacją - przez Zamawiającego, harmonogramem prac stanowiącym załącznik do faktury..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH NA PODSTAWIE ART. 67 UST. 1 PKT 6 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - DO 50 % WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.03.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. Z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) aktualną na dzień składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdz. w Sekcji III.4.1), dokument określony w Sekcji III.4.2 tiret 2 oraz Sekcji III.4.4; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2 tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1 tiret 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 2) dokument, o którym mowa w Sekcji III.4.3.1 tiret 1 lub zastępujący je dokument o którym mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Prowadzenie statystyki przewożonych pasażerów - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem, że nie stanowią zmiany umowy: 1) zmiana nr r-ku bankowego Wykonawcy podanego w § 4 ust. 5 umowy, 2) zmiana osób, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy oraz w § 8 umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa; 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej umowy, każda ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 3. W razie zmiany, o której mowa w pkt 2 ppkt 2, przez pojęcie - odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 4. W razie zmiany wskazanej w pkt 2 ppkt 3, przez pojęcie - odpowiedniej zmiany wynagrodzenia - należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 5. Wynagrodzenie naliczone w oparciu o stawki jednostkowe zostanie zaokrąglone do pełnego grosza, przy przyjęciu założenia, że końcówki od 1 do 4 zostaną pominięte, natomiast od 5 do 9 zaokrąglone w górę. 6. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w pkt 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, 15-399 Białystok, ul. Składowa 11, pok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, 15-399 Białystok, ul. Składowa 11, pok. 108 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.