Kraków: Utrzymanie czystości na terenach UJ CM - zamówienie uzupełniające. Sprawa znak: 141.2711.13.2016
Numer ogłoszenia: 30756 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01 , strona internetowa www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenach UJ CM - zamówienie uzupełniające. Sprawa znak: 141.2711.13.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości na terenach UJ CM - zamówienie uzupełniające. Sprawa znak: 141.2711.13.2016.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W związku z trwającą procedurą przetargową o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach UJ CM, konieczne jest zabezpieczenie ciągłości wykonywania usługi od dnia 01 kwietnia 2016 r. do czasu zakończenia procedury i zawarcia nowej umowy. W zapisach specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego, prowadzonego w 2013r. (sprawa znak: DZP/CM/242/3-88/ZP/13) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zostało przewidziane udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usługi zamówień uzupełniających, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju usługi. Usługa jest obecnie świadczona przez ASPEN Sp. z o.o. ul. Bularnia 5 w Krakowie na podstawie umowy zawartej w 2013 r. w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego. Ww. firma zna specyfikę przedmiotu zamówienia, ma zgromadzony sprzęt i zatrudnionych ludzi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zasadne jest zlecenie dodatkowych prac temu samemu Wykonawcy, ponieważ może natychmiast podjąć się wykonania usług będących przedmiotem zamówienia. Zgodnie z art 36 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zastrzegł sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w ogłoszeniu oraz w pkt.17 SIWZ - Informacja dotycząca zamówień uzupełniających - Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 40% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju usługi. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym Zamawiający zleca wykonanie ww. usług, jako zamówienie uzupełniające.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
ASPEN Sp. z o.o., ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE PRZEWODÓW DO ŻYWIENIA ENTERALNEGO WRAZ Z NAJMEM 37 SZTUK POMP DO ŻYWIENIA ENTERALNEGO
- DOSTARCZANIE CEMENTU KOSTNEGO Z DWOMA ANTYBIOTYKAMI ORAZ MEMBRANY WG 2 PAKIETÓW
- Okresowa kontrola stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych i dymowych), w podziale na 6 części.
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania ( z podziałem na części )
- dostawa maszyny wytrzymałościowej 300kN - DE-dzp.272-182/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz stacji roboczych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 4 zadania.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski, z podziałem na części - postępowanie IV
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
- Utrzymanie zieleni w obrębie Fortu 52 A "Łapianka" na terenie oddziału Muzeum Historycznego Miasta Krakowa, Muzeum i Centrum Ruchu Harcerskiego w Krakowie
- Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r.
- "Zakup wraz z montażem wiat przystankowych - Zielone przystanki w Koszalinie"
- Zielona edukacja na skwerze przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie - etap II
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.