Inowrocław: 1. Monter elementów tapicerowanych,
2. Szwaczka.
Numer ogłoszenia: 307396 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu , ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592400, 3592416, faks 052 3592400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Monter elementów tapicerowanych, 2. Szwaczka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleń w kierunkach: Monter elementów tapicerowanych, oraz Szwaczka. Na szkolenia skierowane zostaną odpowiednio: grupa 15 oraz grupa 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy o dokonaniu wpisu/aktualizacji wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy, na 2014 rok. Wykonawca, który złoży oświadczenie o dokonaniu wpisu do ww. ewidencji na 2014r. będzie spełniać ten warunek.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, których należyte wykonanie jest potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte przeprowadzenie co najmniej jednego szkolenia grupowego, odpowiednio dla każdej części szkolenia, zgodnego z przedmiotem zamówienia będzie spełniać ten warunek. Za szkolenie grupowe zamawiający uzna szkolenie w którym brało udział minimum 5 osób w jednym czasie, a szkolenie było zgodne z zasadniczym tematem szkolenia (częścią szkolenia) będącym przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat samej sali szkoleniowej i jej wyposażenia, ilości stanowisk szkoleniowych oraz zaplecza sanitarnego. Wymagana jest również informacja na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotu/podmiotów do udostępnienia tychże zasobów na potrzeby szkolenia. Wykonawca, który wykaże, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował salą szkoleniową, która spełnia wymogi sanitarne, bhp i przeciwpożarowe, oraz złoży dodatkowe dokumenty (dotyczące prawa do dysponowania zasobami) będą wskazywać na dysponowanie przez niego bazą i potencjałem technicznym niezbędnymi do prowadzenia szkolenia w przedmiotowym zakresie w 15/5 osobowych grupach, będzie spełniać ten warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca, który wykaże, że w celu realizacji szkoleń objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponował co najmniej trzema osobami do realizacji każdego szkolenia oddzielnie (łącznie co najmniej 6 osób dla dwóch części zamówienia), które posiadają doświadczenie i wiedzę w przedmiotowym zakresie oraz złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
-oświadczenie wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik 6.); - oświadczenie wykonawcy o dokonaniu wpisu/aktualizacji wpisu instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych na 2014 rok, prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji Wojewódzki Urząd Pracy,;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
12.1. szczegółowy program kursu (załącznik 8.); 12.2. oświadczenie wykonawcy o zagwarantowaniu przeprowadzenia szkolenia w całości na terenie Janipol Meble sp. z o.o. (załącznik 9.); 12.3. oświadczenie wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik 10.); 12.4. Formularz oferty (załącznik 11.); 12.5. Formularz cenowy (załącznik 12.); 12.6. Preliminarz kosztów (załącznik 13.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 10
- 3 - Certyfikat jakości - 10
- 4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5 - Dostosowanie wyposażenia dydaktycznego - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) informacji zawartych w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4.), na następujących warunkach: a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, b) osoba/y wyznaczona/e w ramach zmiany do realizacji zamówienia będzie/będą posiadać kwalifikacje co najmniej równe kwalifikacjom osób wyszczególnionych w złożonej ofercie (będą zgodne z siwz).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupinowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Mątewska 17 88-100 Inowrocław pok. 204, IIp. (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
- "Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg"
- Remont nadwozia pojazdu bezpylnego wraz z wynajmem auta zastępczego
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Dostawa wraz z montażem do Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. 4 szt. łóżek do masażu suchego
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1b)
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursów zawodowych dla uczniów - uczestników projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.