eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Przatówku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Zduńska Wola: Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Przatówku
Numer ogłoszenia: 307296 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków Domu Pomocy Społecznej w Przatówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty w przedmiotowym zamówieniu obejmują swym zakresem prace termomodernizacyjne w budynkach: 1) głównym, gospodarczym i rehabilitacji, pralni i kotłowni, portierni, polegające na: a) ociepleniu ścian dla ww. budynków: - docieplenie ścian ponad gruntem - ok. 2.735 m2 , - docieplenie ścian poniżej poziomu gruntu wraz z cokołem i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych - ok. 439 m2 , - docieplenie stropów i stropodachów - ok. 2.223 m2 b) wymianie stolarki okiennej i drzwiowej (w tym bramy) - ok. 573 m2 c) wymianie oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne. d) robotach remontowych (m.in. remont schodów zewnętrznych, roboty malarskie, wykonanie elewacji na kominach, remont zadaszeń nad schodami). 2) wykonaniu opasek odwodnieniowych z kostki betonowej wokół budynków. 3) modernizacji instalacji c.o. - płukanie instalacji, wymiana zaworów grzejnikowych. 4) demontażu zabudowy aluminiowej na elewacji południowej budynku gospodarczego i rehabilitacji, 5) wymianie instalacji źródła ciepła na cele c.o i c.w.u. z kotłowni węglowej na kotłownię opalaną biomasą drewnopochodną - w budynku pralni i kotłowni 6) wykonaniu systemu instalacji solarnej w budynku pralni i kotłowni, 7) wymianie zewnętrznej instalacji c.o., c.w.u. i cyrkulacji w technologii preizolowanej - dł. (po wykopie) ok. 838 m, 9) dostawie i montażu kotłów warzelnych elektrycznych 3 szt. o pojemności 80 l każdy. 10) wykonaniu geodezyjnej mapy powykonawczej terenu objętego zakresem przedmiotu zmówienia wraz z jej rejestracją w zasobach geodezyjno-kartograficznych powiatów zduńskowolskiego i łaskiego (odpowiednio do właściwości). Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i zapisów w SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające polegające na robotach związanych z dostosowaniem się do przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 28 września 2004 r. w sprawie gatunków dziko występujących zwierząt objętych ochroną (Dz.U. Nr 220, poz. 2237) - dotyczy zabezpieczenia miejsc lęgowych ptaków oraz wykonania robót budowlanych o niewielkim zakresie w różnych branżach poprawiających funkcjonalność obiektu DPS. Wielkość zamówienia uzupełniającego do 5% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy i 00/100). Wadium może być wnoszone formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku wadium wnoszonym w pieniądzu, prosimy przelew kierować na konto sum depozytowych Powiatu Zduńskowolskiego w Banku PKO BP S.A. Nr rach.: 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wykonawca, który nie wniósł wadium w akceptowanej formie zostanie wykluczony z postępowania. W przypadku wadium w formie pieniężnej, jako czas wpływu wadium Zamawiający przyjmie datę (czas) uznania kwoty wadium na swoim rachunku.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w przedłożonych dokumentach (np. z rejestracji firmy, koncesji, zezwolenia, licencji lub z aktualnego dokumentu poświadczonego przez Wykonawcę o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej), winien wykazać potwierdzenie profilu działania Wykonawcy odpowiadającego przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości brutto minimum 1.000.000 zł każde oraz dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. uwaga: każde z zadań (kontraktów) ma obejmować następujące roboty: docieplenia budynków, wymianę pokryć dachowych, instalacje sanitarne (w tym c.o. i kotłownie) i instalacje elektryczne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował na dzień podpisania umowy odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia dokona pozytywnej oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien w swej ofercie wykazać, że iż będzie dysponował osobami posiadającymi wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Ustawy Prawo budowlane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń - jedna osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń - co najmniej jedna osoba - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedna osoba; lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykonawca wykaże, że dysponuje środkami pieniężnymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości min. 800.000 zł W przypadku wykonawcy dysponującego środkami pieniężnymi w walucie obcej winien on dokonać przeliczenia na PLN wg kursu średniego Narodowego Banku Polskiego na dzień ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku podania przez bank kwoty wyrażonej w cyfrach zamawiający przyjmie najniższą możliwą kwotę wynikająca z pokazanych cyfr; 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami; 2) wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku znaczącego tj. min. 14-dniowego przesunięcia się terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury udzielania zamówienia wynikającego z procedur przetargowych (np. odwołanie); 3) zmiana wynagrodzenia brutto za realizację przedmiotu umowy jeżeli zostaną zmienione przepisy prawa regulujące wysokość podatku VAT; 4) podwyższenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia wynikających ze zmiany regulacji prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzdunskowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25,98-220 Zduńska Wola - sekretariat Starosty pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 w ramach Programu PL04 -Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii-. Złożony został również wniosek o dofinansowanie z WFOŚiGW w Łodzi w ramach Programu Priorytetowego Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych należących do jednostek samorządu terytorialnego w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery oraz ze środków własnych Powiatu Zduńskowolskiego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.