eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płużnica › ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU ORAZ DOSTAWA ZESTAWÓW ODBIORCZYCH I INSTALACJA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU INTERNETOWA GMINA II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Płużnica: ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU ORAZ DOSTAWA ZESTAWÓW ODBIORCZYCH I INSTALACJA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU INTERNETOWA GMINA II
Numer ogłoszenia: 307290 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płużnica , 87-214 Płużnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 687 52 00, faks 56 688 73 91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO INTERNETU ORAZ DOSTAWA ZESTAWÓW ODBIORCZYCH I INSTALACJA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU INTERNETOWA GMINA II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług dostępu do Internetu oraz dostawę zestawów odbiorczych i instalację sprzętu dla 85 gospodarstw domowych Uczestników Projektu, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płużnicy, Gimnazjum Publicznego w Nowej Wsi Królewskiej oraz 6 świetlic z tym zastrzeżeniem, że współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 w ramach Osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne-zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-elnclusion obejmuje okres od dnia aktywacji usługi do dnia 31 lipca 2015 roku. Świadczenie usług dostępu do Internetu od dnia 1 sierpnia 2015 roku do dnia 30 września 2017 roku, Zamawiający finansuje ze środków własnych. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia nieprzerwanego dostępu do Internetu przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca dokona montażu i konfiguracji urządzeń końcowych niezbędnych do świadczenia usługi dostępu do Internetu we wskazanych w załączniku nr 1 a do SIWZ punktach oraz skonfiguruje 133 komputery zainstalowane w ramach projektu Internetowa Gmina II. 85 przyłączy internetowych, a tym samym urządzeń końcowych u Beneficjentów ostatecznych zakończonych będzie portem Fast Ethernet RJ45. Końcowe urządzenia sieciowe będą miały możliwość zabezpieczenia przed niepowołanym dostępem do jego opcji konfiguracyjnych poprzez zabezpieczenie hasłem dostępu do menu konfiguracyjnego. W 6 świetlicach, Wykonawca połączy znajdujące się tam zestawy komputerowe, po 3 w każdej świetlicy, w sieć lokalną, to znaczy tak aby każdy komputer posiadał dostęp do Internetu i mógł udostępniać swoje zasoby pozostałym komputerom. W tym celu dostarczy router minimum 8 portowy, zamontowany w szafie rakowej, a następnie wykona podłączenie zasilania prądowego i zestawu odbiorczego. Z szafy rakowej należy wykonać rozprowadzenie sieci LAN i sieci elektrycznej do każdego stanowiska komputerowego. Przy każdym stanowisku należy zamontować gniazdo prądowe i gniazdo sieciowe RJ45. W Gimnazjum Publicznym w Nowej Wsi Królewskiej, Wykonawca dostarczy 3 routery wifi, zamontowane w oddzielnych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, w szafach rakowych, a następnie wykona podłączenie zasilania prądowego i podłączy je do zestawu odbiorczego. Lokalizacje będą na różnych piętrach budynku, w różnych jego częściach, tak aby zapewnić bezprzewodowy dostęp do Internetu dla 25 mobilnych zestawów komputerowych. Routery zostaną skonfigurowane w ten sposób, aby dostęp do niego miały jedynie uprawnione komputery. W budynku GOPS, Wykonawca dostarczy 2 routery wifi, minimum 8-portowe, zamontowane w oddzielnych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, w szafach rakowych, a następnie wykona podłączenie zasilania prądowego i podłączy je do zestawu odbiorczego. Lokalizacje będą na różnych poziomach budynku, w różnych jego częściach, tak aby zapewnić bezprzewodowy dostęp do Internetu dla 3 mobilnych zestawów komputerowych i dostęp po istniejącej sieci LAN dla 3 komputerów stacjonarnych. Routery zostaną skonfigurowane w ten sposób, aby dostęp do niego miały jedynie uprawnione komputery. Wszystkie przewody rozprowadzane przez Wykonawcę na zewnątrz lub wewnątrz budynku winny być schowane w listwy nadtynkowe. Dostarczony sprzęt niezbędny do zrealizowania usługi winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt. Wykonawca zapewni możliwość telefonicznego i elektronicznego przyjmowania zgłoszeń awarii, co najmniej przez 8 h dziennie przez 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w godz. 8:00-16:00, w całym okresie obowiązywania umowy. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi serwisowe mające na celu usuwanie awarii i zapewnienie nieprzerwanego dostępu do Internetu. Dostęp do Internetu nie będzie posiadał limitów dotyczących wielkości transferu danych. Każde gospodarstwo domowe liczone jest jako jeden punkt, dla którego ma być zapewniony dostęp do Internetu (w każdym z gospodarstw znajduje się jeden komputer zainstalowany w ramach projektu Internetowa gmina II). Minimalne przepustowości Internetu określone są w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zapewni bezpłatnie system dostępny online umożliwiający monitoring wykorzystania łącza w poszczególnych punktach (statystyki dla każdego punktu w podziale na godziny). W przypadku wykluczenia danego Uczestnika Projektu z uczestnictwa w projekcie Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia i aktywowania łącza internetowego na nowy adres zgodnie ze wskazaniami Zamawiającymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 5 000,00 złotych (pięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą, tj. 30 dni, licząc od terminu złożenia ofert. 4. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenia okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 7. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, że żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągana zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK SPÓŁDZIELCZY W CHEŁMNIE 22 9486 0005 0015 2002 2004 0007 z podaniem tytułu wadium - Internet - sprawa nr GPI.271.17.2014 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu. 10. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie: a)złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp; b)zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku- Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. , Nr 171, poz. 1800 ze zm.). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia, nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ) i/lub Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany zakresu podwykonawstwa; 3) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków udziału winno być wykazane na: a) dzień składania ofert w postępowaniu lub b) dzień złożenia propozycji dokonania takiej zmiany, (do wyboru przez Wykonawcę). Sposób dokumentowania wymagań pozwalających wykazać ich spełnienie musi być zgodny z wymaganiami SIWZ; 4) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej; 6) gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od stron Umowy, w szczególności zdarzenia siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; 7) w sytuacji opóźnienia otrzymania środków finansowych z Instytucji wdrażającej na finansowanie przedmiotu zamówienia zmianie ulegnie termin płatności o czas opóźnienia w przekazaniu środków finansowych; 8) Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji świadczenia usług w przypadku zmiany adresu Uczestnika Projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pluznica.pl /BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Płużnicy, 87 - 214 Płużnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 09:30, miejsce: osobiście w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie, pokój nr 7A, w godz.: od 7.30 do 14.30 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: Urząd Gminy w Płużnicy, 87-214 Płużnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zadanie jest współfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 w ramach Osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.