eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-09-09

Ogłoszenie nr 306884 - 2016 z dnia 2016-09-09 r.

Mysłowice: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach, krajowy numer identyfikacyjny 000308258, ul. ul. Bytomska  41, 41-400  Mysłowice, woj. śląskie, państwo , tel. 723183366, e-mail zamowienia_publiczne@szpital2myslowice.pl, faks 323183362 323183287.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.szpital2mylowice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.szpital2mylowice.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr T. Boczonia w Mysłowicach ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice ( Sekretariat)-


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-11/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soczewek wewnątrzgałkowych do Apteki Szpitalnej SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 8 części zamówienia - pakietów wyszczególnionych poniżej : Pakiet 1 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, jednoczęściowe, hydrofilne - 2 pozycje Pakiet 2 Soczewki wewnątrzgałkowe, akrylowe, hydrofilne, bezaberacyjne - 2 pozycje Pakiet 3 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, jednoczęściowe, tylnokomorowe - 1 pozycja Pakiet 4 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne akrylowe, jednoczęściowe, hydrofilne, asferyczne - 1 pozycja Pakiet 5 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, akrylowe, hydrofobowe, asferyczne (żółte) - 1 pozycja Pakiet 6 Soczewki wewnątrzgałkowe, jednoczęściowe, przedniokomorowe, niezwijalne, - 1 pozycja Pakiet 7 Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, trzyczęściowe, hydrofobowe - 1 pozycja Pakiet 8 Soczewki wewnątrzgałkowe, przedniokomorowe, afakijne. Igła jednorazowa do implantacji soczewek wewnątrzgałkowych afakijnych - 2 pozycje Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Asortymentowo-Ilościowo- Wartościowe poszczególnych Pakietów stanowiące załączniki nr 1.1 - 1.8 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz utworzenie magazynu depozytowego na Bloku Operacyjnym Oddziału Okulistycznego SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach. Wielkość i asortyment wyrobów medycznych w magazynie depozytowym dla poszczególnych części zamówienia - pakietów określa załącznik nr 6 do SIWZ. Wyroby medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych, w tym spełniać następujące wymagania: -spełniać tzw. wymagania zasadnicze w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania, oznakowania tych wyrobów, a także informacji dostarczonej przez wytwórcę, -wystawiono dla nich deklarację zgodności, czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, -są oznakowane znakiem CE. Zamawiający wymaga, aby daty ważności dostarczanych soczewek nie były krótsze niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: Podane w Specyfikacjach Asortymentowo-Ilościowo- Wartościowych ilości soczewek wewnątrzgałkowych są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości soczewek o 50%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości soczewek między pozycjami w danym pakiecie w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zachowania cen jednostkowych soczewek na niezmienionym poziomie. Kompensacja nie może spowodować zwiększenia całkowitej wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. Warunki realizacji dostaw oraz funkcjonowania depozytu określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33.73.11.10 - Soczewki śródoczne

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą: 1. Folderów / katalogów / prospektów zawierających opis - specyfikację parametrów użytkowych, technicznych i jakościowych oferowanych wyrobów medycznych. 2.Deklaracje zgodności czyli oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, 3.Dokumentów potwierdzających, że oferowane wyroby medyczne posiadają odpowiednie wymagane przepisami deklaracje zgodności CE (certyfikat CE).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą tej grupy nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę 2) zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez WYKONAWCĘ (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody ZAMAWIAJĄCEGO ani sporządzenia aneksu do Umowy); 4) zmiany stawki podatku VAT w przypadku ich urzędowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; 5) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie; 6) ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni); 7) ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zmiany ilości soczewek między pozycjami w danym pakiecie w zależności od potrzeb, bez konieczności zmian w Umowie, pod warunkiem nie przekroczenia ogólnej wartości umowy o zamówienie publiczne.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/09/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE ZWIJALNE JEDNOCZĘŚCIOWE HYDROFILNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Soczewka wewnątrzgałkowa zwijalna jednoczęściowa, akrylowa, hydrofilna, asferyczna z jednorazowym zestawem do implantacji - szt 305 2.Soczewka wewnątrzgałkowa asferyczna, zwijalna jednoczęściowa hydrofilna, zapakowana fabrycznie do jednorazowego injectora jednoczęściowego-szt 3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
jakość40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Punkty w kryterium jakości przyznawane będą na podstawie oceny próbek złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą próbek w ilości 2 sztuk soczewek dla pozycji nr 1. Zamawiający żąda złożenia próbek - jednej soczewki o dioptrażu 21,0 D, drugiej soczewki o dioptrażu 21,5 D. Każda próbka powinna być opisana numerem Części zamówienia (pakietu) i numerem pozycji, której dotyczy. Próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu następująco opisanym: "Próbki - soczewki wewnątrzgałkowe, numer sprawy: Szp.2/NZ-271-11/16, nazwa i adres Wykonawcy". Do oferty zaleca się dołączenie informacji o złożonych próbkach z wyszczególnieniem asortymentu i ilości. Próbki po ocenie nie będą podlegały zwrotowi. Oferta Wykonawcy, który nie załączy wymaganych do oceny jakości wymaganych próbek w ilości podanej wyżej zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. Próbki wymagane do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Oceny próbek dokona Zespół Oceniający składający się z lekarzy Oddziału Okulistycznego.


Część nr: 2    Nazwa: SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE AKRYLOWE HYDROFILNE BEZABERACYJNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Soczewki wewnątrzgałkowe bezaberracyjne akrylowe hydrofilne z injectorem i kartridżem. Wyposażone w filtry UV, asferyczne dwuwypukłe o stałym dioptrażu na części optycznej soczewki -szt 150 2.Soczewki wewnątrzgałkowe bezaberracyjne akrylowe hydrofilne do mikrocięcia 1,8- 2,0 mm. Wyposażone w filtry UV. -szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
jakość40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Punkty w kryterium jakości przyznawane będą na podstawie oceny próbek złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą próbek w ilości 2 sztuk soczewek dla każdej z dwóch pozycji asortymentowej Zamawiający żąda złożenia próbek - jednej soczewki o dioptrażu 21,0 D, drugiej soczewki o dioptrażu 21,5 D. Każda próbka powinna być opisana numerem Części zamówienia (pakietu) i numerem pozycji, której dotyczy. Próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu następująco opisanym: "Próbki - soczewki wewnątrzgałkowe, numer sprawy: Szp.2/NZ-271-11/16, nazwa i adres Wykonawcy". Do oferty zaleca się dołączenie informacji o złożonych próbkach z wyszczególnieniem asortymentu i ilości. Próbki po ocenie nie będą podlegały zwrotowi. Oferta Wykonawcy, który nie załączy wymaganych do oceny jakości wymaganych próbek w ilości podanej wyżej zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. Próbki wymagane do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Oceny próbek dokona Zespół Oceniający składający się z lekarzy Oddziału Okulistycznego.


Część nr: 3    Nazwa: SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE ZWIJALNE JEDNOCZĘŚCIOWE TYLNOKOMOROWE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewka wewnątrzgałkowa, zwijalna jednoczęściowa, tylnokomorowa wraz z kartridżem do implantacji. Soczewka akrylowa hydrofobowa o stopniu uwodnienia 0,5% i mniej- szt 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
jakość40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Punkty w kryterium jakości przyznawane będą na podstawie oceny próbek złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą próbek w ilości 2 sztuk soczewek. Zamawiający żąda złożenia próbek - jednej soczewki o dioptrażu 21,0 D, drugiej soczewki o dioptrażu 21,5 D. Każda próbka powinna być opisana numerem Części zamówienia (pakietu) i numerem pozycji, której dotyczy. Próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu następująco opisanym: "Próbki - soczewki wewnątrzgałkowe, numer sprawy: Szp.2/NZ-271-11/16, nazwa i adres Wykonawcy". Do oferty zaleca się dołączenie informacji o złożonych próbkach z wyszczególnieniem asortymentu i ilości. Próbki po ocenie nie będą podlegały zwrotowi. Oferta Wykonawcy, który nie załączy wymaganych do oceny jakości wymaganych próbek w ilości podanej wyżej zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. Próbki wymagane do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Oceny próbek dokona Zespół Oceniający składający się z lekarzy Oddziału Okulistycznego.


Część nr: 4    Nazwa: SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE ZWIJALNE AKRYLOWE JEDNOCZĘŚCIOWE HYDROFILNE ASFERYCZNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne, akrylowe hydrofilne, asferyczne, jednoczęściowe - szt 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
jakość40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Punkty w kryterium jakości przyznawane będą na podstawie oceny próbek złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą próbek w ilości 2 sztuk soczewek. Zamawiający żąda złożenia próbek - jednej soczewki o dioptrażu 21,0 D, drugiej soczewki o dioptrażu 21,5 D. Każda próbka powinna być opisana numerem Części zamówienia (pakietu) i numerem pozycji, której dotyczy. Próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu następująco opisanym: "Próbki - soczewki wewnątrzgałkowe, numer sprawy: Szp.2/NZ-271-11/16, nazwa i adres Wykonawcy". Do oferty zaleca się dołączenie informacji o złożonych próbkach z wyszczególnieniem asortymentu i ilości. Próbki po ocenie nie będą podlegały zwrotowi. Oferta Wykonawcy, który nie załączy wymaganych do oceny jakości wymaganych próbek w ilości podanej wyżej zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. Próbki wymagane do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Oceny próbek dokona Zespół Oceniający składający się z lekarzy Oddziału Okulistycznego.


Część nr: 5    Nazwa: SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE ZWIJALNE AKRYLOWE HYDROFOBOWE ASFERYCZNE ( ŻÓŁTE)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewka wewnątrzgałkowa zwijalna, akrylowa hydrofobowa, asferyczna, z filtrem światła niebieskiego, żółta, współczynnik uwodnienia 0,5% i mniej - szt 150
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
jakość40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Punkty w kryterium jakości przyznawane będą na podstawie oceny próbek złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą próbek w ilości 2 sztuk soczewek. Zamawiający żąda złożenia próbek - jednej soczewki o dioptrażu 21,0 D, drugiej soczewki o dioptrażu 21,5 D. Każda próbka powinna być opisana numerem Części zamówienia (pakietu) i numerem pozycji, której dotyczy. Próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu następująco opisanym: "Próbki - soczewki wewnątrzgałkowe, numer sprawy: Szp.2/NZ-271-11/16, nazwa i adres Wykonawcy". Do oferty zaleca się dołączenie informacji o złożonych próbkach z wyszczególnieniem asortymentu i ilości. Próbki po ocenie nie będą podlegały zwrotowi. Oferta Wykonawcy, który nie załączy wymaganych do oceny jakości wymaganych próbek w ilości podanej wyżej zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. Próbki wymagane do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Oceny próbek dokona Zespół Oceniający składający się z lekarzy Oddziału Okulistycznego.


Część nr: 6    Nazwa: SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE JEDNOCZĘŚĆIOWE PRZEDNIOKOMOROWE NIEZWIJALNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewki wewnątrzgałkowe jednoczęściowe z polimetakrylatu, przedniokomorowe, niezwijalne - szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE ZWIJALNE TRZYCZĘŚCIOWE HYDROFOBOWE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne, trzyczęściowe, hydrofobowe. Części haptyczne PMMA - szt 10
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
jakość40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Punkty w kryterium jakości przyznawane będą na podstawie oceny próbek złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą próbek w ilości 2 sztuk soczewek. Zamawiający żąda złożenia próbek - jednej soczewki o dioptrażu 21,0 D, drugiej soczewki o dioptrażu 21,5 D. Każda próbka powinna być opisana numerem Części zamówienia (pakietu) i numerem pozycji, której dotyczy. Próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu następująco opisanym: "Próbki - soczewki wewnątrzgałkowe, numer sprawy: Szp.2/NZ-271-11/16, nazwa i adres Wykonawcy". Do oferty zaleca się dołączenie informacji o złożonych próbkach z wyszczególnieniem asortymentu i ilości. Próbki po ocenie nie będą podlegały zwrotowi. Oferta Wykonawcy, który nie załączy wymaganych do oceny jakości wymaganych próbek w ilości podanej wyżej zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. Próbki wymagane do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Oceny próbek dokona Zespół Oceniający składający się z lekarzy Oddziału Okulistycznego.


Część nr: 8    Nazwa: SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE PRZEDNIOKOMOROWE AFAKIJNE

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Soczewki wewnątrzgałkowe , przedniokomorowe, afakijne wykonane z PMMA formowanego metodą prasowania, do fiksacji tęczówkowej -szt 15 2.Igła jednorazowa do implantacji soczewek afakijnych -szt 15
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
jakość40
6) INFORMACJE DODATKOWE: Punkty w kryterium jakości przyznawane będą na podstawie oceny próbek złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą próbek w ilości 2 sztuk soczewek dla 1 pozycji asortymentowej. Zamawiający żąda złożenia próbek - jednej soczewki o dioptrażu 21,0 D, drugiej soczewki o dioptrażu 21,5 D. Każda próbka powinna być opisana numerem Części zamówienia (pakietu) i numerem pozycji, której dotyczy. Próbki należy złożyć w osobnym opakowaniu następująco opisanym: "Próbki - soczewki wewnątrzgałkowe, numer sprawy: Szp.2/NZ-271-11/16, nazwa i adres Wykonawcy". Do oferty zaleca się dołączenie informacji o złożonych próbkach z wyszczególnieniem asortymentu i ilości. Próbki po ocenie nie będą podlegały zwrotowi. Oferta Wykonawcy, który nie załączy wymaganych do oceny jakości wymaganych próbek w ilości podanej wyżej zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. Próbki wymagane do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Oceny próbek dokona Zespół Oceniający składający się z lekarzy Oddziału Okulistycznego.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.