eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Opracowanie i przeprowadzenie fakultatywnych dodatkowych zajęć warsztatowych Zastosowanie zaawansowanych programów komputerowych analiz inżynierskich dla studentów kierunku zamawianego Mechanika i Budowa Maszyn. Oznaczenie sprawyOZ/U/80/TB/14.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Gliwice: Opracowanie i przeprowadzenie fakultatywnych dodatkowych zajęć warsztatowych Zastosowanie zaawansowanych programów komputerowych analiz inżynierskich dla studentów kierunku zamawianego Mechanika i Budowa Maszyn. Oznaczenie sprawy: OZ/U/80/TB/14.
Numer ogłoszenia: 306612 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2371334, 2371335, 2371171, faks 32 2371171, 2372194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i przeprowadzenie fakultatywnych dodatkowych zajęć warsztatowych Zastosowanie zaawansowanych programów komputerowych analiz inżynierskich dla studentów kierunku zamawianego Mechanika i Budowa Maszyn. Oznaczenie sprawy: OZ/U/80/TB/14..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przeprowadzenie fakultatywnych dodatkowych zajęć warsztatowych - Zastosowanie zaawansowanych programów komputerowych do analiz inżynierskich dla studentów kierunku zamawianego Mechanika i budowa Maszyn w ramach projektu POKL.04.01.02-00-130/12 Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Zajęcia odbywać się będą w semestrach 5, 6 i 7 toku studiów. W poszczególnych semestrach prowadzone będą zajęcia z różnych narzędzi. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania, różniące się tematem warsztatów oraz terminem. 2. CPV: 80.30.00.00-7 Usługi szkolnictwa wyższego. 3. Termin realizacji: zadanie 1 - od 02.10.2014r. do 28.01.2015r, zadanie 2 - od 23.02.2015r. do 18.06.2015r, zadanie 3 - od 01.10.2015r. do 30.11.2015r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia oraz (dla wszystkich zadań): -posiada co najmniej tytuł zawodowy mgr, -posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną umożliwiającą opracowanie i przeprowadzenie warsztatów komputerowych, -posiada doświadczenie w zakresie wygłoszeń publicznych, prowadzenia zajęć dydaktycznych lub wykładów specjalistycznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A) wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1. Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia. B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnienie wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia.: 1.1. Oferta Cenowa.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Dokumenty są składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis lub podpis z imienną pieczątką opatrzony słowami za zgodność z oryginałem) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Wymaga się aby pisemne zobowiązania innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów składane były w oryginale. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie listę wszystkich podwykonawców (w przypadku korzystania z podwykonawców), którym zamierza powierzyć wykonywanie zamówienia. W treści listy należy podać dokładne nazwy (firmy) podwykonawców oraz ich adresy. Wykonawca obowiązany jest także podać w treści listy w odniesieniu do każdego podwykonawcy odrębnie, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć określonemu podwykonawcy, jak również wskazać tych podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez pełnomocnika wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie oraz złożone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy występujący wspólnie mogą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi z osobna spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1. W przypadku przynależenia do różnych grup kapitałowych, każdy z podmiotów występujących wspólnie jest zobowiązany do złożenia stosownej listy podmiotów należących do grupy kapitałowej. 8. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określonym w pkt. III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 9. W przypadku gdy w złożonych dokumentach lub oświadczeniach podane będą kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, w celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. b) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danej części usługi, c) zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, e) zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców), f) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. g) dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w przypadku zmiany obowiązujących przepisów. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy nr UDA-POKL.04.01.02-00-131/12-01 w ramach projektu Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki, nr Projektu POKL.04.01.02-00-131/12. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.2 Zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. 2. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej na Politechnikę Śląską, 44 - 100 Gliwice, ul. Akademicka 2A. 3. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze w terminie do 30 dni od daty złożenia faktury i spełnienia warunków umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie i przeprowadzenie warsztatów programu ANSYS Fluent w semestrze zimowym roku akademickiego 2014/2015..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Opracowanie treści 30 godzin zajęć warsztatów prowadzonych w semestrze 5 podstawowego toku studiów dla kierunku zamawianego Mechanika i Budowa Maszyn. b)Zamawiający przewiduje, iż realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca powinien przepracować do 10 godzin zegarowych bez możliwości zwiększenia liczby godzin. Konieczność wypracowania większej liczby godzin niż przewidziano w zamówieniu, nie zwalnia Wykonawcy z zaprzestania realizacji przedmiotu zamówienia. c)Przeprowadzenie warsztatów w wymiarze 30 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna = 45 minut) dla studentów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn w terminie: -Semestr 5: 02.10.2014r. - 28.01.2015r. (w wymiarze 30 godzin lekcyjnych) d)Łączna liczba godzin przewidzianych na opracowanie i przeprowadzenie zajęć wynosi 10 godzin zegarowych i 30 godzin lekcyjnych. e)Przygotowanie treści wykładu w formie umożliwiającej jej wydruk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie i przeprowadzenie warsztatów programu Catia w semestrze letnim roku akademickiego 2014/2015..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Opracowanie treści 30 godzin zajęć warsztatów prowadzonych w semestrze 6 podstawowego toku studiów dla kierunku zamawianego Mechanika i Budowa Maszyn b)Zamawiający przewiduje, iż realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca powinien przepracować do 10 godzin zegarowych bez możliwości zwiększenia liczby godzin. Konieczność wypracowania większej liczby godzin niż przewidziano w zamówieniu, nie zwalnia Wykonawcy z zaprzestania realizacji przedmiotu zamówienia. c)Przeprowadzenie warsztatów w wymiarze 30 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna = 45 minut) dla studentów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn w terminie: -Semestr 6: 23.02.2015 r. - 18.06.2015r. (w wymiarze 30 godzin lekcyjnych) d)Łączna liczba godzin przewidzianych na opracowanie i przeprowadzenie zajęć wynosi 10 godzin zegarowych i 30 godzin lekcyjnych. e)Przygotowanie treści wykładu w formie umożliwiającej jej wydruk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie i przeprowadzenie warsztatów programu Engineerng Equation Solver w semestrze zimowym roku akademickiego 2015/2016..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Opracowanie treści 30 godzin zajęć warsztatów prowadzonych w semestrze 7 podstawowego toku studiów dla kierunku zamawianego Mechanika i Budowa Maszyn b)Zamawiający przewiduje, iż realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca powinien przepracować do 10 godzin zegarowych bez możliwości zwiększenia liczby godzin. Konieczność wypracowania większej liczby godzin niż przewidziano w zamówieniu, nie zwalnia Wykonawcy z zaprzestania realizacji przedmiotu zamówienia. c)Przeprowadzenie wykładu w wymiarze 30 godzin lekcyjnych (jedna godzina lekcyjna = 45 minut) dla studentów kierunku Mechanika i Budowa Maszyn w terminie: -Semestr 7: 01.10.2015 r. - 30.11.2015 r. (w wymiarze 30 godzin lekcyjnych) d)Łączna liczba godzin przewidzianych na opracowanie i przeprowadzenie zajęć wynosi 10 godzin zegarowych i 30 godzin lekcyjnych. e)Przygotowanie treści wykładu w formie umożliwiającej jej wydruk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.