eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi z podziałem na 5 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 30640 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Białystok: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi z podziałem na 5 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 1751157500029, ul. ul. Zwycięstwa  2, 15703   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 645 800, e-mail zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, faks 856 513 783.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.gddkia.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.gddkia.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Białystok, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi z podziałem na 5 części
Numer referencyjny: O.BI.D-3.2413.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi z podziałem na 5 części: Część 1. Nadzór inwestorski nad zadaniem- Rozbudowa drogi krajowej nr 8 wraz z przebudową mostu przez rz. Kumiałka w m. Mielniki Część 2. Nadzór inwestorski nad zadaniem Przebudowa mostu przez rz. Łojewek w m. Bożejewo na drodze krajowej nr 64 Część 3. Nadzór inwestorski nad zadaniem- Przebudowa mostu przez rz. Mień k/m Mień na drodze krajowej nr 66 Część 4. Nadzór inwestorski nad zadaniem- Przebudowa mostu przez rz. Jabłonka w m. Zambrów na drodze krajowej nr 63 Część 5. Nadzór inwestorski nad zadaniem - Przebudowa przepustu w miejscowości Głęboki Bród, dk 16

II.5) Główny kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 84


II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Część 1. Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 04.2017- 10.2017 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót 03.2017-10.2017 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie Część 2. Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 04.2017- 10.2017 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót - 03.2017-10.2017 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie Część 3. okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 09.2017- 09.2018 r. Przewidywany koszt robót na 2017r. -5 000,00 zł. Pozostałe roboty będą realizowane w 2018r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -09.2017 - 09.2018 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie Część 4. Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 04.2017- 10.2017 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -03.2017 do 10.2017 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie Część 5. Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 04.2017- do 06.2017 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -03.2017 do 07.2017 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Osób wyznaczonych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Część 1, 2, 3, 5: 1)Kierownik Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robot mostowych - 1 osoba Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby: pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności mostowej lub kierownika budowy lub kierownika robót mostowych na 1 budowie lub przebudowie obiektu mostowego na drodze klasy min. G. 2)Inspektor nadzoru robót drogowych - 1 osoba Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby: pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności drogowej lub kierownika budowy lub kierownika robót na zadaniu polegającym na budowie, lub przebudowie drogi klasy min. G. Część 4: 1)Kierownik Zespołu Nadzoru - Inspektor nadzoru robot mostowych - 1 osoba Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby: pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności mostowej lub kierownika budowy lub kierownika robót mostowych na 1 budowie lub przebudowie obiektu mostowego na drodze klasy min. G. 2)Inspektor nadzoru robót drogowych - 1 osoba Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby: pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności drogowej lub kierownika budowy lub kierownika robót na zadaniu polegającym na budowie, lub przebudowie drogi klasy min. G. 3)Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych - 1 osoba (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych) - minimalne doświadczenie zawodowe - 2 lata na stanowisku Kierownika robót lub Inspektora nadzoru przy robotach w swojej branży; Dopuszcza się pełnienie funkcji Inspektora nadzoru robót mostowych i Inspektora nadzoru robót drogowych przez tą samą osobę pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień zawodowych. Dopuszcza się pełnienie funkcji Inspektora nadzoru robot mostowych lub Inspektora nadzoru robót drogowych przez tą samą osobę na maksymalnie trzech częściach ( dwie dowolne z części nr 1, 2, 4 , 5 oraz jako trzecia część - część nr 3). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt III.1.3) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy); 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 800,00 PLN (słownie złotych: osiemset); Część 2: 400,00 PLN (słownie złotych: czterysta); Część 3: 400,00 PLN (słownie złotych: czterysta); Część 4: 400,00 PLN (słownie złotych: czterysta); Część 5: 200,00 PLN (słownie złotych: dwieście).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres sporządzenia raportu końcowego 20
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Mostowych20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/03/2017, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Część 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór inwestorski nad zadaniem- Rozbudowa drogi krajowej nr 8 wraz z przebudową mostu przez rz. Kumiałka w m. Mielniki
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 84
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres sporządzenia raportu końcowego 20
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Mostowych20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 04.2017- 10.2017 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót 03.2017-10.2017 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie


Część nr: 2    Nazwa: Część 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór inwestorski nad zadaniem Przebudowa mostu przez rz. Łojewek w m. Bożejewo na drodze krajowej nr 64
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 84
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres sporządzenia raportu końcowego 20
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Mostowych20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 04.2017- 10.2017 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót - 03.2017-10.2017 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie


Część nr: 3    Nazwa: Część 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór inwestorski nad zadaniem- Przebudowa mostu przez rz. Mień k/m Mień na drodze krajowej nr 66
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 84
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres sporządzenia raportu końcowego 20
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Mostowych20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 09.2017- 09.2018 r. Przewidywany koszt robót na 2017r. -5 000,00 zł. Pozostałe roboty będą realizowane w 2018r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -09.2017 - 09.2018 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie


Część nr: 4    Nazwa: Część 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór inwestorski nad zadaniem- Przebudowa mostu przez rz. Jabłonka w m. Zambrów na drodze krajowej nr 63
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 84
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres sporządzenia raportu końcowego 20
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Mostowych20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 04.2017- 10.2017 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -03.2017 do 10.2017 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie


Część nr: 5    Nazwa: Część 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór inwestorski nad zadaniem - Przebudowa przepustu w miejscowości Głęboki Bród, dk 16
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 84
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Okres sporządzenia raportu końcowego20
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót Mostowych20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Okres pełnienia nadzoru będzie trwał od dnia zawarcia umowy do odbioru ostatecznego i pogwarancyjnego łącznie z tymi odbiorami, tj. w okresie realizacji robót budowlanych oraz ich rozliczenia. Ponadto zamówienie obejmuje również okres gwarancyjny. Planowany szacunkowy okres realizacji robót 04.2017- do 06.2017 r. Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od podpisania umowy do zakończenia robót -03.2017 do 07.2017 r. oraz okres rozliczenia i odbioru robót -okres gwarancyjny - 60 miesięcy lub 72 miesiące lub 84 miesiące w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę robót okresu w ofercie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.