eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno- promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Wrocław: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno- promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 30618 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno- promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjno - promocyjnej projektu Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu. Wytyczne dla Wykonawcy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - Projekt został wybrany do dofinansowania decyzją Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014; Wykonawca zamówienia jest zobowiązany do stosowania m.in.: - wytycznych w zakresie informacji i promocji wynikających z aktualnego Poradnika Beneficjenta - wytycznych z Podręcznika Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej - wymogów dotyczących Informacji i Promocji - Załącznik nr 4 do Regulacji ws. wdrażania MF EOG 2009-2014 dostępnych publicznie na stronie internetowej - wytycznych zawartych w Systemie Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. 1. Konferencja prasowa inicjująca promocję Projektu Wykonawca zorganizuje konferencję prasową na terenie Zajezdni autobusowej przy ul. Grabiszyńskiej 184 we Wrocławiu. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu sali konferencyjnej. Orientacyjny termin konferencji- koniec marca 2015 r. W ramach organizacji Wykonawca zapewni: - Catering dla 50 osób (ciągła przerwa kawowa): . kawa - bez limitu, . herbata (czarna, earl grey, owocowa)- bez limitu, . cukier, mleko, cytryna - bez limitu, . kruche ciastka, . woda z cytryną w dzbankach - bez limitu, . soki owocowe (jabłkowy, pomarańczowy) . serwetki, . pełna zastawa (talerzyki, sztućce, filiżanki, szklanki), zastawa nie może być zastawą jednorazowa, . pełna obsługa kelnerska, . stoły cateringowe muszą zostać przykryte obrusem; - Nagłośnienie wraz z 4 mikrofonami (2 mikrofony na statywach i 2 bezprzewodowe), - Dekorację w formie ścianki wystawienniczej, której parametry techniczne opisane są w Części 5.2, - Dystrybucję wśród uczestników materiałów promocyjnych (nie dotyczy albumu i pendrivów), -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca i terminu organizacji konferencji. 2. Konferencja popularno-naukowa Wykonawca zorganizuje we Wrocławiu konferencję popularno-naukową w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Orientacyjny termin konferencji popularnonaukowej- koniec maja 2015 r. W ramach organizacji Wykonawca zapewni: - Poczęstunek dla 10 osób który zostanie zorganizowany (w terminie wskazanym przez Zamawiającego) w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego, przed lub po konferencji popularno- naukowej. Poczęstunek musi się składać z 2 dań wersja mięsna/wegetariańska, deseru i napojów. Menu zostanie uzgodnione z Zamawiającym 7 dni przed konferencją popularno-naukową. - Catering wraz z lunchem w dniu konferencji dla 150 uczestników konferencji. Lunch musi się składać minimum z zupy, 2 ciepłych dań wersja mięsna/wegetariańska, 2 surówek. Menu lunchu zostanie uzgodnione z Wykonawcą najpóźniej 15 dni przed konferencją. Catering dla 150 osób (ciągła przerwa kawowa): . kawa - bez limitu, . herbata (czarna, earl grey, owocowa)- bez limitu, . cukier, mleko, cytryna - bez limitu, . kruche ciastka, . woda z cytryną w dzbankach - bez limitu, . soki owocowe (jabłkowy, pomarańczowy), Sprzęt techniczny catering: . serwetki, . pełna zastawa (talerzyki, sztućce, filiżanki, szklanki) zastawa nie może być zastawą jednorazową, . pełna obsługa kelnerska, . stoły cateringowe muszą zostać przykryte obrusem, . tabliczki przy daniach w języku polskim i angielskim, - Klimatyzowaną salę konferencyjną o powierzchni ok. 250 m2 z wystarczającą ilością miejsc siedzących, preferowana lokalizacja- hotel 3 gwiazdkowy we Wrocławiu, - Mównicę - Nagłośnienie wraz z 4 mikrofonami (2 mikrofony na statywach i 2 bezprzewodowe), - Tabliczki z imieniem i nazwiskiem oraz funkcją prelegentów, - Tłumaczenie symultaniczne dla 150 osób wraz z niezbędnym sprzętem technicznym w trakcie trwania konferencji. Tłumaczenie powinno odbywać się w dwóch językach polski angielski. Informacje dodatkowe: . Język: tłumaczenie polsko-angielskie, angielsko-polskie, . Wymagana liczba słuchawek i odbiorników: 150 kompletów . Zapewnienie niezbędnej obsługi technicznej, Zapotrzebowanie na sprzęt do tłumaczeń symultanicznych: . aparatura symultaniczna 1 szt. (min.2 promienniki podczerwieni dużej mocy na statywach), . ułożenie okablowania zasilającego i sygnałowego do zainstalowanych urządzeń. Kable muszą zostać ułożone w sposób nie stwarzający zagrożenia dla osób obecnych na konferencji. . Wykonawca dostarczy wszystkie niezbędne do montażu akcesoria, . kabina do tłumaczeń 1 szt - Dekorację w formie ścianki wystawienniczej, której parametry techniczne opisane są w Części 5.2, - Dystrybucję wśród uczestników materiałów promocyjnych, - Wieszaki na odzież wierzchnią przed salą, - Bezpośredni transport lotniczy 2 prelegentów z lotniska Oslo Airport (OSL) na lotnisko Wrocław Starachowice (WRO) i z powrotem, a także transport z lotniska do hotelu i z hotelu na lotnisko czystym samochodem, rocznik samochodu co najmniej 2005, wygląd estetyczny, samochód dla osób niepalących. Przelot z lotniska Oslo Airport (OSL) na lotnisko Wrocław Starachowice (WRO) i z powrotem, nie może trwać dłużej niż 4 godziny w jedną stronę. Przelot powinien odbyć się nie później niż dzień przed konferencją, a lot powrotny powinien odbyć się nie później niż dzień po konferencji. - Noclegi ze śniadaniem (max. 8 osób) w hotelu o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym w bliskiej odległości (ok. 1 km.) od miejsca organizacji konferencji lub w miejscu organizacji konferencji. Wszystkie dodatkowe usługi świadczone przez hotel między innymi korzystanie z minibarów, będą płatne indywidualnie przez gościa. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu organizacji konferencji. - Transport (max. 6 osób) dla pozostałych prelegentów z miejsc wskazanych przez Zamawiającego (np. lotnisko, dworzec). Samochód musi być czysty, rocznik samochodu co najmniej 2005, wygląd estetyczny, samochód dla osób niepalących Zamawiający wyznaczy termin konferencji popularno-naukowej, o czym powiadomi Wykonawcę nie później niż 60 dni przed terminem konferencji. Przygotowanie listy zaproszonych gości oraz wysyłka zaproszeń drogą pocztową i elektroniczną leży po stronie Zamawiającego. 3. Konferencja prasowa zamykająca Wykonawca zorganizuje konferencję prasową na terenie Zajezdni autobusowej przy ul. Grabiszyńskiej 184 we Wrocławiu. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu Sali konferencyjnej. Orientacyjny termin konferencji marzec 2016 r. W ramach organizacji Wykonawca zapewni: - Catering dla 50 osób (ciągła przerwa kawowa) : . kawa - bez limitu, . herbata (czarna, earl grey, owocowa)- bez limitu, . cukier, mleko, cytryna - bez limitu, . kruche ciastka, . woda z cytryną w dzbankach - bez limitu, . soki owocowe (jabłkowy, pomarańczowy), . serwetki, . pełna zastawa (talerzyki, sztućce, filiżanki, szklanki) zastawa nie może być zastawą jednorazową, . pełna obsługa kelnerska, . stoły cateringowe muszą zostać przykryte obrusem. - Nagłośnienie wraz z 4 mikrofonami (2 mikrofony na statywach i 2 bezprzewodowe), - Dekorację w formie ścianki wystawienniczej, której parametry techniczne opisane są w Części 5.2, - Dystrybucję wśród uczestników materiałów promocyjnych, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca i terminu organizacji konferencji zamykającej. 4. Tablica pamiątkowa Tablica pamiątkowa o wymiarach: 300 x 200 x 2 mm, wykonana z posrebrzanego anodowanego aluminium o grubości 2 mm. Druk w trzech kolorach: Ciemny niebieski: PMS C 281, Jasny niebieski: PMS C 287, Czerwony: PMS C 1805. Tablica pokryta będzie gorącym lakierem przy 80°C na powierzchni i na krawędziach. Otwory do mocowania muszą być zrobione przed lakierowaniem. Montaż tablicy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - 1 sztuka. Wzór tablicy i szczegółowe informacje znajdują się w wymogach dotyczących Informacji i Promocji Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2009-2014. 5. Zaprojektowanie i produkcja artykułów promocyjnych 5.1. Informacja ogólna 5.1.1. Wykaz artykułów oraz wymagania dotyczące ich wymiarów i parametrów technicznych zostały określone w pkt. 5.2. tj. w Wykazie artykułów. 5.1.2. Gwarancja na artykuły min. 6 miesięcy od dnia ich odbioru przez Zamawiającego. 5.1.3. Oznakowanie artykułów: Wykonawca ma obowiązek umieszczenia oznakowania graficznego na artykułach. Wytyczne techniczne odnoszące się do oznaczeń artykułów: Wykonawca musi uwzględnić system identyfikacji wizualnej dla Programu, a w szczególności logotypy MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. Umiejscowienie i układ logotypów musi zostać każdorazowo zatwierdzony przez Zamawiającego. 5.1.4. Zamawiający ma 5 dni roboczych na akceptację projektu artykułów promocyjnych, bądź wniesienie uwag, które Wykonawca musi uwzględnić przy przedstawieniu kolejnego projektu. Dopiero po ostatecznej akceptacji projektu przez Zamawiającego Wykonawca może przystąpić do produkcji artykułu promocyjnego. 5.1.5. Wykonawca zobowiązuje się przekazać ściankę wystawienniczą, rollupy, długopisy ekologiczne i notesy co najmniej 7 dni przed Konferencją prasową inicjującą projekt, o której mowa w pkt. 1, pozostałe materiały promocyjne zostaną przekazane 30 dni przed konferencją popularno-naukowej, o której mowa w pkt. 2 5.1.6. Dostawa artykułów do siedziby zamawiającego: Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zarządzania Funduszami, ul. Bogusławskiego 8,10, 50-031 Wrocław (z wniesieniem na V piętro). Wykonawca zapewni wyładunek artykułów oraz złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sposób transportu oraz opakowanie artykułów muszą zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego opakowania i lub transportu odpowiada Wykonawca. 5.2. Wykaz artykułów: 5.2.1. Ścianka wystawiennicza (typu POP UP, łukowa o wymiarach 4x3 m., 6-panelowa z wydrukiem kolorowym o rozdzielczości 1200 dpi lub wyższej, na podłożu matowym, antyrefleksowym) z kufrem transportowym (trybunką)- 1 sztuka. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na ściance wystawienniczej logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją ,,Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.2. Rollup o wymiarach 100x200 cm. Wydruk kolorowy o rozdzielczości 1200 dpi lub wyższej, kaseta wykonana z aluminium o podwyższonej trwałości, pokrowiec zamykany na zamek- 2 sztuki. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na rollup-ie logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.3. Druk plakatów o formacie B1, wraz z ich wyklejaniem i wynajem powierzchni na słupach reklamowych na 2 tygodnie. Wykonawca wg wytycznych Zamawiającego zaprojektuje i wydrukuje 2 rodzaje plakatów formatu B1 (po 50 szt. każdy plakat, razem 100 szt. plakatów). Druk zostanie wykonany w kolorze, techniką offsetową (4+0) na papierze kredowym o gramaturze co najmniej 150 g/m2. Termin ekspozycji plakatów oraz lokalizacje na słupach ogłoszeniowych w miejscach często uczęszczanych np. galerie handlowe, uczelnie, dworce, zostaną uzgodnione z Zamawiającym na miesiąc przed Konferencją popularno-naukową, o której mowa w pkt. 2. Ilość plakatów zostanie podzielona na dwie części. Pierwsza część plakatów (50 szt. ) zostanie rozklejona przed terminem konferencji popularno-naukowej, druga część plakatów (50 szt.) zostanie rozklejona przed terminem organizacji konferencji zamykającej. Zamawiający dostarczy Wykonawcy 15 dni przed rozpoczęciem produkcji plakatu, wszystkie niezbędne do jego wyprodukowania informacji, a w szczególności określenie grup docelowych, głównego przesłania, efektu, który w wyszczególnionych grupach ma wywołać call to action. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.4. Długopisy ekologiczne- długopis z niebieskim wkładem i końcówką do ekranów dotykowych, wykonany z drewna lub bambusa z metalowym klipsem w kartonowym etui, w kolorze brązowym. Wymiary ok. 14 cm. Znakowanie: naklejka. Ilość -400 szt. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na etui od długopisów logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją ,Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.5. Notesy- w miękkiej oprawie z przyjaznego dla środowiska papieru pochodzącego z recyklingu, w kolorze brązowym, wyposażone w gumkę umożliwiającą zamknięcie. Notatnik powinien posiadać 50 czystych kartek. Wielkość: format A5. Znakowanie: naklejka. Ilość notesów- 400 szt. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na okładkach notesów logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 5.2.6. Pamięć USB 32 GB (co najmniej 2.0) - zaprojektowanie i wykonanie pendriva w kształcie autobusu w kolorze czerwonym (tzw. ogórka), z miękkiego PCV. Wymiary ok. 6x4x1 cm. Opakowanie: kartonowe pudełko. Znakowanie: nadruk. Ilość nośników- 150 szt. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na pudełku logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Program Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturoweg wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych 5.2.7. Album formatu A4 - wydrukowanie albumu o Zajezdni. Projekt Albumu znajduje się w posiadaniu Zamawiającego. Format: A4. Druk: 4+4. Papier: kreda matowa 250 g/m2. Objętość: 18 stron (wnętrze). Okładka oprawa twarda, szyta + oklejka. Orientacja pozioma składany po krótszym boku. - nakład: 250 szt. w wersji polskiej oraz 250 szt. w wersji angielskiej Zamawiający dostarczy Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem druku pliki w formacie PDF z przygotowanym do druku projektem Albumu. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania w albumie logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją ,,Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 6. Billboard informacyjny Wykonawca wg wytycznych Zamawiającego zaprojektuje, wydrukuje i wyklei billboard o wymiarach 6x2m. Druk zostanie wykonany w kolorze, techniką solventową na papierze bilboardowym. Termin ekspozycji i lokalizacja zostaną uzgodnione z Zamawiającym na miesiąc przed Konferencją prasową inicjującą promocję Projektu, o której mowa w pkt. 1. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajmu powierzchni reklamowej. Ilość- 1 szt. Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej 15 dni przed rozpoczęciem produkcji billboardu, wszystkie niezbędne do jego wyprodukowania informacje, a w szczególności określenia grup docelowych głównego przesłania efektu, który w wyszczególnionych grupach ma wywołać call to action, a także dane dotyczące lokalizacji billboardu i wszystkie potrzebne pozwolenia. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na billboardzie logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. 7. Strona internetowa 7.1. Wykonawca wg wytycznych Zamawiającego zaprojektuje, wykona i wdroży dwujęzyczną stronę internetową Projektu, która stanowić będzie podstronę Zamawiającego dostępną pod adresem wskazanym przez Zamawiającego. Strona zostanie wdrożona na serwerze wskazanym przez Zamawiającego. 7.2. Strona internetowa zostanie przygotowywana w technologii PHP lub innej uzgodnionej z Zamawiającym. Część merytoryczna strony zostanie przygotowana w oparciu o materiały (m.in. zdjęcia, teksty, dokumenty), które mają być zamieszczone na stronie oraz wskazówki Zamawiającego. Materiały te Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Wykonawcy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt strony w postaci makiet klikalnych i projektów graficznych najpóźniej 30 dni kalendarzowych po dostarczeniu materiałów. Zamawiający będzie miał 5 dni roboczych na akceptacje bądź zgłoszenie uwag do makiet klikalnych i projektów graficznych strony. Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia wszystkich ewentualnych uwag Zamawiającego przy przedłożeniu kolejnych projektów makiet klikalnych i projektów graficznych strony. Wykonawca będzie miał 15 dni na uruchomienie strony od momentu akceptacji przez Zamawiającego. 7.3. Strona musi spełniać wymogi dostępności dla osób niedowidzących - WCAG 2.0 na poziomie 2 (AA). Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania na stronie logotypów MF EOG 2009-2014, NMF 2009-2014, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego wraz z adnotacją Wsparcie udzielone z funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. Wykonawca zajmie się kompleksową realizacją wydarzenia począwszy od przygotowania harmonogramu działań przygotowawczych, skończywszy na kompleksowej obsłudze wydarzenia. Wszystkie elementy składające się na zamówienie zostaną wcześniej uzgodnione z Zamawiającym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) co najmniej dwie (2) kampanie informacyjne / reklamowe o wartości minimum 20 000,00 zł brutto każda, i b) co najmniej dwie (2) konferencje prasowe o wartości minimum 2 000,00 zł brutto każda. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy .Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.2 pozycja 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymaganą dla tych dokumentów. Uwaga: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin zaprojektowania, wykonania i wdrożenia strony internetowej - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze zmianami umowy o dofinansowanie, w szczególności w przypadku zmiany harmonogramu terminowego realizacji przedmiotowego projektu, - zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, - zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych, - w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w projekcie umowy (§4) będącej załącznikiem nr 8 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44 pokój 135.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt został wybrany do dofinansowania decyzją Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014;.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.