eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w Gminie Komańcza od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 rokuWp.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-07

Ogłoszenie nr 306090 - 2016 z dnia 2016-09-07 r.

Komańcza: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w Gminie Komańcza od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 rokuWp.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301250


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komańcza, krajowy numer identyfikacyjny 37044075500000, ul. Komańcza  166, 38543   Komańcza, państwo , woj. podkarpackie, tel. 13 46 77 035, faks 13 46 77 035, e-mail
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.komancza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w Gminie Komańcza od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 rokuWp.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Wp.271-4/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół w Gminie Komańcza od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku łącznie z zapewnieniem im opieki podczas przejazdu w dni nauki szkolnej. Uczniowie szkół korzystać będą z przewozu na podstawie imiennych biletów miesięcznych w ramach regularnego publicznego przewozu osób. Liczba uczniów objęta dowozem oraz trasy dowozu i odwozu uczniów są następujące: I. Trasa nr 1 Wola Michowa - Zespół Szkół w Komańczy (tam i z powrotem) na następujących odcinkach trasy: 1. Wola Michowa - Publiczna Szkoła Podstawowa w Nowym Łupkowie - 5 uczniów (przejazd w jedną stronę) 2. Smolnik - Zespół Szkół w Komańczy - 7 uczniów 3. Nowy Łupków - Zespół Szkół w Komańczy - 9 uczniów 4. Radoszyce - Zespół Szkół w Komańczy - 23 uczniów 5. Komańcza - Zespół Szkół w Komańczy - 27 uczniów 6. Dołżyca - Zespół Szkół w Komańczy - 10 uczniów 7. Czystogarb - Zespół Szkół w Komańczy - 4 uczniów II. Trasa nr 2 Wysoczany - Kulaszne - Turzańsk - Zespół Szkół w Rzepedzi (tam i z powrotem) na następujących odcinkach trasy: 1. Wysoczany - Zespół Szkół w Rzepedzi - 13 uczniów 2. Kulaszne - Zespół Szkół w Rzepedzi - 9 uczniów 3. Szczawne - Zespół Szkół w Rzepedzi - 24 uczniów 4. Rzepedź - Zespół Szkół w Rzepedzi - 7 uczniów 5. Turzańsk - Zespół Szkół w Rzepedzi - 22 uczniów III. Trasa nr 3 Czystogarb - Moszczaniec - Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Wisłoku Wielkim (tam i z powrotem) na następujących odcinkach trasy; 1. Czystogarb - Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Wisłoku Wielkim - 23 uczniów 2. Wisłok Wielki - Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Wisłoku Wielkim - 3 uczniów 3. Wisłok Wielki Górny - Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Wisłoku Wielkim - 3 uczniów 4. Moszczaniec - Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Wisłoku Wielkim - 25 uczniów (dowóz uczniów tylko do dnia 31 grudnia 2016 roku) Łączna liczba uczniów objęta dowozem: 214. Liczby są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczniów korzystających z przewozu na trasach, łącznie nie więcej niż o 10%. W przypadku zwiększenia ilości uczniów dowożonych Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na takich samych warunkach w tej samej cenie, zmniejszenie ilości dowożonych uczniów nie będzie skutkować obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, otrzyma przed rozpoczęciem świadczenia usług przewozowych, imienny wykaz uczniów z aktualną informacją dotyczącą godzin dowozów i odwozów uczniów ze szkół. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych. Przewozy będą świadczone w dni nauki szkolnej tj. z wyłączeniem ferii zimowych i przerwy wakacyjnej wg kalendarza szkolnego, przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy. Dowóz i odwóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony w następujących godzinach: 1. Zespół Szkół w Komańczy: a) dowóz do godziny - 8.15 b) odwóz do miejsca zamieszkania - od godziny 12.50 do godziny 14.30 c) liczba kursów popołudniowych - 2 2. Zespołu Szkół w Rzepedzi: a) dowóz do godziny - 8.00 b) odwóz do miejsca zamieszkania - od godziny 12.30 do godziny 15.20 c) liczba kursów popołudniowych - w cztery dni tygodnia 2 kursy, jeden dzień w tygodniu 3 kursy 3. Publiczna Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Wisłoku Wielkim: a) dowóz do godziny - 7.40 b) odwóz do miejsca zamieszkania -od godziny 12.20 do godziny 14.30 c) liczba kursów popołudniowych - 2 Powyższe godziny mogą ulec zmianie. Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi w czasie transportu. Opiekun powinien zachować szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do autobusu i wysiadaniu oraz tuż po jego zatrzymaniu na przystanku, w tym podczas przechodzenia uczniów przez jezdnię. Pracownicy są odpowiedzialni za zachowanie zasad bezpieczeństwa podczas przewozu oraz podczas przekazania dzieci rodzicom oraz pracownikom szkoły. Zamawiający wyklucza łączenie funkcji opiekuna i kierowcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach lub odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojeżdżającym uczniom miejsca siedzące. Wykonawca zobowiązuje się na podstawie sprzedanych biletów do wykonania usługi przewozu uczniów na wskazanych przez Zamawiającego trasach zgodnie z rozkładem jazdy autobusów, z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny odpowiadających temu rodzajowi transportu. Usterki techniczne i awarie pojazdów nie zwalniają usługodawcy z przewozu uczniów, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia innych autobusów. Jeżeli przed rozpoczęciem przewozu lub w czasie jego wykonywania zaistnieją okoliczności uniemożliwiające jego wykonanie zgodnie z treścią umowy (np. awaria pojazdu), Wykonawca będzie obowiązany niezwłocznie powiadomić o tym dyrektora odpowiedniej szkoły oraz zorganizować uczniom opiekę i przewóz do miejsca przeznaczenia przy użyciu innych własnych lub obcych środków transportowych. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV: 60100000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT187962.96
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ARRIVA BUS TRANSPORT POLSKA Sp. z o.o.,  ,  ul.Dąbrowskiego 8/24,  87-100,  Toruń,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187962.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187962.96Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7962.96
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.