eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatu Końskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 30565 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Kielce: Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatu Końskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18686-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 368886031300, ul. Witosa  86, 25561   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. +48413340105 wew. 209, 309, faks +48413340105 wew. 409, e-mail zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wojewódzka samorządowa jednosta organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatu Końskie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ŚZMiUW.NO.NZ.2620.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatu Końskie. 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1 Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa: urządzeń ochrony przeciwpowodziowej wraz z budowlami oraz jazów - wg lokalizacji podanej poniżej: a) Lewy i prawy wał rzeki Czarna Konecka o łącznej dł. 8,1 km (przepust ramowy na lewy wale w km 36+650) gm. Ruda Maleniecka pow. Końskie Stąporków (ul. Miła), gm. Stąporków - 1 szt., Błaszków, gm. Stąporków - 1 szt. 2.1 .1 W ramach utrzymywania w/w urządzeń (wałów p.powodziowych) do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie następujących prac i czynności, a w szczególności: 1. Nadzorowanie i patrolowanie wałów przeciwpowodziowych i urządzeń wałowych zapobiegając przed niszczeniem, wypasaniem bydła i dewastacją tych urządzeń na przydzielonym odcinku 2. Konserwacja wlotów i koszenie odpływów od śluz wałowych: 3. Konserwacja i malowanie części metalowych śluz wałowych, rogatek wałowych, tablic ostrzegawczych i słupków hektometrowych na poszczególnych odcinkach wałów; 4. Dokonywanie drobnych napraw ramp wałowych, ścieżek, przejść i objazdów rogatek, zasypywanie drobnych nierówności i kolein, lokalne stosowanie posiewu nasionami traw i roślin motylkowych; 5. Uzupełnianie drobnych ubytków betonem w konstrukcji betonowej budowli. 6. Bieżące wycinanie samosiejek drzew i krzaków w najbliższym sąsiedztwie wałów (pas 3m od stopy wałów); 7. Rozrzucanie kretowisk i zasypywanie nor ziemnych w skarpach i koronie wału; 8. Ochrona i zabezpieczenie śluz wałowych przed oblodzeniem poprzez odkuwanie i odśnieżanie zamknięć śluz; 9. Czynny udział w czasie akcji przeciwpowodziowej (współpraca ze sztabami antykryzysowymi) i w komisyjnych przeglądach wałów; 10. Właściwe utrzymania pasa użytków zielonych wzdłuż wału o szerokości 3m od stopy ławki lub wału (zakaz sadzenia drzew i krzewów, uprawy gruntu, rozkopywania); 11. Wymienione powyżej prace i czynności należy bezwzględnie wykonywać z zachowaniem zasad i przepisów BHP; 12. Bieżące informowanie i zgłaszanie kierownikowi rejonowego oddziału o stanie urządzeń wałowych i samego wału, w tym zgłaszanie wniosków odnośnie ewentualnych napraw dróg przywałowych, przejazdów, ramp, korony wału, nieobjętych przedmiotem zamówienia; 13. Stała dyspozycyjność przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godz. na dobę po ogłoszeniu stanu pogotowia przeciwpowodziowego i obserwowanie stanu wody na obwałowanych odcinkach rzek oraz natychmiastowe meldowanie o przyborach wód przekraczających stany ostrzegawcze; 2.1.2 W ramach utrzymywania budowli piętrzących do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie następujących prac i czynności, a w szczególności: 1. Konserwacja i malowanie części metalowych jazów. 2. Wykaszanie porostów roślinnych ze skarp i dna rzeki w obrębie obsługiwanych jazów. 3. Dokonywanie drobnych napraw urządzeń piętrzących i powstałych uszkodzeń w obrębie budowli oraz usuwanie zanieczyszczeń wokół budowli. 4. Konserwacja w/w jazów, polegająca na oliwieniu, smarowaniu części ruchomych i mechanizmów wyciągowych. 5. Konserwację antykorozyjną konstrukcji stalowych tych jazów. 6. Odkuwanie lodu przy urządzeniach piętrzących - na bieżąco. 7. Uzupełnienie drobnych ubytków betonem w konstrukcji betonowej jazów. 8. Zastawianie, odstawianie oraz prowadzenie właściwej obsługi urządzeń w czasie trwania nawodnienia. 9. Usuwanie na bieżąco zanieczyszczeń, przetamowań koryta rzeki znajdujących się w obrębie obsługiwanych budowli. 10. Ochrona i zabezpieczenie części ruchomych urządzeń przed oblodzeniem poprzez odkuwanie i odśnieżanie. 11. Nadzorowanie urządzeń piętrzących przed niszczeniem i kradzieżą. 12. Czynny udział w czasie akcji powodziowej i wszystkich przeglądach stanu technicznego budowli piętrzących. 13. Stała dyspozycyjność przez wszystkie dni w każdym miesiącu i przez 24 godziny na dobę po ogłoszeniu stanu pogotowia przeciwpowodziowego i obserwowanie stanu wody na rzekach i natychmiastowe meldowanie o przyborach przekraczających stany ostrzegawcze. Z uwagi na wymaganą przedmiotem zamówienia stałą dyspozycyjność przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godziny na dobę, po ogłoszeniu pogotowia przeciwpowodziowego - (obserwowanie stanu wody w rzece, natychmiastowe meldowanie o ewentualnych przyborach przekraczających stany ostrzegawcze lub alarmowe), bezwzględnie wymaga się aby Wykonawca posiadał taki skład osobowy, który pozwoli na stałą obsługę odpowiednio poszczególnych odcinków wałów i urządzeń. Oznacza to, że wymienione w ramach danej pozycji oznaczonej odpowiednią literą alfabetu odcinki wałów i urządzenia winna nieprzerwanie "obsługiwać" co najmniej jedna osoba posiadająca stosowną do wykonywania tych czynności wiedzę i umiejętności. Zamawiający będzie wykonywał szczegółowe kontrole w zakresie spełnienia tych wymagań. W trakcie realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od wykonawcy imiennej listy tych osób. 2.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać: * na warunkach określonych niniejszą SIWZ * wzorem umowy oraz zgodnie z: * warunkami Zamawiającego * obowiązującymi przepisami BHP; * warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego; * polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, * przepisami prawa budowlanego. W przypadku alarmu przeciwpowodziowego Wykonawca winien być w stałej dyspozycji Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach, tel. (041) 342 11 10, (041) 342 16 88 oraz być w kontakcie z Powiatowymi Zespołami Reagowania Kryzysowego, z Urzędami Gmin i Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej. ? Przed sporządzeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, której termin może uzgodnić z pracownikami ŚZMiUW w Kielcach. 2.3. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową. 2.4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.4.1 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia poprzez patrolowanie i nadzorowanie poszczególnych odcinków wałów i urządzeń piętrzących (łącznie - co najmniej 1/2 etatu). 2.4.2 Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, dotyczą w szczególności patrolowania i nadzorowania odcinka wału. a) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. d) Wykonawca w terminie do 5 dni od terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa pod lit. "b" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. e) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. f) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. g) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na podwykonawców i obiekty) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. 2.4.3. W przypadku wątpliwości, co do treści w/w raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90721800-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19293.75
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Wodno - Melioracyjnych "WOD-KOP" Stanisław Zbroszczyk ,  ,  Mniów, ul. Kolonia 96 ,  26-080,  Mniów,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17213.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17213.85
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36993.45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.