eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 13/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Dąbrowa Górnicza: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 13/2014
Numer ogłoszenia: 305440 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej , ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 13/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) Nr 27, Nr 28, Nr 29, Nr 30, Nr 31, Nr 32. (kontynuacja numeracji zadań prowadzonych w roku 2014 postępowań tego rodzaju) część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr 27 oszacowane na 456 godzin część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr 28 oszacowane na 456 godzin część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr 29 oszacowane na 456 godzin część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr 30 oszacowane na 456 godzin część 5 - zamówienia dotyczy zadania Nr 31 oszacowane na 456 godzin część 6 - zamówienia dotyczy zadania Nr 32 oszacowane na 456 godzin 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. 2. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,55 zł za jedną godzinę brutto. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania: 3.1. na wykonanie zadania przez poszczególne osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednej części zamówienia (zadania) (druki dla wykonawców nie prowadzącymi działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązany jest określić, na którą część (zadanie) składa ofertę. 3.2. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą składając ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania powinien złożyć osobną ofertę na każdą część (zadanie) (druki dla wykonawców prowadzących działalność gospodarczą ). Spośród złożonych ofert zamawiający wybierze zaoferowaną najniższą cenę na każdą z 6 części (zadań). 4. Poszczególne części (zadania) oszacowana została na: część Nr 1 (zadanie Nr 27) - 456 godzin, część Nr 2 (zadanie Nr 28) - 456 godzin, część Nr 3 (zadanie Nr 29) - 456 godzin, część Nr 4 (zadanie Nr 30) - 456 godzin, część Nr 5 (zadanie Nr 31) - 456 godzin, część Nr 6 (zadanie Nr 32) - 456 godzin, 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 6. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego. Na formularzu ofertowym wykonawca zobowiązany jest wyliczyć kwotę brutto za 456 godzin dla zdań Nr 27,28,29,30,31,32 . Dodatkowo szczegółowy opis i wymagania związane z przedmiotem zamówienia znajdują się w projekcie umowy ramowej /Załącznik Nr 3, stanowiący integralną część SIWZ. 7. W przypadku wyboru wykonawcy nie prowadzącego działalności gospodarczej zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą na wykonanie jednej części (zadania) zamówienia. W przypadku wyboru wykonawcy prowadzącego działalności gospodarczą zamawiający zawrze umowę na wykonanie tylu części (zadań) zamówienia ilu został wybrany. 8. Zleceniobiorca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy skarbowej stosownie do art.294 § 4 ustawy z 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 8 poz.60 z późniejszymi zmianami) oraz potwierdza przyjęcie do wiadomości przepisu art. 306 Ordynacji podatkowej przewidującego kary za naruszenie obowiązku zachowania tajemnicy skarbowej. 9. Przedmiot zamówienia to usługa w rozumieniu art. 2 pkt. 10) p.z.p. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień niżej wymienionymi kodami: usługi wprowadzania danych - 72.31.20.00 - 5; usługi komputerowego maszynopisania - 79.55.10.00 - 1; dodatkowe usługi biurowe - 79.50.00.00 - 9; usługi przetwarzania tekstu - 79.55.20.00 - 8. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z klasyfikacji grupowania statystycznego PKWiU. 10. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, nie prowadzącą działalności gospodarczej zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt.4) ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998 r. (tj. Dz. U. Nr 205, poz. 1585 z 2009r. ze zmianami) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27.08.2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych Dz. U. Nr 164, poz. 1027 z 2008r ze zmianami a także podatek dochodowy od osób fizycznych zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26.07.1991r. (tj. Dz. U. Nr 51 poz.307 z 2010r. z późniejszymi zmianami)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla poszczególnej części (zadania) stosownie do art. 36 ust.2 pkt.3) w związku z art. 67 ust. 1 pkt.6) p.z.p.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu wykonawca nie jest zobowiązany do posiadania uprawnień w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu zamawiający wymaga potwierdzenia doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie minimum jeden dowód potwierdzający należyte wykonanie przez siebie tego rodzaju usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - punkt 2 Rozdziału VI SIWZ. 2.1 - punkt: 2.1. Rozdziału VI SIWZ - wykonawcy będącego osobą fizyczną, nie prowadzącego działalności gospodarczej), 2.2 - punkt: 2.2 Rozdziału VI SIWZ- wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą) Dokument winien zawierać: nazwę i adres zleceniodawcy, datę wykonania usługi, adnotację że wykonane usługi zostały wykonane należycie. Dowodem potwierdzającym należyte wykonanie tego rodzaju usług jest: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy wykonawca wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert usługi tego rodzaju na rzecz Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających należyte wykonanie przez siebie tego rodzaju usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o tym, iż wykonawca dysponuje odpowiedni potencjał techniczny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończone lat 18 oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dostarczy w ofercie dokument wymieniony w punkcie 3 Rozdziału VI SIWZ: 3.1. punkt 3.1.1 - wykonawcy będącego osobą fizyczną, nie prowadzącego działalności gospodarczej), 3.2.punkt 3.1.2 - wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym postępowaniu zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o tym, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Sala 100, stanowisko Nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 12:00, miejsce: ul. Krasińskiego 33A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Sala 100, stanowisko Nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.51.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie oszacowano na 456 godzin. 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.55.10.00-1, 79.50.00.00-9, 79.55.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.