eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-12

Chełmża: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
Numer ogłoszenia: 305426 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża , ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania a także usuwania gołoledzi oraz odśnieżania chodników i dróg rowerowych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez Wykonawcę z wykorzystaniem rodzaju sprzętu wraz z obsługą operatora w planowanych ilościach godzin pracy danego rodzaju sprzętu zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 3. W celu zabezpieczenia odpowiedniej ilości sprzętu pozwalającego na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia został on podzielony na części uwzględniające zestawy następującego rodzaju sprzętu: CZĘŚĆ I 1) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 2) Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50 h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 4) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 5) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h CZĘŚĆ II 1) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowanailość godzin pracy sprzętu - 50h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h CZĘŚĆ III 1) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 2) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3- planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 3) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 4) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 5) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h CZĘŚĆ IV- Usuwanie gołoledzi 1) piaskarko - solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu 30h 2) piaskarko - solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu 30h CZĘŚĆ V 1) Odśnieżanie chodników mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony - planowana powierzchnia do odśnieżenia - 18390 m2 2) Odśnieżanie dróg rowerowych mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej od 0,5 do 1,8 ton - planowana powierzchnia do odśnieżenia - 62010 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, z godnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale 4 SIWZ. pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich sfinansowanie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającym zestawom rodzajowo-ilościowym takiej części, na którą zostanie złożona oferta ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Fakultatywnie 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. 2. Stosowne pełnomocnictwo(a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających prowadzenia akcji zimowej; 2) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian); 3) w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia i mających wpływ na zakres lub termin wykonania umowy; 4) zmianie może ulec podwykonawca zgodnie z zapisami § 9 ust. 4 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Chełmża, Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87 - 140 Chełmża, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Gmina Chełmża, Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87 - 140 Chełmża, pokój nr 19-Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu w planowanej ilości godzin pracy sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 2) Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50 h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 4) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 5) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu w planowanej ilości godzin pracy sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu w planowanej ilości godzin pracy sprzętu: 1) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 2) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3- planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 3) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 4) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 5) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie usuwania gołoledzi w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu w planowanej ilości godzin pracy sprzętu: 1) piaskarko - solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu 30h 2) piaskarko - solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu 30h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie chodników i dróg rowerowych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu planowanej powierzchni do odśnieżenia: 1) Odśnieżanie chodników mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony - planowana powierzchnia do odśnieżenia - 18390 m2 2) Odśnieżanie dróg rowerowych mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej od 0,5 do 1,8 ton - planowana powierzchnia do odśnieżenia - 62010 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.