Chełmża: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA
Numer ogłoszenia: 305426 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża , ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016. NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania a także usuwania gołoledzi oraz odśnieżania chodników i dróg rowerowych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez Wykonawcę z wykorzystaniem rodzaju sprzętu wraz z obsługą operatora w planowanych ilościach godzin pracy danego rodzaju sprzętu zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 3. W celu zabezpieczenia odpowiedniej ilości sprzętu pozwalającego na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia został on podzielony na części uwzględniające zestawy następującego rodzaju sprzętu: CZĘŚĆ I 1) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 2) Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50 h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 4) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 5) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h CZĘŚĆ II 1) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowanailość godzin pracy sprzętu - 50h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h CZĘŚĆ III 1) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 2) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3- planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 3) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 4) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 5) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h CZĘŚĆ IV- Usuwanie gołoledzi 1) piaskarko - solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu 30h 2) piaskarko - solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu 30h CZĘŚĆ V 1) Odśnieżanie chodników mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony - planowana powierzchnia do odśnieżenia - 18390 m2 2) Odśnieżanie dróg rowerowych mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej od 0,5 do 1,8 ton - planowana powierzchnia do odśnieżenia - 62010 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, z godnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale 4 SIWZ. pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich sfinansowanie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że: - dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającym zestawom rodzajowo-ilościowym takiej części, na którą zostanie złożona oferta ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie sprecyzował warunku w tym zakresie . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Fakultatywnie 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. 2. Stosowne pełnomocnictwo(a).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmianie może ulec termin wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających prowadzenia akcji zimowej; 2) zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT (wartość netto pozostaje bez zmian); 3) w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zamówienia i mających wpływ na zakres lub termin wykonania umowy; 4) zmianie może ulec podwykonawca zgodnie z zapisami § 9 ust. 4 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Chełmża, Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87 - 140 Chełmża, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Gmina Chełmża, Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87 - 140 Chełmża, pokój nr 19-Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu w planowanej ilości godzin pracy sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 2) Spycharka gąsienicowa (typu DT, Katapiler itp.) - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50 h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 4) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 5) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią- mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu w planowanej ilości godzin pracy sprzętu: 1) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 2) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 3) Ładowarka lub koparko - ładowarka samobieżna z łyżką przednią-duża o pojemności łyżki 3,1 m3 i więcej - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie odśnieżania w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu w planowanej ilości godzin pracy sprzętu: 1) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 2) Ładowarka lub koparko ładowarka samobieżna z łyżką przednią - mała o pojemności łyżki od 1,0 m3 do 3,0 m3- planowana ilość godzin pracy sprzętu - 50h 3) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 4) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h 5) Ciągnik rolniczy o mocy 100kM i więcej z pługiem do odśnieżania - planowana ilość godzin pracy sprzętu - 70h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie usuwania gołoledzi w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu w planowanej ilości godzin pracy sprzętu: 1) piaskarko - solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu 30h 2) piaskarko - solarka o pojemności zasobnika piasku od 1,5 m3 do 3 m3 - planowana ilość godzin pracy sprzętu 30h.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, CHODNIKÓW I DRÓG ROWEROWYCH W SEZONIE 2015/2016 NA TERENIE GMINY CHEŁMŻA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie chodników i dróg rowerowych w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie Gminy Chełmża następującym rodzajem sprzętu planowanej powierzchni do odśnieżenia: 1) Odśnieżanie chodników mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej 0,5 tony - planowana powierzchnia do odśnieżenia - 18390 m2 2) Odśnieżanie dróg rowerowych mechaniczne pługiem samobieżnym nie przekraczającym masy całkowitej od 0,5 do 1,8 ton - planowana powierzchnia do odśnieżenia - 62010 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji na rozpoczęcie usługi - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Umowa ramowa na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje ogólnobudowlane w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fiz. lub współwłasność Miasta Łódź i SP
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.