eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek › Zakup z dostawą w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-03-05

Osiek: Zakup z dostawą w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej.
Numer ogłoszenia: 30529 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Osieku , ul. Ceglana 2, 32-608 Osiek, woj. małopolskie, tel. 0-33 841 10 08, faks 0-33 841 10 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej (rok produkcji 2014 lub 2015) Koparko- ładowarka musi być fabrycznie nowa i spełniać niżej wymienione wymagania: - certyfikat zgodności z normami CE - silnik wysokoprężny, chłodzący cieczą o mocy minimum 70KM, spełniający normę emisji spalin STAGE 3A (TIER III) lub nowszą. - osiągalna prędkość jazdy min 38km/h - zbiornik paliwa min 120 litrów - napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś - kabina operatora spełniająca wymagania norm ROPS i FOPS wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pas bezpieczeństwa, prędkościomierz - światła robocze przednie i tylne oświetlające miejsce pracy sprzętu - koła jezdne przednie skrętne małe max 18 cali, tylne duże min 26 cali, wyposażone w błotniki - fabrycznie zamontowany immobilliser - skrzynia biegów ręczna, wyposażona w min 4 biegi do jazdy w przód i 4 biegi do jazdy w tył - układ elektryczny 12 v zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań - ramie koparki konstrukcji eliptycznej o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym, głębokość kopania nie mniejsza niż 5000 mm - dwie łyżki koparki ( jedna o szerokości 600 mm i druga o szerokości 450mm) - łyżka skarpowa (szerokość 1500 mm) - linia hydrauliczna do obsługi np. młota wyburzeniowego - kąt obrotu łyżki koparki nie mniejszy jak 204 stopni - łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności 1,0 m3 z zębami i widłami do palet - funkcja automatycznego powrotu do pozycji kopania - wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu nie mniejsza niż 3500 mm - światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy - niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającego na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. 1997 nr 98 poz. 602) - sygnał cofania, zestaw niezbędnych narzędzi , smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka, instrukcja obsługi w języku polskim POZOSTAŁE WYMAGANIA - gwarancja na części mechaniczne min. 2 lata bez limitu godzin. - Autoryzowany punkt serwisowy musi znajdować się w woj. Śląskim lub Małopolskim - termin realizacji zamówienia do 30 dni od podpisania umowy leasingu WYMAGANIA DOTYCZĄCE FINANSOWANIA (LEASING) - waluta: PLN - finansowanie w formie leasingu operacyjnego - okres finansowania 60 miesięcy (5 lat) - pierwsza wpłata 10% wartości pojazdu płatna po podpisaniu umowy leasingu przed wydaniem pojazdu - wykup 1% wartości pojazdu - ubezpieczenie OC/AC/NNW przyjęcie oferty pakietu ubezpieczeniowego od Wykonawcy, - koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - Specyfikacja techniczna koparko-ładowarki - Wzór umowy leasingu operacyjnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/ugosiek/Article/id,181769.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Osieku ul. Ceglana 2 32-608 Osiek pow. oświęcimski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Osieku ul. Ceglana 2 32-608 Osiek pow. oświęcimski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.