Osiek: Zakup z dostawą w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej.
Numer ogłoszenia: 30529 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Osieku , ul. Ceglana 2, 32-608 Osiek, woj. małopolskie, tel. 0-33 841 10 08, faks 0-33 841 10 07.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej (rok produkcji 2014 lub 2015) Koparko- ładowarka musi być fabrycznie nowa i spełniać niżej wymienione wymagania: - certyfikat zgodności z normami CE - silnik wysokoprężny, chłodzący cieczą o mocy minimum 70KM, spełniający normę emisji spalin STAGE 3A (TIER III) lub nowszą. - osiągalna prędkość jazdy min 38km/h - zbiornik paliwa min 120 litrów - napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś - kabina operatora spełniająca wymagania norm ROPS i FOPS wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pas bezpieczeństwa, prędkościomierz - światła robocze przednie i tylne oświetlające miejsce pracy sprzętu - koła jezdne przednie skrętne małe max 18 cali, tylne duże min 26 cali, wyposażone w błotniki - fabrycznie zamontowany immobilliser - skrzynia biegów ręczna, wyposażona w min 4 biegi do jazdy w przód i 4 biegi do jazdy w tył - układ elektryczny 12 v zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań - ramie koparki konstrukcji eliptycznej o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym, głębokość kopania nie mniejsza niż 5000 mm - dwie łyżki koparki ( jedna o szerokości 600 mm i druga o szerokości 450mm) - łyżka skarpowa (szerokość 1500 mm) - linia hydrauliczna do obsługi np. młota wyburzeniowego - kąt obrotu łyżki koparki nie mniejszy jak 204 stopni - łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności 1,0 m3 z zębami i widłami do palet - funkcja automatycznego powrotu do pozycji kopania - wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu nie mniejsza niż 3500 mm - światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy - niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalającego na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. 1997 nr 98 poz. 602) - sygnał cofania, zestaw niezbędnych narzędzi , smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka, instrukcja obsługi w języku polskim POZOSTAŁE WYMAGANIA - gwarancja na części mechaniczne min. 2 lata bez limitu godzin. - Autoryzowany punkt serwisowy musi znajdować się w woj. Śląskim lub Małopolskim - termin realizacji zamówienia do 30 dni od podpisania umowy leasingu WYMAGANIA DOTYCZĄCE FINANSOWANIA (LEASING) - waluta: PLN - finansowanie w formie leasingu operacyjnego - okres finansowania 60 miesięcy (5 lat) - pierwsza wpłata 10% wartości pojazdu płatna po podpisaniu umowy leasingu przed wydaniem pojazdu - wykup 1% wartości pojazdu - ubezpieczenie OC/AC/NNW przyjęcie oferty pakietu ubezpieczeniowego od Wykonawcy, - koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń musi jednoznacznie wynikać że Wykonawca spełnia warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
- Specyfikacja techniczna koparko-ładowarki - Wzór umowy leasingu operacyjnego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/ugosiek/Article/id,181769.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Osieku
ul. Ceglana 2
32-608 Osiek
pow. oświęcimski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Osieku ul. Ceglana 2 32-608 Osiek pow. oświęcimski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie leasingu operacyjnego na dostawę pojazdu typu śmieciarka.
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego lekkiego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym z zabudową wywrotki trójstronnej.
- Zakup i dostawa samochodu 9-cio miejscowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dla Muzeum Miejskiego w Żorach.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojemników do segregacji odpadów komunalnych oraz kontenerów
- Dostawa ładowarki kołowej dla Bio Star Sp. z o.o - leasing operacyjny - II postępowanie.
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdów przystosowanych do odbierania i transportu odpadów komunalnych (śmieciarek)"
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.