eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Torzym › Numer sprawy8/żywienie/14. Nazwa zadaniausługa żywienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Torzym: Numer sprawy: 8/żywienie/14. Nazwa zadania: usługa żywienia
Numer ogłoszenia: 305256 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.- Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny NZOZ w Torzymiu , ul. Wojska Polskiego 52, 66-235 Torzym, woj. lubuskie, tel. 68 3416300, faks 68 3416301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltorzym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 8/żywienie/14. Nazwa zadania: usługa żywienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest realizacja przez Wykonawcę usługi całodobowego żywienia pacjentów Zamawiającego - w przewidywanej ilości około 64 500 osobodni w ciągu roku (12 miesięcy od podpisania umowy). Zamawiający ma prawo do nie wykorzystania maksymalnej liczby wskazanych osobodni. Wykonawca przygotowuje posiłki z własnych produktów i surowców, z uwzględnieniem obowiązujących norm żywienia oraz zaleceń dietowych według nomenklatury diet ( opisanej w załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ) obowiązującej w LSSPK w Torzymiu Sp. z o.o. Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów szpitala zgodnie z warunkami określonymi w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U.Nr 171, poz.1225 z póź. zm.) oraz z obowiązującymi normami HACCP i GHP. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie wywozu i unieszkodliwiania opadów pokonsumpcyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013, poz 21 z późn. zm.). Świadczenie usługi w zakresie całodobowego żywienia pacjentów obejmuje: 1.Przygotowanie, gotowanie i dostarczenie gotowych posiłków do siedziby Zamawiającego z podziałem na diety według zamówień z poszczególnych Oddziałów. 2.Rodzaje diet stosowanych w okresie 2013/2014 w LSS P-K Sp. z o.o. w Torzymiu : a)dieta podstawowa - 37,3% b)dieta łatwo strawna - 6,85% c)dieta łatwo strawna z ograniczeniem tłuszczu - 1,4% d)dieta łatwo strawna z ograniczeniem substancji pobudzających wydzielanie soku żołądkowego - 0,2% e)dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów, niskotłuszczowa, łatwo strawna- 17% f)dieta z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów, niskocholesterolowa, bogatoresztkowa - 36 % g)dieta niskobiałkowa - 0% h)dieta wysokobiałkowa - 0,5% i)diety specjalne - eliminujące składniki nie tolerowane przez organizm - 0,14% j)kleik- 0,02% k)dieta do żywienia przez zgłębnik - 0,5 % l)pozostałe diety o zmienionej konsystencji stanowią 7,9% diet stałych , z czego: l.1)dieta papkowata - 6,3 % l.2)dieta płynna wzmocniona - 1,6 % 3.Dystrybucję posiłków, w tym: a)dowóz posiłków na oddział i dostarczenie ich do kuchni oddziałowej. b)odbiór odpadów pokonsumpcyjnych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie tożsamym z opisem przemiotu niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie dokument - decyzję administracyjną wydaną przez właściwy miejscowo organ państwowego powiatowego lub granicznego inspektora sanitarnego zatwierdzająca zakład, w którym będzie realizowana usługa co najmniej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków (cateringu). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Na potwierdzenie powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie przedłożonego Oświadczenia nr 1 - załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca : 1.dysponuje zapleczem technologicznym - obiektem zawierającym niezbędne pomieszczenia, wyposażenie i sprzęt, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia posiadającym aktualną decyzję wydaną przez właściwy miejscowo (pod względem lokalizacji miejsca przygotowywania posiłków) organ Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność zakładu co najmniej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków (cateringu) - na potwierdzenie Wykonawca składa Oświadczenie nr 1 - załącznik nr 3 do SIWZ 1.1 lub będzie dysponował zapleczem technologicznym - obiektem zawierającym niezbędne pomieszczenia, wyposażenie i sprzęt, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia posiadającym aktualną decyzję wydaną przez właściwy miejscowo (pod względem lokalizacji miejsca przygotowywania posiłków) organ Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającą działalność zakładu co najmniej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków (cateringu) i przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz Oświadczenie nr 1 - załącznik nr 3 do SIWZ 2.dysponuje co najmniej 1 środkiem transportu spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz przystosowanym do transportu posiłków na potwierdzenie Wykonawca składa Oświadczenie nr 1 - załącznik nr 3 do SIWZ 2.1 lub będzie dysponował co najmniej 1 środkiem transportu spełniającym wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz przystosowanym do transportu posiłków i przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz Oświadczenie nr 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca : 1.dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie w zawodzie dietetyk, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała lub wykonuje zawód dietetyka, przez okres minimum 6 miesięcy - na potwierdzenie Wykonawca składa Oświadczenie nr 1 - załącznik nr 3 do SIWZ 1.1 lub będzie dusponował co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie w zawodzie dietetyk, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała lub wykonuje zawód dietetyka, przez okres minimum 6 miesięcy i przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz Oświadczenie nr 1 - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie : Opłaconą polise, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000,00 PLN. Polisa lub inny dokument powinny być ważne w dniu składania ofert. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej przedłuży ważność ubezpieczenia na czas wykonywania zawartej umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą dokumentów określających w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi - świadectwo dostosowania się do normy HACCP zapewniającej bezpieczeństwo żywności i żywienia lub oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wdrożonego systemu HACCP 2. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Zaakceptowany przez Wykonawcę Projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych - załącznik nr 14 do oferty - jeśli dotyczy 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach podmiotów trzecich (na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą dokumentów określających w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. wystąpienia oraz skutków zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron 2. zmian będących konsekwencjami zmian organizacyjnych w Szpitalu 3. zmian placówki, w której przygotowywane będą posiłki 4. zmiana stawki VAT 5. zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie żywienia Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości brutto umowy i nie mogą być niekorzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltorzym.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno - Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 52,66 -235 Torzym,Dział zamówień publicznych lub elektronicznie na wniosek:torzymzp@wp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno - Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 52,66 -235 Torzym,Budynek Administracji, Biuro Zarządu (Sekretariat) pokój nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.