Ogłoszenie nr 305240 - 2016 z dnia 2016-09-05 r.
Grajewo: ZAGOSPODAROWANIE TERENU KP PSP W GRAJEWIE - ETAP 3
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:Zamawiający prowadzi postępowanie w imieniu własnym. Pełne informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały zawarte w SIWZ i załącznikach.
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie, krajowy numer identyfikacyjny
45067278000000, ul.
ul. Wojska Polskiego
74,
19200
Grajewo, woj.
podlaskie, państwo
, tel.
86 272 02 10, e-mail
kppspgr@straz.bialystok.pl, faks
86 272 02 14.
Adres strony internetowej (URL): www.grajewo.straz.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja zespolona terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.grajewo.straz.bialystok.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.grajewo.straz.bialystok.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W wersji papierowej (oryginały). Ofertę oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
ul. Wojska Polskgo 74, 19-203 Grajewo, pokój nr 122
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU KP PSP W GRAJEWIE - ETAP 3
Numer referencyjny: PT.2370.01.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: a)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu terenu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grajewie oraz rozbudowie kanalizacji deszczowej. Prace obejmują teren drogi dojazdowej do placu wewnętrznego, plac wewnętrzny, główną drogę wjazdową, opaski i chodniki wokół budynku. b)Niniejsze zamówienie obejmuje: -roboty ziemne, -rozbudowę kanalizacji deszczowej i roboty instalacyjne, -podbudowy pod utwardzenie terenu dostosowane do ruchu samochodów ciężarowych, -nawierzchnie dróg i placów z kostki brukowej betonowej 8 cm grubości, wzór BEHATON, wykonanej w technologii minimum dwuwarstwowej (minimum 2 warstwy kruszywa o różnej wielkości ziaren) z fazowanymi brzegami, kolor szary (80%) oraz czerwony (do 20%), -nawierzchnie opaski i chodnika z kostki brukowej betonowej 6 cm grubości, wzór STAROBRUK, wykonanej w technologii minimum dwuwarstwowej (minimum 2 warstwy kruszywa o różnej wielkości ziaren) z zaokrąglonymi brzegami, kolor szary (80%) oraz czerwony (do 20%), -prace geodezyjno - inwentaryzacyjne. c)Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w: -Przedmiarze robót, rysunku i opisie dotyczących utwardzenia terenu sporządzonych przez AA SOBOL 7. Pracownia Projektowa, ul. Armii Krajowej 22C, 19-300 Ełk -Przedmiarze robót, rysunku i opisie dotyczących kanalizacji deszczowej sporządzonych przez BKOiPI "EKO-SKAL" Andrzej Mogilski, ul. Słowackiego 22/52, 19-300 Ełk d)Termin wykonania prac: całość zamówienia musi być zrealizowana do dnia 07.12.2016r. e)Przedmiot umowy musi zostać odebrany i zafakturowany zgodnie z zapisami pkt. 23 SIWZ (Projekt umowy) f)Zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 3-letniej gwarancji i rękojmi g)Pracami musi kierować osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej. h)Wykonawca poprowadzi prace w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowanie KP PSP w Grajewie i)Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegóły wykonania utwardzenia i wzory układania kostki. j)W celu prawidłowego przygotowania oferty wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej oraz zbadania zgodności projektu budowlanego z przedmiarem robót. Oględzin można dokonać w każdy dzień roboczy w okresie od dnia ogłoszenia przetargu do dnia otwarcia ofert w godz. od 730 do 1530.
II.5) Główny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane
Dodatkowe kody CPV:45110000-1, 45232130-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na: -wykonaniu ogrodzenia terenu, -wykonaniu obrzeży chodnikowych i drogowych i utwardzeniu terenu, -wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 07/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy (Załącznik 1 do SIWZ) oraz oceny wymaganych dokumentów. POLISA LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIOWY MUSI POŚWIADCZAĆ POSIADANIE NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ MINIMUM 150 000 ZŁOTYCH.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
POSIADAJĄ ODPOWIEDNIĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy (Załącznik 1 do SIWZ) oraz oceny wymaganych dokumentów. DOKUMENT MUSI POŚWIADCZAĆ ZREALIZOWANIE CO NAJMNIEJ 3 (TRZECH) ROBÓT BUDOWLANYCH O WARTOŚCI MINIMUM 150 TYŚ. ZŁOTYCH KAŻDA ODPOWIADAJĄCYCH RODZAJEM NINIEJSZYM ROBOTOM W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE. KAŻDA ROBOTA MUSI BYĆ POTWIERDZONA DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM, ŻE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWIDŁOWO UKOŃCZONE (Załącznik 4 do SIWZ)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy (Załącznik 1 do SIWZ) oraz oceny wymaganych dokumentów. DLA UZNANIA, ŻE WARUNEK JEST SPEŁNIONY WYMAGANE JEST DYSPONOWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ, CO NAJMNIEJ 1 OSOBĄ POSIADAJĄCĄ UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI (Załącznik 5 do SIWZ)
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy PZP - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SIWZ, wymagany jest oryginał oświadczenia). 2)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ, wymagany jest oryginał oświadczenia).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ:
1)Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Załącznik nr 1 do SIWZ, wymagany jest oryginał oświadczenia).
2)Wykazu wykonanych, robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (Załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami poświadczającymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Dokumenty te powinny być w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
DOKUMENT MUSI POŚWIADCZAĆ ZREALIZOWANIE CO NAJMNIEJ 3 (TRZECH) ROBÓT BUDOWLANYCH O WARTOŚCI MINIMUM 150 TYŚ. ZŁOTYCH KAŻDA ODPOWIADAJĄCYCH RODZAJEM NINIEJSZYM ROBOTOM W OKRESIE OSTATNICH PIĘCIU LAT PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE. KAŻDA ROBOTA MUSI BYĆ POTWIERDZONA DOWODEM POTWIERDZAJĄCYM, ŻE ROBOTY ZOSTAŁY WYKONANE ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO I PRAWIDŁOWO UKOŃCZONE,
3)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Załącznik nr 5 do SIWZ, wymagany jest oryginał wykazu).
DLA UZNANIA, ŻE WARUNEK JEST SPEŁNIONY WYMAGANE JEST DYSPONOWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ, CO NAJMNIEJ 1 OSOBĄ POSIADAJĄCĄ UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI DROGOWEJ ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,
4)Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dokumenty poświadczające w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
POLISA LUB INNY DOKUMENT UBEZPIECZENIOWY MUSI POŚWIADCZAĆ POSIADANIE NA DZIEŃ SKŁADANIA OFERT UBEZPIECZENIA OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SUMĘ MINIMUM 150 000 ZŁOTYCH.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
termin gwarancji | 40.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/09/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wyłącznie w języku polskim (PL)
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Przebudowa ul. Architektów w Grajewie
- Zakup mieszanek kruszywa przeznaczonych do remontów dróg na terenie Gminy Grajewo
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 451 na odcinku Pielgrzymowice-Wilków od km 20+069 do km 21+346
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont drogi wewnętrznej dojazdowej do pól w m. Czarna Góra
- Przebudowa SUW Konopnica
- "Rewitalizacja i zagospodarowanie terenu po byłej hałdzie przy ul. Michałkowickiej"
- Budowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1 270R w Żołyni w km 0+108, rozbiórka istniejącego mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1 270R w Żołyni w km 0+108.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.